DIFA:D60333A Organizing behavioural I - Course Information
D60333A Organizing behavioural I
Theatre FacultySummer 2014
- Extent and Intensity
- 0/0. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- doc. Ing. Ivan Hálek, CSc. (lecturer)
- Guaranteed by
- Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Syllabus (in Czech)
- Samostatně prostudovat vybrané části povinné literatury, zaměřené na "IQ dovednosti" - zacházení s problémy, úkoly a penězi,
Samostatně prostudovat vybrané části povinné literatury, zaměřené na "EQ dovednosti" - zacházení s lidmi a jejich vztahy
Optikou získaných poznatků znovu posoudit vlastní absolventský projekt, jeho přípravu a realizaci
Vytvořit a přednést prezentaci (POWER-POINT)
1. Stručně představit absolventský projekt - anotaci (zaměření, cíle a výsledky)
2. Reflektovat vlastní postup přípravy projektu optikou získaných poznatků
3. Reflektovat realizaci projektu optikou získaných poznatků
4. Zhodnotit udržitelnost projektu
5. Formulovat nejdůležitější poučení pro vlastní další činnost v organizaci projektů
- Samostatně prostudovat vybrané části povinné literatury, zaměřené na "IQ dovednosti" - zacházení s problémy, úkoly a penězi,
- Literature
- Owen, J. Tři pilíře úspěšného manažera. 1 ed. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 224 str. ISBN 978-80-2400-3. info
- Teaching methods (in Czech)
- Seminář
práce s literaturou a komparace s vlastním absolventským projektem
sestavení prezentace s komparativním zaměřením -reflaxe vlastního řešení
produkční metody
diskuse nad prezentací - skupinová kooperativní výuka
kritické myšlení
* Student prostuduje část podkladové literatury - týkající se práce s ekonomickými informacemi a práce se vztahy v rámci projektu (tzv. IQ a EQ manažera)
* Student provede reflexi svého absolvenského projektu
* Student zpracuje prezentaci v POWER-POINTU, ve které provede komparaci svého přístupu se zásadami přístupů v moderní manažerské literatuře
* Student před ostatními studenty v ročníku provede prezentaci s komentářem. Navazuje diskuse celéjo ročníku k prezentaci
LS:
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 3
- Assessment methods (in Czech)
- * Letní semestr
Student předloží komparativní reflexi vlastního absolvenstského projektu jako přílohu vlastního písemného zpracování absolventského projektu
Předmětem hodnocení je kvalita a ůplnost studentovy reflexe vlastního absolventského projektu a návrhů na variantnáí řešení problémů, které během realizace projektu vznikly.60%
Druhou formou hodnocení je kvalita POWER-PINTOV0 prezentace a odpovědí na otázky v diskusi k prezentaci.40%.
Na základě hodnocení prezentace je udělen klasifikovaný zápočet. - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Study Materials
Credit evaluation note: 2 z 2.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/summer2014/D60333A