2018
Cooperation between students: Music Agency Trials
ŠILEROVÁ, LucieZákladní údaje
Originální název
Cooperation between students: Music Agency Trials
Název česky
Spolupráce studentů: modelová hudební agentura
Autoři
ŠILEROVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Symposium: Ausbildung Musikmanagement, 2018
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
60403 Performing arts studies
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Hudební fakulta
Klíčová slova česky
hudební management; hudební agentura; umělecké vzdělávání; příklady dobré praxe
Klíčová slova anglicky
music management; music agency; music education; best practice
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 27. 11. 2019 22:40, doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
V originále
Music management students and their curricula at the Music Faculty of the Janacek Academy of Music and Performing Arts are nowadays focused on three groups of education courses: theoretical, professional, and practical (applied knowledge) courses. Since 2014 Dept. of Music Production opened a new system of collaboration connecting the work of music management students with students of interpretation areas. The system aims to handle specific music agency problems in educational modules and create a simulation of peer to peer work environment between manager and artist. Music Agency Trials (MAT) shall combine acquired knowledge, as well as improve entry-level of the first job for future bachelor graduates.
Česky
Studijní program hudební manažerství na HF JAMU nabízí tři skupiny předmětů: teoretické, profesního rozvoje a praktické. Od roku 2014 katedra otvírá nový kurz, v jehož rámci spolupracují studenti manažerství a interpretačních oborů. V jednotlivých modulech jsou řešena specifika problematiky hudebních agentur, simulací osobní spolupráce v pracovním prostředí mezi manažerem a umělcem. Kurz zvyšuje konkurenceschopnost studujících při vstupu na pracovní trh.