HF:H60400 Mediální komunikace v praxi - Informace o předmětu
H60400 Mediální komunikace v praxi
Hudební fakultaléto 2025
- Rozsah
- 1/1/0. 1 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Šárka Motalová (přednášející)
- Garance
- Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Uzavřený 1. ročník studia Bc a absolvovaný předmět Sociologie médií a komunikace.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Hudební produkce (program HF, Hpro:B)
- Osnova
- 1. Webové stránky pro média. Zásady.
- 2. Copywriting a práce copywritera. Vypracování práce na dané téma.
- 3. Monitoring – získávání zpětných informací.
- 4. Redakční práce v rámci denního tisku, časopisů, rádia a televize. Včetně praktických ukázek.
- 5. Praktika – vyzkoušet si jednotlivá odvětví médií.
- 6. Vytvoření databází rádií, televizí.
- 7. Rozhovor a jeho zákonitosti.
- 8. Zákonitosti fotografického materiálu pro média.
- 9. Komunikace v krizi, příprava na krizovou situaci.
- 10. Partnerství s médii a jejich podmínky v praxi.
- 11. Možnosti reklamy v médiích.
- Literatura
- Trampota, Tomá?š, Zpravodajství, Praha, Portál 2006. info
- Mičienka Marek, Jirák, Jan, Základy mediální výchovy, Praha, Portál 2007. info
- Grahame, Jenny, Domaille Kate, Učebnice mediální výchovy, English and Media Center London 2008 edit. Nina Rutová, Příručka média tvořivě, Praha Aisis 2008. info
- Jirák, Jan, Koepplová Barbara, Média a společnost, Praha, Portál 2007. info
- Volek, Jaromír, Úvod do mediální komunikace, Brno, Masarykova univerzita 2002. info
- McQuail, Denis, Úvod do teorie masové komunikace, Praha, Portál 2007. info
- Vybíral, Zbyněk, Psychologie komunikace, Praha, Portál 2000. info
- Vybíral, Zbyněk, Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci, Praha, Portál 2003. info
- Výukové metody
- Cvičení
- Metody hodnocení
- vypracování projektu na dané téma, které zadá vyučující. Konkrétní vypracování jednotlivých komponent , nutných pro komunikaci s médií i veřejnosti a jejich časová posloupnost. Úroveň grafického zpracování práce. Prezentace studentky a obhájení svého návrhu na dané téma. V rámci prezentace vyučující může klást teoretické otázky z daného oboru.
- Statistika zápisu (léto 2025, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/leto2025/H60400