2018
Hudební průmysl, hudební zastupování, hudební vkus
ŠILEROVÁ, Lucie a Vít KOUŘILZákladní údaje
Originální název
Hudební průmysl, hudební zastupování, hudební vkus
Název česky
Hudební průmysl, hudební zastupování, hudební vkus
Název anglicky
Music Industry, Music management, Music taste
Autoři
Vydání
Přednáška pro studenty dramaturgie a managementu hudby na VŠMU, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
60403 Performing arts studies
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Hudební fakulta
Klíčová slova česky
hudební management; hudební agentura; hudební vkus; hudební průmysl; ekonomické ukazatele
Klíčová slova anglicky
music management; music agency; music taste; music industry; economical data
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 23. 4. 2019 21:31, doc. PhDr. Petr Lyko, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Odborná přednáška uvádějící základní ekonomická data týkající se hudebního průmyslu, charakteristiky jeho aktérů a následně základní informace o hudebním vkusu.
Anglicky
The lecture offer basic economic data focused on music industry, it's key stakeholders and about music taste.