2022
Ověření správnosti parametrů pasportizace hracích prostor v České republice - Workshop: Pasportizace hracích prostorů
KUNTZMANNOVÁ, DominikaZákladní údaje
Originální název
Ověření správnosti parametrů pasportizace hracích prostor v České republice - Workshop: Pasportizace hracích prostorů
Název anglicky
Verification of the Technical Condition Inventory Parameters of Theatre Venues in the Czech Republic - Workshop: Technical Condition Inventory
Autoři
KUNTZMANNOVÁ, Dominika (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
60403 Performing arts studies
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Divadelní fakulta
Klíčová slova česky
pasportizace; hrací prostory; divadelní architektura; workshop
Klíčová slova anglicky
technical condition inventory; venues; workshop; theatre architecure
Změněno: 3. 3. 2023 10:18, doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
V originále
Workshop proběhl na Divadelní fakultě Janáčkovy akademie múzických umění v Brně 22. 3. 2022 v rámci projektu Ověření správnosti parametrů pasportizace hracích prostor v ČR podpořeného z prostředků účelové podpory na specifický vysokoškolský výzkum. V průběhu workshopu byly prezentovány výsledky výzkumu. Účastníci workshopu (zástupci odborné veřejnosti, členové řešitelského týmu a další účastníci) v rámci zvolené metody fokusní skupiny reagovali na dosavadní teze řešitelského týmu, rozvíjeli je, ale také přicházeli s návrhy nových oblastí vhodných k dalšímu řešení.
Anglicky
The workshop took place at the Theatre Faculty of the Janáček Academy of Performing Arts in Brno on 22 March 2022 as a part of the project Verification of the Technical Condition Inventory Parameters of Theatre Venues in the Czech Republic supported by the grant for specific university research. During the workshop, the results of the research were presented. The participants of the workshop (representatives of the professional public, members of the research team and other participants) within the chosen method of focus group reacted to the existing theses of the research team, developed them, but also came up with suggestions for new areas suitable for further solution.