Přijímací řízení 2020 navazující magisterské obory

Hudební produkce

Magisterské navazující studium, forma: prezenční jednooborové.

Studium

  • Cíle

    Obor je realizován Katedrou hudební produkce. Za dobu své existence již vzdělal řadu odborníků v této oblasti. Obor během svého vývoje dospěl do formátu, ve kterém jsou zastoupeny teoretické, praktické i aplikační předměty, přičemž dosáhl podoby provázaného obsahu jednotlivých předmětů. Pedagogové teoretických předmětů tak mají přehled o praktických uměleckých projektech, ve kterých studenti působí a jsou schopni využít okamžité praktické poznatky v teoretické výuce.

    Absolvent má hluboké znalosti strategického řízení, řízení lidských zdrojů, PR, marketingu a ekonomie

    - má široké legislativní znalosti autorského práva, znalosti v oblasti kulturní ekonomie, manažerské psychologie a masmédií

    - analyzuje provoz hudebních

  • Výstupy z učení

    Absolvent je po úspěšném ukončení studia schopen:

    • absolvent je připraven na řízení hudebních institucí, řízení a organizování hudebních akcí většího rozsahu
    • edoucí pozice v subjektech kreativního průmyslu, projektový manažer, vedoucí manažer projektové kanceláře, manažer festivalu, orchestru či divadla
    • umělecký manažer, umělecký agent, manažer neziskové organizace, producent, pracovník v oblasti kultury, dramaturg a vedoucí pracovník ZUŠ, konzervatoří a hudebních gymnázií
  • Uplatnění absolventa

    absolvent je připraven na řízení hudebních institucí, řízení a organizování hudebních akcí většího rozsahu, vedoucí pozice v subjektech kreativního průmyslu, projektový manažer, vedoucí manažer projektové kanceláře, manažer festivalu, orchestru či divadla, umělecký manažer, umělecký agent, manažer neziskové organizace, producent, pracovník v oblasti kultury, dramaturg a vedoucí pracovník ZUŠ, konzervatoří a hudebních gymnázií

  • Pravidla a podmínky pro vytváření studijních plánů

    Studijní plán obsahuje předměty povinné, povinně volitelné a volitelné a povinné umělecké výstupy ze studia.

  • Cíle kvalifikačních prací

    Student musí získat 60 kreditů za každý rok studia a ukončit studium státní závěrečnou zkouškou z vybraných předmětů, obhajobou absolventského výkonu a obhajobou diplomové práce.

    Obsah a rozsah závěrečné zkoušky:

    Obhajoba absolventského projektu, Obhajoba diplomové práce, Filosofie umění, Kulturní management

Informace o oboru

Obor
Hudební produkce
Zkratka
HUDMAN
Kód
8201T037
Typ
magisterský navazující
Titul
MgA.
Akreditace
do 31. 12. 2024
Program
N8201 N-HUDUM Hudební umění