Detailed Information on Publication Record
2018
Strategie kultury a kreativních odvětví města Brna
ZARODŇANSKÁ, Daniela, Tereza RAABOVÁ and Viktor PIORECKÝBasic information
Original name
Strategie kultury a kreativních odvětví města Brna
Name in Czech
Strategie kultury a kreativních odvětví města Brna
Name (in English)
The Strategy for Culture and Creative Industry of Brno
Authors
ZARODŇANSKÁ, Daniela (203 Czech Republic, belonging to the institution), Tereza RAABOVÁ (203 Czech Republic) and Viktor PIORECKÝ (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
2018
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Poskytovatelem realizované výsledky
Field of Study
60403 Performing arts studies
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
Organization unit
Theatre Faculty
Keywords (in Czech)
strategie; kultura; kreativní odvětví; strategický plán
Keywords in English
strategy; culture; creative industries; strategy plan
Změněno: 15/4/2019 12:51, doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
V originále
Strategie pro kulturu a kreativní odvětví zahrnuje dlouhodobý plán města Brna pro podporu a řízení excelentní, udržitelné, dosažitelné a renomované kulturní a kreativní scény ve městě Brně. Struktura dokumentu obsahuje jednotlivé dlouhodobé cíle, priority a opatření, kterými si město Brno zavázalo zabývat.Strategie vznikala participativním způsobem a na její finální podobě se podíleli čtyři zaměstnanci Magistrátu města Brna a pět externích spolupracovníků.
In English
Strategy for culture and creative industry is longterm plan of Brno for supporting and managing excellent, sustainable, accessible and respectable culture and creative field in the city. City of Brno made a commitment to fullfil the goals, priorities and actions that are parts of the document. The process of building up the strategy was participative. Its authors were four employes of City Council (Brno) and five external collaborators.