k 2018

Cooperation between students: Music Agency Trials

ŠILEROVÁ, Lucie

Základní údaje

Originální název

Cooperation between students: Music Agency Trials

Název česky

Spolupráce studentů: modelová hudební agentura

Autoři

ŠILEROVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Symposium: Ausbildung Musikmanagement, 2018

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

60403 Performing arts studies

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Hudební fakulta

Klíčová slova česky

hudební management; hudební agentura; umělecké vzdělávání; příklady dobré praxe

Klíčová slova anglicky

music management; music agency; music education; best practice

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 27. 11. 2019 22:40, doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.

Anotace

V originále

Music management students and their curricula at the Music Faculty of the Janacek Academy of Music and Performing Arts are nowadays focused on three groups of education courses: theoretical, professional, and practical (applied knowledge) courses. Since 2014 Dept. of Music Production opened a new system of collaboration connecting the work of music management students with students of interpretation areas. The system aims to handle specific music agency problems in educational modules and create a simulation of peer to peer work environment between manager and artist. Music Agency Trials (MAT) shall combine acquired knowledge, as well as improve entry-level of the first job for future bachelor graduates.

Česky

Studijní program hudební manažerství na HF JAMU nabízí tři skupiny předmětů: teoretické, profesního rozvoje a praktické. Od roku 2014 katedra otvírá nový kurz, v jehož rámci spolupracují studenti manažerství a interpretačních oborů. V jednotlivých modulech jsou řešena specifika problematiky hudebních agentur, simulací osobní spolupráce v pracovním prostředí mezi manažerem a umělcem. Kurz zvyšuje konkurenceschopnost studujících při vstupu na pracovní trh.