Hudební fakulta
Registrační šablona HF
Kompozice elektroakustické hudby, magisterské prezenční
Registrujte všechny předměty v Základu oboru příslušného ročníku.
Předměty si registrujete pro OBA semestry akademického roku, změna období (semestru) viz. NÁPOVĚDA
Povinný jazyk volte VŽDY JEN JEDEN.
U povinně volitelných a volitelných předmětů postupujte dle pravidel Vaší fakulty
1 Ročník: A Základ oboru - povinné
bez názvu alespoň 5 kr. oba dva
Zimnní semestr
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
HJX00Az | Angličtina | C. Darlington, T. Hajn, K. Horáčková, I. Jarešová | z | 3/2 | 2 | EVER(HJX00Al) | |||
HJX00Nz | Němčina | I. Fryčerová, K. Horáčková | z | 3/2 | 2 | EVER(HJX00Nl) |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
HJX00Al | Angličtina | T. Hajn, K. Horáčková, I. Jarešová, E. Macready | zk | 3/2/0 | 3 | EVER(HJX00Az) | |||
HJX00Nl | Němčina | I. Fryčerová, K. Horáčková | zk | 3/2 | 3 | EVER(HJX00Nz) |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H60143z | Instrumentace I | E. Mojdl | z | 1/1 | 1 | EVER(H60143l) | |||
H60195Az | Kompozice I | D. Dlouhý | J. Kavan, M. Indrák, O. Wanke | kz | 0/2/18 | 10 | |||
H60314z | Seminář kompozice I | M. Smolka | z | 1/0 | 1 | EVER(H60314l) | |||
H60354z | Teorie kompozice I | M. Smolka | z | 2/2 | 2 | EVER(H60354l) | |||
H70080 | Základy hudební akustiky | L. Přikryl | z | 2/0 | 1 | ||||
H70082z | Tvorba umělého zvuku, jeho zpracování a řízení | D. Dlouhý | z | 1/1 | 1 | EVER(H70082l) | |||
H73022z | Informační kurz | J. Goliášová | J. Goliášová | z | 2/0/0 | 0 | |||
HF0006z | EA hudba I | M. Indrák | M. Indrák | z | 2/0/2 | 2 | |||
HF0008z | Exkurze na festival soudobého hudebního a multimediálního umění | D. Dlouhý | D. Dlouhý, R. Fajnor, J. Kavan | z | 0/13/0 | 1 |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H60143l | Instrumentace I | D. Dlouhý, E. Mojdl | kz | 1/1 | 2 | EVER(H60143z) | |||
H60195Al | Kompozice I | D. Dlouhý | J. Kavan, M. Indrák, O. Wanke | kz | 0/2/18 | 10 | |||
H60211 | Kurz klasické a počítačové notografie | E. Mojdl | z | 0/0 | 1 | ||||
H60314l | Seminář kompozice I | M. Smolka | z | 0/1 | 1 | EVER(H60314z) | |||
H60354l | Teorie kompozice I | M. Smolka | zk | 2/2 | 2 | EVER(H60354z) | |||
H70081 | Zvukové aspekty interpretace | O. Jirásek | z | 0/0 | 1 | ||||
H70082l | Tvorba umělého zvuku, jeho zpracování a řízení | D. Dlouhý | zk | 1/1 | 1 | EVER(H70082z) | |||
HF0006l | EA hudba I | M. Indrák | M. Indrák | zk | 2/0/2.5 | 2 |
Zimnní semestr
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H60147z | Instrumentace III | E. Mojdl | z | 1/1 | 1 | EVER(H60147l) | |||
H60200z | Kompozice multimediálních děl I | D. Dlouhý | z | 1/1 | 1 | EVER(H60200l) | |||
H60324Az | Sluchová analýza I | E. Mojdl | E. Mojdl | z | 1/1/2 | 2 | |||
H60350z | Taneční hudba I | M. Bártek | z | 1/1 | 2 | EVER(H60350l) | |||
H75005z | Etnomuzikologie | E. Mojdl | z | 2/0/0 | 2 | EVER(H75005l) | |||
HF0014z | Harmonie I | M. Dvořáková | M. Dvořáková | z | 0/1/1 | 1 | |||
HF0015z | Harmonie II | M. Dvořáková | M. Dvořáková | z | 0/1/1 | 1 | |||
HF0016z | Kompozice historické hudby II | D. Matej | M. Buzzi, D. Matej | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0019z | Pokročilá aplikace technologií filmové hudby I | J. Kavan | J. Kavan | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0020z | Pokročilá aplikace technologií filmové hudby II | J. Kavan | z | 1/1/2 | 2 | ||||
HF0021z | Kompozice hudby pro počítačové hry I | J. Kavan | J. Kavan | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0022z | Kompozice hudby pro počítačové hry II | J. Kavan | J. Kavan | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0023z | Modulární syntetizéry | J. Suchánek | J. Suchánek | z | 0/2/2 | 2 | |||
HF0024z | Znějící objekty a instalace | D. Dlouhý | J. Suchánek | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0025z | Mikrointervalové systémy | M. Buzzi | P. Pařízek | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF1025z | Sonicko-akordické metody v elektroakustické kompozici | D. Dlouhý | P. Pařízek | z | 2/0/2 | 2 | |||
HF1036z | Kompozice dětské hudby | D. Dlouhý | E. Rojas Ruiz | z | 1/1/2 | 2 | |||
H60382z | Základy dirigování I | G. Rovňák, E. Skoták | z | 1/1/0 | 1 | EVER(H60382l) |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H60147l | Instrumentace III | E. Mojdl | kz | 1/1 | 2 | EVER(H60147z) | |||
H60200l | Kompozice multimediálních děl I | zk | 1/1/0 | 2 | EVER(H60200z) | ||||
H60324Al | Sluchová analýza I | E. Mojdl | E. Mojdl | z | 1/1/2 | 2 | |||
H60350l | Taneční hudba I | M. Bártek | z | 1/1 | 2 | EVER(H60350z) | |||
H75005l | Etnomuzikologie | zk | 2/0/0 | 2 | EVER(H75005z) | ||||
HF0014l | Harmonie I | M. Dvořáková | M. Dvořáková | z | 0/1/1 | 1 | |||
HF0015l | Harmonie II | M. Dvořáková | M. Dvořáková | z | 0/1/1 | 1 | |||
HF0016l | Kompozice historické hudby II | D. Matej | M. Buzzi, D. Matej | zk | 1/1/2 | 2 | |||
HF0019l | Pokročilá aplikace technologií filmové hudby I | J. Kavan | J. Kavan | zk | 1/1/2.5 | 2 | |||
HF0021l | Kompozice hudby pro počítačové hry I | J. Kavan | J. Kavan | zk | 1/1/2.5 | 2 | |||
HF0022l | Kompozice hudby pro počítačové hry II | J. Kavan | J. Kavan | zk | 1/1/2 | 2 | |||
HF0023l | Modulární syntetizéry | J. Suchánek | J. Suchánek | zk | 0/2/2 | 2 | |||
HF0024l | Znějící objekty a instalace | D. Dlouhý | J. Suchánek | zk | 1/1/2 | 2 | |||
HF0025l | Mikrointervalové systémy | M. Buzzi | P. Pařízek | kz | 1/1/2 | 2 | |||
HF1025l | Sonicko-akordické metody v elektroakustické kompozici | D. Dlouhý | P. Pařízek | kz | 2/0/2 | 2 | |||
HF1036l | Kompozice dětské hudby | D. Dlouhý | E. Rojas Ruiz | zk | 1/1/2 | 2 | |||
H60382l | Základy dirigování I | E. Skoták, G. Rovňák | z | 1/1/0 | 1 | EVER(H60382z) |
bez názvu alespoň 5 kr. oba dva
Zimnní semestr
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
HJX00Az | Angličtina | C. Darlington, T. Hajn, K. Horáčková, I. Jarešová | z | 3/2 | 2 | EVER(HJX00Al) | |||
HJX00Nz | Němčina | I. Fryčerová, K. Horáčková | z | 3/2 | 2 | EVER(HJX00Nl) |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
HJX00Al | Angličtina | T. Hajn, K. Horáčková, I. Jarešová, E. Macready | zk | 3/2/0 | 3 | EVER(HJX00Az) | |||
HJX00Nl | Němčina | I. Fryčerová, K. Horáčková | zk | 3/2 | 3 | EVER(HJX00Nz) |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H60145z | Instrumentace II | M. Smolka | z | 1/1 | 1 | EVER(H60145l) | |||
H60197Az | Kompozice II | D. Dlouhý | J. Kavan, D. Dlouhý, M. Indrák | kz | 0/2/18 | 10 | |||
H60315z | Seminář kompozice II | M. Smolka | z | 1/0 | 1 | EVER(H60315l) | |||
H60356z | Teorie kompozice II | I. Medek, D. Žurková | z | 2/2 | 2 | H60354z && EVER(H60356l) | |||
H60371z | Vybavení EA studia I | J. Pejcha | z | 0/1 | 1 | EVER(H60371l) | |||
HF0007z | EA hudba II | M. Indrák | M. Indrák | z | 2/0/2 | 2 | |||
HF0009z | Tvorba umělého zvuku, jeho zpracování a řízení II | D. Dlouhý | D. Dlouhý | z | 1/1/2 | 2 |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H60145l | Instrumentace II | M. Smolka | kz | 1/1 | 2 | EVER(H60145z) | |||
H60197Al | Kompozice II | D. Dlouhý | J. Kavan, M. Indrák | kz | 0/2/18 | 10 | |||
H60236 | Metodika výuky hudebně teoretických disciplín I | V. Chmelová | z | 0/0 | 1 | ||||
H60315l | Seminář kompozice II | M. Smolka | z | 0/1 | 1 | EVER(H60315z) | |||
H60356l | Teorie kompozice II | I. Medek, D. Žurková | zk | 2/2 | 2 | EVER(H60356z) | |||
H60371l | Vybavení EA studia I | J. Pejcha | z | 0/1/0 | 1 | EVER(H60371z) | |||
HF0007l | EA hudba II | M. Indrák | M. Indrák | zk | 2/0/2.5 | 2 | |||
HF0009l | Tvorba umělého zvuku, jeho zpracování a řízení II | D. Dlouhý | D. Dlouhý | zk | 1/1/2.5 | 2 |
Zimnní semestr
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H60147z | Instrumentace III | E. Mojdl | z | 1/1 | 1 | EVER(H60147l) | |||
H60200z | Kompozice multimediálních děl I | D. Dlouhý | z | 1/1 | 1 | EVER(H60200l) | |||
H60201z | Kompozice scénické a filmové hudby I | Z. Matějů | z | 1/1 | 1 | EVER(H60201l) | |||
H60308z | Scénické využití videa I | T. Hrůza | z | 1/1 | 1 | EVER(H60308l) | |||
H60324Az | Sluchová analýza I | E. Mojdl | E. Mojdl | z | 1/1/2 | 2 | |||
H60326z | Sluchová analýza II | E. Skoták | z | 2/0/0 | 1 | EVER(H60326l) | |||
H60350z | Taneční hudba I | M. Bártek | z | 1/1 | 2 | EVER(H60350l) | |||
H75005z | Etnomuzikologie | E. Mojdl | z | 2/0/0 | 2 | EVER(H75005l) | |||
H81011z | Physical Computing (Interaktivní systémy) | J. Suchánek | z | 0/2 | 2 | EVER(H81011l) | |||
HF0014z | Harmonie I | M. Dvořáková | M. Dvořáková | z | 0/1/1 | 1 | |||
HF0015z | Harmonie II | M. Dvořáková | M. Dvořáková | z | 0/1/1 | 1 | |||
HF0016z | Kompozice historické hudby II | D. Matej | M. Buzzi, D. Matej | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0019z | Pokročilá aplikace technologií filmové hudby I | J. Kavan | J. Kavan | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0020z | Pokročilá aplikace technologií filmové hudby II | J. Kavan | z | 1/1/2 | 2 | ||||
HF0021z | Kompozice hudby pro počítačové hry I | J. Kavan | J. Kavan | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0022z | Kompozice hudby pro počítačové hry II | J. Kavan | J. Kavan | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0023z | Modulární syntetizéry | J. Suchánek | J. Suchánek | z | 0/2/2 | 2 | |||
HF0024z | Znějící objekty a instalace | D. Dlouhý | J. Suchánek | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0025z | Mikrointervalové systémy | M. Buzzi | P. Pařízek | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF1025z | Sonicko-akordické metody v elektroakustické kompozici | D. Dlouhý | P. Pařízek | z | 2/0/2 | 2 | |||
H60382z | Základy dirigování I | G. Rovňák, E. Skoták | z | 1/1/0 | 1 | EVER(H60382l) | |||
HF1036z | Kompozice dětské hudby | D. Dlouhý | E. Rojas Ruiz | z | 1/1/2 | 2 |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H60147l | Instrumentace III | E. Mojdl | kz | 1/1 | 2 | EVER(H60147z) | |||
H60200l | Kompozice multimediálních děl I | zk | 1/1/0 | 2 | EVER(H60200z) | ||||
H60201l | Kompozice scénické a filmové hudby I | Z. Matějů | zk | 1/1 | 2 | EVER(H60201z) | |||
H60308l | Scénické využití videa I | T. Hrůza | z | 1/1 | 1 | EVER(H60308z) | |||
H60324Al | Sluchová analýza I | E. Mojdl | E. Mojdl | z | 1/1/2 | 2 | |||
H60326l | Sluchová analýza II | zk | 2/0/0 | 2 | EVER(H60326z) | ||||
H60350l | Taneční hudba I | M. Bártek | z | 1/1 | 2 | EVER(H60350z) | |||
H75005l | Etnomuzikologie | zk | 2/0/0 | 2 | EVER(H75005z) | ||||
H81011l | Physical Computing (Interaktivní systémy) | J. Suchánek | zk | 0/2 | 2 | EVER(H81011z) | |||
HF0014l | Harmonie I | M. Dvořáková | M. Dvořáková | z | 0/1/1 | 1 | |||
HF0015l | Harmonie II | M. Dvořáková | M. Dvořáková | z | 0/1/1 | 1 | |||
HF0016l | Kompozice historické hudby II | D. Matej | M. Buzzi, D. Matej | zk | 1/1/2 | 2 | |||
HF0019l | Pokročilá aplikace technologií filmové hudby I | J. Kavan | J. Kavan | zk | 1/1/2.5 | 2 | |||
HF0021l | Kompozice hudby pro počítačové hry I | J. Kavan | J. Kavan | zk | 1/1/2.5 | 2 | |||
HF0022l | Kompozice hudby pro počítačové hry II | J. Kavan | J. Kavan | zk | 1/1/2 | 2 | |||
HF0023l | Modulární syntetizéry | J. Suchánek | J. Suchánek | zk | 0/2/2 | 2 | |||
HF0024l | Znějící objekty a instalace | D. Dlouhý | J. Suchánek | zk | 1/1/2 | 2 | |||
HF0025l | Mikrointervalové systémy | M. Buzzi | P. Pařízek | kz | 1/1/2 | 2 | |||
HF1025l | Sonicko-akordické metody v elektroakustické kompozici | D. Dlouhý | P. Pařízek | kz | 2/0/2 | 2 | |||
H60382l | Základy dirigování I | E. Skoták, G. Rovňák | z | 1/1/0 | 1 | EVER(H60382z) | |||
HF1036l | Kompozice dětské hudby | D. Dlouhý | E. Rojas Ruiz | zk | 1/1/2 | 2 |
Zimnní semestr
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H60148A | Interaktivní počítačová hudba | z | 1/1/0 | 1 | |||||
H60199Az | Kompozice III | D. Dlouhý | M. Indrák, J. Kavan | kz | 0/2/18 | 10 | |||
H60235z | Metodika výuky hudebně teoretických disciplín II | V. Chmelová | z | 0/2 | 1 | ||||
H60259z | Pedagogika | A. Bendová | z | 1/1 | 2 | EVER(H60259l) | |||
H60288z | Psychologie | A. Mikotová | z | 1/1/0 | 1 | EVER(H60288l) | |||
H60316z | Seminář kompozice III | M. Smolka | z | 1/0 | 1 | EVER(H60316l) | |||
H60358z | Teorie kompozice III | L. Faltus, M. Indrák | z | 2/2 | 2 | H60356z && EVER(H60358l) | |||
H60372z | Vybavení EA studia II | O. Jirásek | z | 1/2 | 1 | EVER(H60372l) | |||
HF0005z | Základy hudebního managementu I | L. Pešl Šilerová | E. Dittrichová, B. Mikolášiková, M. Štěpáníková, G. Vojtičková | z | 2/0/2 | 2 |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H60148E | Interaktivní počítačová hudba | J. Kavan | O. Wanke | zk | 1/1/2.5 | 2 | |||
H60199Al | Kompozice III | D. Dlouhý | M. Indrák, J. Kavan | kz | 0/2/18 | 10 | |||
H60259l | Pedagogika | A. Bendová | z | 1/1 | 2 | EVER(H60259z) | |||
H60288l | Psychologie | A. Mikotová | z | 0/1 | 1 | EVER(H60288z) | |||
H60316l | Seminář kompozice III | M. Smolka | z | 0/1 | 1 | EVER(H60316z) | |||
H60358l | Teorie kompozice III | L. Faltus, M. Indrák | z | 2/2 | 2 | EVER(H60358z) | |||
H60372l | Vybavení EA studia II | O. Jirásek | zk | 1/2 | 1 | EVER(H60372z) | |||
H81013l | Metodika kompozice | V. Chmelová | z | 2/0 | 1 | ||||
HF0005l | Základy hudebního managementu I | L. Pešl Šilerová | E. Dittrichová, Z. Ježková, B. Mikolášiková, L. Pešl Šilerová, M. Štěpáníková, G. Vojtičková | zk | 2/0/4 | 3 |
Zimnní semestr
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H60147z | Instrumentace III | E. Mojdl | z | 1/1 | 1 | EVER(H60147l) | |||
H60200z | Kompozice multimediálních děl I | D. Dlouhý | z | 1/1 | 1 | EVER(H60200l) | |||
H60201z | Kompozice scénické a filmové hudby I | Z. Matějů | z | 1/1 | 1 | EVER(H60201l) | |||
H60308z | Scénické využití videa I | T. Hrůza | z | 1/1 | 1 | EVER(H60308l) | |||
H60324Az | Sluchová analýza I | E. Mojdl | E. Mojdl | z | 1/1/2 | 2 | |||
H60326z | Sluchová analýza II | E. Skoták | z | 2/0/0 | 1 | EVER(H60326l) | |||
H60350z | Taneční hudba I | M. Bártek | z | 1/1 | 2 | EVER(H60350l) | |||
H75005z | Etnomuzikologie | E. Mojdl | z | 2/0/0 | 2 | EVER(H75005l) | |||
H81011z | Physical Computing (Interaktivní systémy) | J. Suchánek | z | 0/2 | 2 | EVER(H81011l) | |||
HF0014z | Harmonie I | M. Dvořáková | M. Dvořáková | z | 0/1/1 | 1 | |||
HF0015z | Harmonie II | M. Dvořáková | M. Dvořáková | z | 0/1/1 | 1 | |||
HF0016z | Kompozice historické hudby II | D. Matej | M. Buzzi, D. Matej | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0019z | Pokročilá aplikace technologií filmové hudby I | J. Kavan | J. Kavan | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0020z | Pokročilá aplikace technologií filmové hudby II | J. Kavan | z | 1/1/2 | 2 | ||||
HF0021z | Kompozice hudby pro počítačové hry I | J. Kavan | J. Kavan | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0022z | Kompozice hudby pro počítačové hry II | J. Kavan | J. Kavan | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0023z | Modulární syntetizéry | J. Suchánek | J. Suchánek | z | 0/2/2 | 2 | |||
HF0024z | Znějící objekty a instalace | D. Dlouhý | J. Suchánek | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0025z | Mikrointervalové systémy | M. Buzzi | P. Pařízek | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF1025z | Sonicko-akordické metody v elektroakustické kompozici | D. Dlouhý | P. Pařízek | z | 2/0/2 | 2 | |||
H60382z | Základy dirigování I | G. Rovňák, E. Skoták | z | 1/1/0 | 1 | EVER(H60382l) | |||
HF1036z | Kompozice dětské hudby | D. Dlouhý | E. Rojas Ruiz | z | 1/1/2 | 2 |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H60147l | Instrumentace III | E. Mojdl | kz | 1/1 | 2 | EVER(H60147z) | |||
H60200l | Kompozice multimediálních děl I | zk | 1/1/0 | 2 | EVER(H60200z) | ||||
H60201l | Kompozice scénické a filmové hudby I | Z. Matějů | zk | 1/1 | 2 | EVER(H60201z) | |||
H60308l | Scénické využití videa I | T. Hrůza | z | 1/1 | 1 | EVER(H60308z) | |||
H60324Al | Sluchová analýza I | E. Mojdl | E. Mojdl | z | 1/1/2 | 2 | |||
H60326l | Sluchová analýza II | zk | 2/0/0 | 2 | EVER(H60326z) | ||||
H60350l | Taneční hudba I | M. Bártek | z | 1/1 | 2 | EVER(H60350z) | |||
H75005l | Etnomuzikologie | zk | 2/0/0 | 2 | EVER(H75005z) | ||||
H81011l | Physical Computing (Interaktivní systémy) | J. Suchánek | zk | 0/2 | 2 | EVER(H81011z) | |||
HF0014l | Harmonie I | M. Dvořáková | M. Dvořáková | z | 0/1/1 | 1 | |||
HF0015l | Harmonie II | M. Dvořáková | M. Dvořáková | z | 0/1/1 | 1 | |||
HF0016l | Kompozice historické hudby II | D. Matej | M. Buzzi, D. Matej | zk | 1/1/2 | 2 | |||
HF0019l | Pokročilá aplikace technologií filmové hudby I | J. Kavan | J. Kavan | zk | 1/1/2.5 | 2 | |||
HF0021l | Kompozice hudby pro počítačové hry I | J. Kavan | J. Kavan | zk | 1/1/2.5 | 2 | |||
HF0022l | Kompozice hudby pro počítačové hry II | J. Kavan | J. Kavan | zk | 1/1/2 | 2 | |||
HF0023l | Modulární syntetizéry | J. Suchánek | J. Suchánek | zk | 0/2/2 | 2 | |||
HF0024l | Znějící objekty a instalace | D. Dlouhý | J. Suchánek | zk | 1/1/2 | 2 | |||
HF0025l | Mikrointervalové systémy | M. Buzzi | P. Pařízek | kz | 1/1/2 | 2 | |||
HF1025l | Sonicko-akordické metody v elektroakustické kompozici | D. Dlouhý | P. Pařízek | kz | 2/0/2 | 2 | |||
H60382l | Základy dirigování I | E. Skoták, G. Rovňák | z | 1/1/0 | 1 | EVER(H60382z) | |||
HF1036l | Kompozice dětské hudby | D. Dlouhý | E. Rojas Ruiz | zk | 1/1/2 | 2 |
Zimnní semestr
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H51173z | Seminář kompozice I | M. Smolka | z | 0/1 | 1 | EVER(H51173l) | |||
H60069z | Filozofie umění I | P. Lyko | z | 0/2 | 2 | EVER(H60069l) | |||
H60122z | Hudební režie I | T. Řezníček | z | 0/2 | 1 | EVER(H60122l) | |||
H60148C | Pokročilá hudební algoritmizace | z | 1/1/0 | 1 | |||||
H60196Az | Kompozice IV | D. Dlouhý | J. Kavan | kz | 0/2/18 | 10 | |||
H60354Nz | Teorie kompozice I | J. Šťastný, M. Nejtek | zk | 2/2 | 2 | EVER(H60354Nl) | |||
HF0001z | Základy hudebního managementu II | L. Pešl Šilerová | G. Vojtičková, B. Mikolášiková | z | 0/2/2 | 2 | |||
HF0002z | Algoritmická kompozice I | D. Dlouhý | D. Dlouhý | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0011z | Vícekanálová reprodukce zvuku | J. Suchánek | J. Suchánek | z | 1/1/2 | 2 |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H51173l | Seminář kompozice I | M. Smolka | z | 0/1 | 1 | EVER(H51173z) | |||
H60069l | Filozofie umění I | M. Sedláček | zk | 0/2 | 3 | EVER(H60069z) | |||
H60122l | Hudební režie I | P. Řezníček | z | 0/2 | 1 | EVER(H60122z) | |||
H60148D | Tvorba interaktivního hudebního díla | zk | 0/0/0 | 2 | |||||
H60196Al | Kompozice IV | D. Dlouhý | J. Kavan | kz | 0/2/18 | 10 | |||
H60354Nl | Teorie kompozice I | J. Šťastný, M. Indrák, M. Nejtek | zk | 2/2 | 2 | EVER(H60354Nz) | |||
H70028 | Formulace odborného textu I | J. Bártová, M. Holá, P. Lyko, J. Michálková Slimáčková, P. Sýkora | z | 0/0 | 1 | ||||
HF0001l | Základy hudebního managementu II | L. Pešl Šilerová | B. Mikolášiková, G. Vojtičková | zk | 0/2/4 | 3 | |||
HF0002l | Algoritmická kompozice I | D. Dlouhý | D. Dlouhý | zk | 1/1/2.5 | 2 | |||
HF0011l | Vícekanálová reprodukce zvuku | J. Suchánek | J. Suchánek | zk | 1/1/2.5 | 2 |
Zimnní semestr
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H41542z | Chrámová hudba 18. - 20. století | J. Michálková Slimáčková | z | 1/0 | 1 | EVER(H41542l) | |||
H60030z | Dějiny hudby I (do 18 st) | J. Michálková Slimáčková | z | 2/1 | 2 | EVER(H60030l) | |||
H60032z | Dějiny hudby II (18 a 19 st) | J. Michálková Slimáčková | z | 2/1 | 2 | EVER(H60032l) | |||
H60034z | Dějiny hudby III (20 st) | P. Sýkora, P. Lyko | z | 2/1/0 | 2 | EVER(H60034l) | |||
H60200z | Kompozice multimediálních děl I | D. Dlouhý | z | 1/1 | 1 | EVER(H60200l) | |||
H60326z | Sluchová analýza II | E. Skoták | z | 2/0/0 | 1 | EVER(H60326l) | |||
H61542z | Symfonie v proměnách staletí [ nevypisuje se v daném semestru: léto 2017 ] |
J. Michálková Slimáčková | z | 1/1 | 1 | EVER(H61542l) | |||
HF0023z | Modulární syntetizéry | J. Suchánek | J. Suchánek | z | 0/2/2 | 2 | |||
HF0024z | Znějící objekty a instalace | D. Dlouhý | J. Suchánek | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0025z | Mikrointervalové systémy | M. Buzzi | P. Pařízek | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF1036z | Kompozice dětské hudby | D. Dlouhý | E. Rojas Ruiz | z | 1/1/2 | 2 |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H41542l | Chrámová hudba 18. - 20. století [ nevypisuje se v daném semestru: léto 2017 ] |
J. Michálková Slimáčková | z | 1/0 | 1 | EVER(H41542z) | |||
H60030l | Dějiny hudby I (do 18 st) | J. Michálková Slimáčková | zk | 2/1 | 3 | EVER(H60030z) | |||
H60032l | Dějiny hudby II (18 a 19 st) | J. Michálková Slimáčková | zk | 2/1 | 3 | EVER(H60032z) | |||
H60034l | Dějiny hudby III (20 st) | P. Sýkora | zk | 2/1/0 | 3 | EVER(H60034z) | |||
H60200l | Kompozice multimediálních děl I | zk | 1/1/0 | 2 | EVER(H60200z) | ||||
H60326l | Sluchová analýza II | zk | 2/0/0 | 2 | EVER(H60326z) | ||||
H61542l | Symfonie v proměnách staletí [ nevypisuje se v daném semestru: léto 2017 ] |
J. Michálková Slimáčková | z | 1/1 | 1 | EVER(H61542z) | |||
HF0023l | Modulární syntetizéry | J. Suchánek | J. Suchánek | zk | 0/2/2 | 2 | |||
HF0024l | Znějící objekty a instalace | D. Dlouhý | J. Suchánek | zk | 1/1/2 | 2 | |||
HF0025l | Mikrointervalové systémy | M. Buzzi | P. Pařízek | kz | 1/1/2 | 2 | |||
HF1036l | Kompozice dětské hudby | D. Dlouhý | E. Rojas Ruiz | zk | 1/1/2 | 2 |
Zimnní semestr
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H51174z | Seminář kompozice II | M. Smolka | z | 0/1 | 1 | EVER(H51174l) | |||
H60071z | Filozofie umění II | P. Lyko | z | 0/2 | 2 | EVER(H60071l) | |||
H60198Az | Kompozice V | D. Dlouhý | D. Dlouhý, M. Indrák, J. Kavan | z | 0/2/18 | 10 | |||
H60198Cz | Kompozice - abs. projekt | D. Dlouhý | D. Dlouhý, J. Kavan, I. Medek, M. Smolka, J. Šťastný | z | 0/2/24 | 13 | |||
H60221z | Diplomová práce | [ hodnotí všichni vyučující pracoviště ] | z | 0/1 | 10 | EVER(H60221l) | |||
H60356Nz | Teorie kompozice II | J. Šťastný, M. Smolka | z | 2/2 | 3 | EVER(H60356Nl) | |||
H70125 | Formulace odborného textu II | J. Bártová, M. Holá, P. Lyko, J. Michálková Slimáčková, P. Sýkora | z | 0/0/0 | 1 | ||||
H75013z | Četba textů k teorii multimédií | D. Matej | zk | 2/0 | 1 | EVER(H75013l) | |||
HF0003z | Algoritmická kompozice II | D. Dlouhý | D. Dlouhý, J. Kavan | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0010z | Field recording | J. Suchánek | J. Suchánek | z | 0/2/2 | 2 |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H51174l | Seminář kompozice II | M. Smolka | z | 0/1 | 1 | EVER(H51174z) | |||
H60071l | Filozofie umění II | M. Sedláček | z | 0/2 | 3 | EVER(H60071z) | |||
H60198Al | Kompozice V | D. Dlouhý | D. Dlouhý, M. Indrák, J. Kavan | z | 0/2/18 | 10 | |||
H60198Cl | Kompozice - abs. projekt | D. Dlouhý | D. Dlouhý, J. Kavan, I. Medek, M. Smolka, J. Šťastný | z | 0/2/24 | 13 | |||
H60221l | Diplomová práce | [ hodnotí všichni vyučující pracoviště ] | z | 0/0 | 10 | EVER(H60221z) | |||
H60356Nl | Teorie kompozice II | J. Šťastný, M. Smolka | z | 2/2 | 3 | EVER(H60356Nz) | |||
H75013l | Četba textů k teorii multimédií | D. Matej | z | 2/0 | 2 | EVER(H75013z) | |||
HF0003l | Algoritmická kompozice II | D. Dlouhý | D. Dlouhý, J. Kavan | zk | 1/1/2.5 | 2 | |||
HF0010l | Field recording | J. Suchánek | J. Suchánek | zk | 0/2/2.5 | 2 |
Zimnní semestr
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H41542z | Chrámová hudba 18. - 20. století | J. Michálková Slimáčková | z | 1/0 | 1 | EVER(H41542l) | |||
H60030z | Dějiny hudby I (do 18 st) | J. Michálková Slimáčková | z | 2/1 | 2 | EVER(H60030l) | |||
H60032z | Dějiny hudby II (18 a 19 st) | J. Michálková Slimáčková | z | 2/1 | 2 | EVER(H60032l) | |||
H60034z | Dějiny hudby III (20 st) | P. Sýkora, P. Lyko | z | 2/1/0 | 2 | EVER(H60034l) | |||
H60326z | Sluchová analýza II | E. Skoták | z | 2/0/0 | 1 | EVER(H60326l) | |||
H61542z | Symfonie v proměnách staletí [ nevypisuje se v daném semestru: léto 2017 ] |
J. Michálková Slimáčková | z | 1/1 | 1 | EVER(H61542l) | |||
HF0023z | Modulární syntetizéry | J. Suchánek | J. Suchánek | z | 0/2/2 | 2 | |||
HF0024z | Znějící objekty a instalace | D. Dlouhý | J. Suchánek | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF0025z | Mikrointervalové systémy | M. Buzzi | P. Pařízek | z | 1/1/2 | 2 | |||
HF1036z | Kompozice dětské hudby | D. Dlouhý | E. Rojas Ruiz | z | 1/1/2 | 2 |
kód | název | garant | vyučující | ukon. | rozsah | kred. | semestr | prerekvizity | poznámka |
H41542l | Chrámová hudba 18. - 20. století [ nevypisuje se v daném semestru: léto 2017 ] |
J. Michálková Slimáčková | z | 1/0 | 1 | EVER(H41542z) | |||
H60030l | Dějiny hudby I (do 18 st) | J. Michálková Slimáčková | zk | 2/1 | 3 | EVER(H60030z) | |||
H60032l | Dějiny hudby II (18 a 19 st) | J. Michálková Slimáčková | zk | 2/1 | 3 | EVER(H60032z) | |||
H60034l | Dějiny hudby III (20 st) | P. Sýkora | zk | 2/1/0 | 3 | EVER(H60034z) | |||
H60326l | Sluchová analýza II | zk | 2/0/0 | 2 | EVER(H60326z) | ||||
H61542l | Symfonie v proměnách staletí [ nevypisuje se v daném semestru: léto 2017 ] |
J. Michálková Slimáčková | z | 1/1 | 1 | EVER(H61542z) | |||
HF0023l | Modulární syntetizéry | J. Suchánek | J. Suchánek | zk | 0/2/2 | 2 | |||
HF0024l | Znějící objekty a instalace | D. Dlouhý | J. Suchánek | zk | 1/1/2 | 2 | |||
HF0025l | Mikrointervalové systémy | M. Buzzi | P. Pařízek | kz | 1/1/2 | 2 | |||
HF1036l | Kompozice dětské hudby | D. Dlouhý | E. Rojas Ruiz | zk | 1/1/2 | 2 |