2020
V Brně poprvé, ale ne naposled - Marián Amsler, SKUTR a Štěpán Pácl na festivalu Setkání/Encounter
ŠOTKOVSKÝ, JanZákladní údaje
Originální název
V Brně poprvé, ale ne naposled - Marián Amsler, SKUTR a Štěpán Pácl na festivalu Setkání/Encounter
Název anglicky
First Time in Brno, but Not the Least. Marián Amsler, SKUTR and Štěpán Pácl at the Setkání/Encounter Festival
Autoři
ŠOTKOVSKÝ, Jan (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Tastes of Encounter, od s. 52-57, 6 s. 2020
Nakladatel
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
60403 Performing arts studies
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Divadelní fakulta
ISBN
978-80-7460-171-2
Klíčová slova anglicky
festival; Setkání/Encounter; Marián Amsler; SKUTR; Štěpán Pácl
Změněno: 18. 4. 2021 11:16, doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
V originále
Studie v publikaci Tastes of Encounter, která reflektuje fenomén mezinárodního festivalu divadelních škol Setkání/Encounter a rozkrývá jednotlivé vrstvy jeho třicetileté existence. Kapitola V Brně poprvé, ale ne naposled – Marián Amsler, SKUTR a Štěpán Pácl na festivalu Setkání/Encounter se zabývá čtveřicí režisérů, kteří patří mezi současné výrazné osobnosti českého a slovenského divadla. V centru zájmu stojí rozbor jejich absolventských inscenací, které se shodně představili právě na festivalu Divadelní fakulty JAMU a vyvolali značnou pozornost a odbornou polemiku.
Anglicky
A study in the publication Tastes of Encounter which reflects the phenomenon of the international festival of theatre schools Setkání/Encounter and reveals diverse layers of its thirty-year existence. The chapter First Time in Brno, but Not the Least - Marián Amsler, SKUTR and Štěpán Pácl at the Setkání/Encounter Festival follows up four theatre directors who rank among the current distinct figures of Czech and Slovak theatre. The focus is on their graduate performances which were presented at the festival of the Theatre Faculty JAMU and provoked considerable attention and professional controversy.