D60333A Management - Organizační chování I

Divadelní fakulta
léto 2014
Rozsah
0/0. 2 kr. 2 z 2. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. Ing. Ivan Hálek, CSc. (přednášející)
Garance
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Osnova
  • Samostatně prostudovat vybrané části povinné literatury, zaměřené na "IQ dovednosti" - zacházení s problémy, úkoly a penězi,
    Samostatně prostudovat vybrané části povinné literatury, zaměřené na "EQ dovednosti" - zacházení s lidmi a jejich vztahy
    Optikou získaných poznatků znovu posoudit vlastní absolventský projekt, jeho přípravu a realizaci
    Vytvořit a přednést prezentaci (POWER-POINT)
    1. Stručně představit absolventský projekt - anotaci (zaměření, cíle a výsledky)
    2. Reflektovat vlastní postup přípravy projektu optikou získaných poznatků
    3. Reflektovat realizaci projektu optikou získaných poznatků
    4. Zhodnotit udržitelnost projektu
    5. Formulovat nejdůležitější poučení pro vlastní další činnost v organizaci projektů
Literatura
  • Owen, J. Tři pilíře úspěšného manažera. 1 ed. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 224 str. ISBN 978-80-2400-3. info
Výukové metody
Seminář
práce s literaturou a komparace s vlastním absolventským projektem
sestavení prezentace s komparativním zaměřením -reflaxe vlastního řešení
produkční metody
diskuse nad prezentací - skupinová kooperativní výuka
kritické myšlení

* Student prostuduje část podkladové literatury - týkající se práce s ekonomickými informacemi a práce se vztahy v rámci projektu (tzv. IQ a EQ manažera)
* Student provede reflexi svého absolvenského projektu
* Student zpracuje prezentaci v POWER-POINTU, ve které provede komparaci svého přístupu se zásadami přístupů v moderní manažerské literatuře
* Student před ostatními studenty v ročníku provede prezentaci s komentářem. Navazuje diskuse celéjo ročníku k prezentaci
LS:
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 3
Metody hodnocení
* Letní semestr
Student předloží komparativní reflexi vlastního absolvenstského projektu jako přílohu vlastního písemného zpracování absolventského projektu
Předmětem hodnocení je kvalita a ůplnost studentovy reflexe vlastního absolventského projektu a návrhů na variantnáí řešení problémů, které během realizace projektu vznikly.60%
Druhou formou hodnocení je kvalita POWER-PINTOV0 prezentace a odpovědí na otázky v diskusi k prezentaci.40%.
Na základě hodnocení prezentace je udělen klasifikovaný zápočet.
Další komentáře
Studijní materiály

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/leto2014/D60333A