H70131l Jazzová harmonie III
Hudební fakultaléto 2024
- Rozsah
- 1/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- RNDr. Matúš Jakabčic (přednášející)
- Garance
- RNDr. Matúš Jakabčic
Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Po 15:10–16:45 317
- Předpoklady
- EVER ( H70131z Jazzová harmonie III )
Úspěšné absolvování předmětu Jazzová harmonie II. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- předmět má 10 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Porozumění harmonickým strukturám z pohledu nedoškálných jazzových harmonických postupů. Rozvíjení chromatického harmonického myšlení. Praktické použití probírané techniky ve vlastním absolventském projektu.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- analyzovat harmonii modálních jazzových skladeb;
- analyzovat multitonální systémy a používat je v praxi;
- určit příslušné módy k daným harmonickým postupům;
- reharmonizovat libovolné skladby použitím multitonálních systémů. - Osnova
- Rozdělení akordických sazeb a módů z hlediska jejich barvy a vytváření napětí
- Modalita v kontextu se zvukovým vjemem
- Použití chromatického přístupu v jazzové improvizaci
- Pravidla použití chromatik – napětí a uvolnění, vyváženost, překrytí
- Harmonické koncepty tonálních chromatických postupů
- Nástavbové sekvence v různých harmonických situacích – diatonická, modální, basový pedál
- Použití chromatik v netonálních postupech
- Tvorba chromatických melodických linek a jejich harmonizace
- Práce s jazzovými standardy a jejich reharmonizace s využitím chromatických postupů
- Rozličné pohledy na akordické symboly a jejich obraty
- Využití složených akordů v chromatických postupech
- Literatura
- doporučená literatura
- LIEBMANN, D. A Chromatic approach to jazz harmony and melody. Advance Music, 2001.
- NETTLES, B. a R. GRAF. The Chord Scale Theory & Jazz Harmony. Advance Music, 1997.
- MILLER, R. Modal jazz composition and harmony, Volume 2. Advance Music, 2002.
- Výukové metody
- Přednáška
- Metody hodnocení
- Zápočet
Průběžné ústní zkoušení, písemné práce. Docházka 70%.
SZZ
H70131l Jazzová harmonie III
Hudební fakultaléto 2025
- Rozsah
- 1/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- RNDr. Matúš Jakabčic (přednášející)
- Garance
- RNDr. Matúš Jakabčic
Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- EVER ( H70131z Jazzová harmonie III )
Úspěšné absolvování předmětu Jazzová harmonie II. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Jazzová interpretace (program HF, Hbnji:B)
- Jazzová kompozice a aranžování (program HF, Hbnji:B)
- Cíle předmětu
- Porozumění harmonickým strukturám z pohledu nedoškálných jazzových harmonických postupů. Rozvíjení chromatického harmonického myšlení. Praktické použití probírané techniky ve vlastním absolventském projektu.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- analyzovat harmonii modálních jazzových skladeb;
- analyzovat multitonální systémy a používat je v praxi;
- určit příslušné módy k daným harmonickým postupům;
- reharmonizovat libovolné skladby použitím multitonálních systémů. - Osnova
- Rozdělení akordických sazeb a módů z hlediska jejich barvy a vytváření napětí
- Modalita v kontextu se zvukovým vjemem
- Použití chromatického přístupu v jazzové improvizaci
- Pravidla použití chromatik – napětí a uvolnění, vyváženost, překrytí
- Harmonické koncepty tonálních chromatických postupů
- Nástavbové sekvence v různých harmonických situacích – diatonická, modální, basový pedál
- Použití chromatik v netonálních postupech
- Tvorba chromatických melodických linek a jejich harmonizace
- Práce s jazzovými standardy a jejich reharmonizace s využitím chromatických postupů
- Rozličné pohledy na akordické symboly a jejich obraty
- Využití složených akordů v chromatických postupech
- Literatura
- doporučená literatura
- LIEBMANN, D. A Chromatic approach to jazz harmony and melody. Advance Music, 2001.
- NETTLES, B. a R. GRAF. The Chord Scale Theory & Jazz Harmony. Advance Music, 1997.
- MILLER, R. Modal jazz composition and harmony, Volume 2. Advance Music, 2002.
- Výukové metody
- Přednáška
- Metody hodnocení
- Zápočet
Průběžné ústní zkoušení, písemné práce. Docházka 70%.
SZZ
H70131l Jazzová harmonie III
Hudební fakultaléto 2023
- Rozsah
- 1/1. 1 kr. 1 z 2. Ukončení: z.
- Vyučující
- RNDr. Matúš Jakabčic (přednášející)
- Garance
- Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Úspěšné zvládnutí zimního semestru Jazzové harmonie III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Jazzová interpretace (program HF, B-HUDUM)
- Cíle předmětu
- Porozumění harmonických struktur z pohledu nedoškálních jazzových harmonických postupů. Rozvíjení chromatického harmonického myšlení. Prakticky použít probírané techniky ve vlastním projektu.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen: - analyzovat harmonii modálních jazzových skladeb, - analyzovat multitonální systémy a používat je v praxi, - určit příslušné módy k daným harmonickým postupům, - reharmonizovat libovolné skladby použitím multitonálních systémů.
- Osnova
- Rozdělení akordických sazeb a módů z hlediska jejich barvy a vytváření napětí. Modalita v kontextu se zvukovým vjemem. Použití chromatického přístupu v jazzové improvizaci. Pravidla použití chromatik – napětí a uvolnění, vyváženost, překrytí. Harmonické koncepty tonálních chromatických postupů. Nádstavbové sekvence v různých harmonických situacích – diatonická, modální, basový pedál. Použití chromatik v netonálních postupech. Tvorba chromatických melodických linek a jejich harmonizace. Práce s jazzovými standardy a jejich reharmonizace s využitím chromatických postupů. Rozličné pohledy na akordické symboly a jejich obraty. Využití složených akordů v chromatických postupech.
- Literatura
- Nettles, B - Graf, R : The Chord Scale Theory & Jazz Harmony, Advance Music, 1997
- Liebmann, D. : A Chromatic approach to jazz harmony and melody, Advance Music, 2001
- Miller, R. : Modal jazz composition and harmony, Volume 2, Advance Music, 2002
- Výukové metody
- přednáška + cvičení – 2 hod./týden
- Metody hodnocení
- zápočet, SZZ zápočet na základě: - průběžného ústního zkoušení, - písemních prac, - docházky.
H70131l Jazzová harmonie III
Hudební fakultaléto 2022
- Rozsah
- 1/1. 1 kr. 1 z 2. Ukončení: z.
- Vyučující
- RNDr. Matúš Jakabčic (přednášející)
- Garance
- Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Úspěšné zvládnutí zimního semestru Jazzové harmonie III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Jazzová interpretace (program HF, B-HUDUM)
- Jazzová interpretace (program HF, N-HUDUM)
- Cíle předmětu
- Porozumění harmonických struktur z pohledu nedoškálních jazzových harmonických postupů. Rozvíjení chromatického harmonického myšlení. Prakticky použít probírané techniky ve vlastním projektu.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen: - analyzovat harmonii modálních jazzových skladeb, - analyzovat multitonální systémy a používat je v praxi, - určit příslušné módy k daným harmonickým postupům, - reharmonizovat libovolné skladby použitím multitonálních systémů.
- Osnova
- Rozdělení akordických sazeb a módů z hlediska jejich barvy a vytváření napětí. Modalita v kontextu se zvukovým vjemem. Použití chromatického přístupu v jazzové improvizaci. Pravidla použití chromatik – napětí a uvolnění, vyváženost, překrytí. Harmonické koncepty tonálních chromatických postupů. Nádstavbové sekvence v různých harmonických situacích – diatonická, modální, basový pedál. Použití chromatik v netonálních postupech. Tvorba chromatických melodických linek a jejich harmonizace. Práce s jazzovými standardy a jejich reharmonizace s využitím chromatických postupů. Rozličné pohledy na akordické symboly a jejich obraty. Využití složených akordů v chromatických postupech.
- Literatura
- Nettles, B - Graf, R : The Chord Scale Theory & Jazz Harmony, Advance Music, 1997
- Liebmann, D. : A Chromatic approach to jazz harmony and melody, Advance Music, 2001
- Miller, R. : Modal jazz composition and harmony, Volume 2, Advance Music, 2002
- Výukové metody
- přednáška + cvičení – 2 hod./týden
- Metody hodnocení
- zápočet, SZZ zápočet na základě: - průběžného ústního zkoušení, - písemních prac, - docházky.
H70131l Jazzová harmonie III
Hudební fakultaléto 2021
- Rozsah
- 1/1. 1 kr. 1 z 2. Ukončení: z.
- Vyučující
- RNDr. Matúš Jakabčic (přednášející)
- Garance
- Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Úspěšné zvládnutí zimního semestru Jazzové harmonie III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Jazzová interpretace (program HF, B-HUDUM)
- Jazzová interpretace (program HF, N-HUDUM)
- Cíle předmětu
- Porozumění harmonických struktur z pohledu nedoškálních jazzových harmonických postupů. Rozvíjení chromatického harmonického myšlení. Prakticky použít probírané techniky ve vlastním projektu.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen: - analyzovat harmonii modálních jazzových skladeb, - analyzovat multitonální systémy a používat je v praxi, - určit příslušné módy k daným harmonickým postupům, - reharmonizovat libovolné skladby použitím multitonálních systémů.
- Osnova
- Rozdělení akordických sazeb a módů z hlediska jejich barvy a vytváření napětí. Modalita v kontextu se zvukovým vjemem. Použití chromatického přístupu v jazzové improvizaci. Pravidla použití chromatik – napětí a uvolnění, vyváženost, překrytí. Harmonické koncepty tonálních chromatických postupů. Nádstavbové sekvence v různých harmonických situacích – diatonická, modální, basový pedál. Použití chromatik v netonálních postupech. Tvorba chromatických melodických linek a jejich harmonizace. Práce s jazzovými standardy a jejich reharmonizace s využitím chromatických postupů. Rozličné pohledy na akordické symboly a jejich obraty. Využití složených akordů v chromatických postupech.
- Literatura
- Nettles, B - Graf, R : The Chord Scale Theory & Jazz Harmony, Advance Music, 1997
- Liebmann, D. : A Chromatic approach to jazz harmony and melody, Advance Music, 2001
- Miller, R. : Modal jazz composition and harmony, Volume 2, Advance Music, 2002
- Výukové metody
- přednáška + cvičení – 2 hod./týden
- Metody hodnocení
- zápočet, SZZ zápočet na základě: - průběžného ústního zkoušení, - písemních prac, - docházky.
H70131l Jazzová harmonie III
Hudební fakultaléto 2020
- Rozsah
- 1/1. 1 kr. 1 z 2. Ukončení: z.
- Vyučující
- RNDr. Matúš Jakabčic (přednášející)
- Garance
- Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Po 15:10–16:45 317
- Předpoklady
- Úspěšné zvládnutí zimního semestru Jazzové harmonie III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Jazzová interpretace (program HF, B-HUDUM)
- Jazzová interpretace (program HF, N-HUDUM)
- Cíle předmětu
- Porozumění harmonických struktur z pohledu nedoškálních jazzových harmonických postupů. Rozvíjení chromatického harmonického myšlení. Prakticky použít probírané techniky ve vlastním projektu.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen: - analyzovat harmonii modálních jazzových skladeb, - analyzovat multitonální systémy a používat je v praxi, - určit příslušné módy k daným harmonickým postupům, - reharmonizovat libovolné skladby použitím multitonálních systémů.
- Osnova
- Rozdělení akordických sazeb a módů z hlediska jejich barvy a vytváření napětí. Modalita v kontextu se zvukovým vjemem. Použití chromatického přístupu v jazzové improvizaci. Pravidla použití chromatik – napětí a uvolnění, vyváženost, překrytí. Harmonické koncepty tonálních chromatických postupů. Nádstavbové sekvence v různých harmonických situacích – diatonická, modální, basový pedál. Použití chromatik v netonálních postupech. Tvorba chromatických melodických linek a jejich harmonizace. Práce s jazzovými standardy a jejich reharmonizace s využitím chromatických postupů. Rozličné pohledy na akordické symboly a jejich obraty. Využití složených akordů v chromatických postupech.
- Literatura
- Nettles, B - Graf, R : The Chord Scale Theory & Jazz Harmony, Advance Music, 1997
- Liebmann, D. : A Chromatic approach to jazz harmony and melody, Advance Music, 2001
- Miller, R. : Modal jazz composition and harmony, Volume 2, Advance Music, 2002
- Výukové metody
- přednáška + cvičení – 2 hod./týden
- Metody hodnocení
- zápočet, SZZ zápočet na základě: - průběžného ústního zkoušení, - písemních prac, - docházky.
H70131l Jazzová harmonie III
Hudební fakultaléto 2019
- Rozsah
- 1/1. 1 kr. 1 z 2. Ukončení: z.
- Vyučující
- RNDr. Matúš Jakabčic (přednášející)
- Garance
- Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Po 15:10–15:55 317, Po 16:00–16:45 317
- Předpoklady
- EVER ( H70131z Jazzová harmonie III )
Úspěšné zvládnutí zimního semestru Jazzové harmonie III - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Porozumění harmonických struktur z pohledu nedoškálních jazzových harmonických postupů. Rozvíjení chromatického harmonického myšlení. Prakticky použít probírané techniky ve vlastním projektu.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen: - analyzovat harmonii modálních jazzových skladeb, - analyzovat multitonální systémy a používat je v praxi, - určit příslušné módy k daným harmonickým postupům, - reharmonizovat libovolné skladby použitím multitonálních systémů.
- Osnova
- Rozdělení akordických sazeb a módů z hlediska jejich barvy a vytváření napětí. Modalita v kontextu se zvukovým vjemem. Použití chromatického přístupu v jazzové improvizaci. Pravidla použití chromatik – napětí a uvolnění, vyváženost, překrytí. Harmonické koncepty tonálních chromatických postupů. Nádstavbové sekvence v různých harmonických situacích – diatonická, modální, basový pedál. Použití chromatik v netonálních postupech. Tvorba chromatických melodických linek a jejich harmonizace. Práce s jazzovými standardy a jejich reharmonizace s využitím chromatických postupů. Rozličné pohledy na akordické symboly a jejich obraty. Využití složených akordů v chromatických postupech.
- Literatura
- Nettles, B - Graf, R : The Chord Scale Theory & Jazz Harmony, Advance Music, 1997
- Liebmann, D. : A Chromatic approach to jazz harmony and melody, Advance Music, 2001
- Miller, R. : Modal jazz composition and harmony, Volume 2, Advance Music, 2002
- Výukové metody
- přednáška + cvičení – 2 hod./týden
- Metody hodnocení
- zápočet, SZZ zápočet na základě: - průběžného ústního zkoušení, - písemních prac, - docházky.
H70131l Jazzová harmonie III
Hudební fakultaléto 2018
- Rozsah
- 1/1. 1 kr. 1 z 2. Ukončení: z.
- Vyučující
- RNDr. Matúš Jakabčic (přednášející)
- Garance
- Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Po 15:10–15:55 317, Po 16:00–16:45 317
- Předpoklady
- EVER ( H70131z Jazzová harmonie III )
Úspěšné zvládnutí druhého ročníku „Úvod do jazzové harmonie“ - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Porozumění harmonických struktur z pohledu nedoškálných jazzových harmonických postupů. Rozvíjení chromatického harmonického myšlení.
- Osnova
- Rozdělení akordických sazeb a módů z hlediska jejich barvy a vytváření napětí. Modalita v kontextu se zvukovým vjemem. Použití chromatického přístupu v jazzové improvizaci. Pravidla použití chromatik – napětí a uvolnění, vyváženost, překrytí. Harmonické koncepty tonálních chromatických postupů. Nádstavbové sekvence v různých harmonických situacích – diatonická, modální, basový pedál. Použití chromatik v netonálních postupech. Tvorba chromatických melodických linek a jejich harmonizace. Práce s jazzovými standardy a jejich reharmonizace s využitím chromatických postupů. Rozličné pohledy na akordické symboly a jejich obraty. Využití složených akordů v chromatických postupech. .
- Literatura
- Liebmann, D. : A Chromatic approach to jazz harmony and melody, Advance Music, 2001
- Miller, R. : Modal jazz composition and harmony, Volume 2, Advance Music, 2002
- Nettles, B - Graf, R : The Chord Scale Theory & Jazz Harmony, Advance Music, 1997
- Výukové metody
- přednáška + cvičení – 2 hod.
- Metody hodnocení
- zápočet, SZZ
- Další komentáře
- Studijní materiály
H70131l Jazzová harmonie III
Hudební fakultaléto 2017
- Rozsah
- 1/1. 1 kr. 1 z 2. Ukončení: z.
- Vyučující
- RNDr. Matúš Jakabčic (přednášející)
- Garance
- Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Po 15:10–15:55 317, Po 16:00–16:45 317
- Předpoklady
- EVER ( H70131z Jazzová harmonie III )
Úspěšné zvládnutí druhého ročníku „Úvod do jazzové harmonie“ - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Porozumění harmonických struktur z pohledu nedoškálných jazzových harmonických postupů. Rozvíjení chromatického harmonického myšlení.
- Osnova
- Rozdělení akordických sazeb a módů z hlediska jejich barvy a vytváření napětí. Modalita v kontextu se zvukovým vjemem. Použití chromatického přístupu v jazzové improvizaci. Pravidla použití chromatik – napětí a uvolnění, vyváženost, překrytí. Harmonické koncepty tonálních chromatických postupů. Nádstavbové sekvence v různých harmonických situacích – diatonická, modální, basový pedál. Použití chromatik v netonálních postupech. Tvorba chromatických melodických linek a jejich harmonizace. Práce s jazzovými standardy a jejich reharmonizace s využitím chromatických postupů. Rozličné pohledy na akordické symboly a jejich obraty. Využití složených akordů v chromatických postupech. .
- Literatura
- Liebmann, D. : A Chromatic approach to jazz harmony and melody, Advance Music, 2001
- Miller, R. : Modal jazz composition and harmony, Volume 2, Advance Music, 2002
- Nettles, B - Graf, R : The Chord Scale Theory & Jazz Harmony, Advance Music, 1997
- Výukové metody
- přednáška + cvičení – 2 hod.
- Metody hodnocení
- zápočet, SZZ
- Další komentáře
- Studijní materiály
H70131l Jazzová harmonie III
Hudební fakultaléto 2016
- Rozsah
- 1/1. 1 kr. 1 z 2. Ukončení: z.
- Vyučující
- RNDr. Matúš Jakabčic (přednášející)
- Garance
- Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Po 18:30–19:15 317, Po 19:20–20:05 317
- Předpoklady
- EVER ( H70131z Jazzová harmonie III )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
- Další komentáře
- Studijní materiály
H70131l Jazzová harmonie III
Hudební fakultaléto 2015
- Rozsah
- 1/1. 1 kr. 1 z 2. Ukončení: z.
- Vyučující
- RNDr. Matúš Jakabčic (přednášející)
- Garance
- Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- EVER ( H70131z Jazzová harmonie III )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
- Další komentáře
- Studijní materiály
H70131l Jazzová harmonie III
Hudební fakultaléto 2014
- Rozsah
- 1/1. 1 kr. 1 z 2. Ukončení: z.
- Vyučující
- RNDr. Matúš Jakabčic (přednášející)
- Garance
- Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra jazzové interpretace – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- H70131z Jazzová harmonie III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (nejnovější)