DIFA:DAALX29 Multimediální zpracování proje - Informace o předmětu
DAALX29 Multimediální zpracování projektu
Divadelní fakultaléto 2022
- Rozsah
- 0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Tomáš Gruna (přednášející)
- Garance
- MgA. Tomáš Gruna
Ateliér scénografie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér scénografie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění (50,00 %), Ateliér světelného designu – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění (50,00 %) - Rozvrh
- St 8:30–10:00 304
- Předpoklady
- Student dokončil předmět Základy prace na PC /z nebo L/
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty možnostmi sebe prezentace na internetu a to zejména po stránce grafické a obsahové.
- Výstupy z učení
- Student bude schopen vytvořit portfolio multimediálního charakteru.
Student bude schopen se orientovat v trendech pro daný obor a zaměření.
Konceptuální zpracování zdrojových materiálů a jejich sdílení prostřednictvím internetu.
Student bude schopen i v budoucnosti doplňovat a upravovat své portfólio.
Student je schopen rozeznat rizika spojená s vkládáním vlastního obsahu na internet. - Osnova
- Průřez web aplikacemi na tvorbu webových stránek. (negativa X pozitiva)
- Realizace vlastního portfolii.
- Individuální úprava portfólia s multimediálním obsahem
- Nahrávaní multimediálního obsahu na internet.
- Realizace vlastního webového portfólia webové aplikace např. Webnode, Wix, atd
- Literatura
- Vzhůru do (responzivního) webdesignu - Martin Michálek - ISBN: 978-80-88253-00-6
- Vizuální myšlení - Umění ilustrace - Wigan Mark - Computer Press 2010 - ISBN 978-80-251-2970-8
- Grafický design - Gavin Ambrose, Paul Harris - Computer Press 2011 - ISBN 978-80-251-2966-1
- Designové myšlení: Grafický design - Gavin Ambrose, Paul Harris - Computer Press 2011 - ISBN 978-80-251-3245-6
- Výukové metody
- seminář, cvičení, konzultace projektů heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Metody hodnocení
- analýza výsledků činnosti studenta 20%
odevzdaní projektu 80%
- Statistika zápisu (léto 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/leto2022/DAALX29