DIFA:DDML211 PC v administrativě I - Informace o předmětu
DDML211 PC v administrativě I
Divadelní fakultaléto 2015
- Rozsah
- 0/2/2. 2 kr. Ukončení: kz.
- Vyučující
- MgA. Tomáš Gruna (přednášející)
- Garance
- doc. Mgr. Jan Kolegar
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- EVER( DDMZ211 PC v administrativě I )
Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Prohloubit vědomosti a dovednosti v tabulkovém editoru.
Student bude schopen vytvořit, zpracovat a editovat tabulky v tabulkovém editoru.
Student bude způsobilý k navrhování a zpraování dat v tabulkovém editoru - Osnova
- Zakladní funkce tab. editoru
pokročilé funkce tab. editoru
Zpracování a příprava dat.
- Zakladní funkce tab. editoru
- Literatura
- HTML a CSS Krok za krokem Faithe Wempen - ISBN: 9788025115053. info
- Vytváříme WWW stránky pomocí HTML, CSS a JavaScriptu - Stejskal, Jan - ISBN: 8025101673. info
- HTML kapesní přehled - Lukáš Honek - ISBN: 8072269585. info
- GIMP - Praktická uživatelská příručka (2. vydání) - ISBN: 9788025119457. info
- Microsoft Excel - Vzorce, funkce a výpočty Computer Media s.r.o. ISBN: 80-251-1088-5. info
- OpenOffice.orgCALC - Michal Jiříček, Jan Pomichálek - Computer Media s.r.o. 2006. info
- Výukové metody
- Formy výuky: cvičení
Metody výuky: práce s textem, obrazem, heuristické metody, metody vytváření dovedností, samostatná práce studentů - Metody hodnocení
- Klasifikovaný zápočet na základě docházky 49%
Klasifikovaný zápočet na základě písemné práce 51%
- Statistika zápisu (léto 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/leto2015/DDML211