Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{13354, author = {Lyko, Petr}, article_number = {1}, keywords = {organ company Tuček; advertisement; marketing strategy; organ}, language = {cze}, issn = {1805-3866}, journal = {Muzikologické fórum}, title = {Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy}, volume = {11}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 13354 AU - Lyko, Petr PY - 2022 TI - Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy JF - Muzikologické fórum VL - 11 IS - 1 SP - 65-80 EP - 65-80 SN - 18053866 KW - organ company Tuček KW - advertisement KW - marketing strategy KW - organ N2 - Článek reflektuje fenomén reklamy u varhanářské firmy Tuček, která rozvíjela své aktivity v letech 1869-1951 v Kutné Hoře. Na problematiku pohlíží nejen skrze standardní metody organologického, či hudebně historiografického výzkumu, ale zkoumání rozšiřuje i o přístupy teorie marketingové komunikace. Heuristickým základem přeložené reflexe je analýza dobových reklamních materiálů dané firmy, zejména inzercí v časopise Cyril a samostatných reklamních katalogů, či ceníků. Zjištěné poznatky jsou následně konfrontovány s principy marketingového mixu. Svými zjištěními studie dokládá profilaci firmy Tuček coby velké varhanářské továrny reagující na aktuální trendy ve varhanářství konce 19. a první poloviny 20. století i na poli marketingové strategie. ER -
LYKO, Petr. Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy. \textit{Muzikologické fórum}. 2022, roč.~11, č.~1, s.~65-80. ISSN~1805-3866.
|