DAALX29 Multimediální zpracování projektu

Divadelní fakulta
léto 2022
Rozsah
0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Tomáš Gruna (přednášející)
Garance
MgA. Tomáš Gruna
Ateliér scénografie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér scénografie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění (50,00 %), Ateliér světelného designu – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění (50,00 %)
Rozvrh
St 8:30–10:00 304
Předpoklady
Student dokončil předmět Základy prace na PC /z nebo L/
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je seznámit studenty možnostmi sebe prezentace na internetu a to zejména po stránce grafické a obsahové.
Výstupy z učení
Student bude schopen vytvořit portfolio multimediálního charakteru.
Student bude schopen se orientovat v trendech pro daný obor a zaměření.
Konceptuální zpracování zdrojových materiálů a jejich sdílení prostřednictvím internetu.
Student bude schopen i v budoucnosti doplňovat a upravovat své portfólio.
Student je schopen rozeznat rizika spojená s vkládáním vlastního obsahu na internet.
Osnova
  • Průřez web aplikacemi na tvorbu webových stránek. (negativa X pozitiva)
  • Realizace vlastního portfolii.
  • Individuální úprava portfólia s multimediálním obsahem
  • Nahrávaní multimediálního obsahu na internet.
  • Realizace vlastního webového portfólia webové aplikace např. Webnode, Wix, atd
Literatura
  • Vzhůru do (responzivního) webdesignu - Martin Michálek - ISBN: 978-80-88253-00-6
  • Vizuální myšlení - Umění ilustrace - Wigan Mark - Computer Press 2010 - ISBN 978-80-251-2970-8
  • Grafický design - Gavin Ambrose, Paul Harris - Computer Press 2011 - ISBN 978-80-251-2966-1
  • Designové myšlení: Grafický design - Gavin Ambrose, Paul Harris - Computer Press 2011 - ISBN 978-80-251-3245-6
Výukové metody
seminář, cvičení, konzultace projektů heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
Metody hodnocení
analýza výsledků činnosti studenta 20%
odevzdaní projektu 80%
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2023, léto 2024.