k 2022

Produkce a propagace harmonií u firmy Tuček

LYKO, Petr

Základní údaje

Originální název

Produkce a propagace harmonií u firmy Tuček

Název česky

Produkce a propagace harmonií u firmy Tuček

Autoři

Vydání

Mezinárodní výroční konference České společnosti pro hudební vědu 2022, 2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

60403 Performing arts studies

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Hudební fakulta

Klíčová slova česky

Harmonia; Tuček; reklama
Změněno: 30. 11. 2022 16:24, doc. PhDr. Petr Lyko, Ph.D. et Ph.D.

Anotace

V originále

Kutnohorská firma Tuček reprezentovala v letech 1869-1951 jednoho z nejvýznamnějších výrobců varhan na území českých zemí a Československa. Významnou část její produkce však představovala i výroba harmonií. Referát prezentoval charakter a specifika právě této části produkce, včetně realizace reflexe jejího marketingového aspektu. Svým obsahem navazuje na předchozí výzkum autora, který byl věnován primárně stavbě varhan u dané firmy. Výzkum vychází především ze studia dobových pramenů firmy Tuček.