2022
Produkce a propagace harmonií u firmy Tuček
LYKO, PetrZákladní údaje
Originální název
Produkce a propagace harmonií u firmy Tuček
Název česky
Produkce a propagace harmonií u firmy Tuček
Autoři
Vydání
Mezinárodní výroční konference České společnosti pro hudební vědu 2022, 2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
60403 Performing arts studies
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Hudební fakulta
Klíčová slova česky
Harmonia; Tuček; reklama
Změněno: 30. 11. 2022 16:24, doc. PhDr. Petr Lyko, Ph.D. et Ph.D.
Anotace
V originále
Kutnohorská firma Tuček reprezentovala v letech 1869-1951 jednoho z nejvýznamnějších výrobců varhan na území českých zemí a Československa. Významnou část její produkce však představovala i výroba harmonií. Referát prezentoval charakter a specifika právě této části produkce, včetně realizace reflexe jejího marketingového aspektu. Svým obsahem navazuje na předchozí výzkum autora, který byl věnován primárně stavbě varhan u dané firmy. Výzkum vychází především ze studia dobových pramenů firmy Tuček.