DJTZX02 Samostatný scénický projekt – modulární výuka

Divadelní fakulta
zima 2024
Rozsah
0/0/13. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Student je úspěšně zapsán do prvního ročníku studia.
Úspěšné absolvování 1. nebo 2. ročníku studia.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit technologické schopnosti a dovednost studenta při zapojení se do uměleckého tvůrčího týmu. Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DF JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia.

Druhý a třetí ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit technologické dovednost studenta při práci v tvůrčím týmu na náročnějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu a v rámci projektů vstupuje i do složitějších vazeb.
Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- aplikovat znalosti získané v předmětech teoretického základu oboru a v praktickýcvh předmětech oboru;
- ověřit schopnost samostatně pracovat a technologicky zajistit a odbavit projekt;
- ověřit a prohloubit teoretické znalosti v praktickém projektu;
- ověřit si schopnost práce v tv§očích uměleckých týmech různých velikostí;
Osnova
  • Popis činností studenta v rámci projektu:
  • - během prvního týdne semestru dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí, harmonogram realizace projektu se liší dle typu zvoleného projektu;
  • - je členem uměleckého tvůrčího týmu, technologem projektu (pod supervizí pedagogů ADPaJT) a plně uplatňuje své znalosti a dovednosti v oblasti světla, zvuku či stavby;
  • - zpracuje technickou dokumentaci (včetně záznamu v IS JAMU – Školní díla);
  • - zajišťuje všechny technické potřeby projektu, ale tak, aby projekt proběhl v zájmu DF JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel, a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů;
  • - konzultuje projekt s pedagogem předmětu a odbornými pedagogy a řídí se instrukcemi a pokyny, které jsou uvedeny ve studijních materiálech předmětu.
  • Při realizaci projektu se řídí pravidly stanovenými v dokumentu Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU.
Literatura
    povinná literatura
  • OPORA PRO VÝKONY REALIZOVANÉ VE VNITŘNÍM PROSTŘEDÍ DF JAMU specializace Jevištní technologie a management Inscenace v divadlech, klauzurní projekty, projekty na třídě, eventové projekty
    neurčeno
  • Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU(specializace Jevištní technologie)
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
  • Vnitřní předpisy DF JAMU a JAMU, stejně tak jako organizační a provozní řády a vnitřní normy Studia Marta a Divadla na Orlí
Výukové metody
Předmět je realizován formou samostatné práce studentů.
Rozdělení projektů probíhá na začátku každého semestru a je konzultováno s pedagogem předmětu, který zároveň v průběhu roku v rámci individuálních konzultací řeší postup studenta při realizaci projektu.
Všichni studenti se jednou za 14 dní zúčastní koordinačního semináře s pedagogem předmětu.
Po ukončení projektů probíhají pravidelná hodnocení s odpovědným pedagogem, v případě větších projektů pak hodnocení v tvůrčích týmech.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
- zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu;
- konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení technické dokumentace);
- odevzdání stručného zhodnocení vlastní práce na projektu (minimálně 1 normostrana) do příslušné Odevzdávárny a finalizace záznamu školního díla v aplikaci IS "Školní díla".
- hodnocení splnění povinností jevištního technologa, jež jsou stanoveny dokumentem Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU (specializace Jevištní technologie), hodnocení provádí pedagog předmětu,
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný scénický projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných scénických projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Navazující předměty
Další komentáře
Výuka probíhá blokově.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DJTZX02 Samostatný scénický projekt – modulární výuka

Divadelní fakulta
zima 2023
Rozsah
0/0/13. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 16:15–17:45 104, Út 14:30–16:00 104
Předpoklady
Student je úspěšně zapsán do prvního ročníku studia.
Úspěšné absolvování 1. nebo 2. ročníku studia.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit technologické schopnosti a dovednost studenta při zapojení se do uměleckého tvůrčího týmu. Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DF JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia.

Druhý a třetí ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit technologické dovednost studenta při práci v tvůrčím týmu na náročnějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu a v rámci projektů vstupuje i do složitějších vazeb.
Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- aplikovat znalosti získané v předmětech teoretického základu oboru a v praktickýcvh předmětech oboru;
- ověřit schopnost samostatně pracovat a technologicky zajistit a odbavit projekt;
- ověřit a prohloubit teoretické znalosti v praktickém projektu;
- ověřit si schopnost práce v tv§očích uměleckých týmech různých velikostí;
Osnova
  • Popis činností studenta v rámci projektu:
  • - během prvního týdne semestru dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí, harmonogram realizace projektu se liší dle typu zvoleného projektu;
  • - je členem uměleckého tvůrčího týmu, technologem projektu (pod supervizí pedagogů ADPaJT) a plně uplatňuje své znalosti a dovednosti v oblasti světla, zvuku či stavby;
  • - zpracuje technickou dokumentaci (včetně záznamu v IS JAMU – Školní díla);
  • - zajišťuje všechny technické potřeby projektu, ale tak, aby projekt proběhl v zájmu DF JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel, a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů;
  • - konzultuje projekt s pedagogem předmětu a odbornými pedagogy a řídí se instrukcemi a pokyny, které jsou uvedeny ve studijních materiálech předmětu.
  • Při realizaci projektu se řídí pravidly stanovenými v dokumentu Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU.
Literatura
    povinná literatura
  • OPORA PRO VÝKONY REALIZOVANÉ VE VNITŘNÍM PROSTŘEDÍ DF JAMU specializace Jevištní technologie a management Inscenace v divadlech, klauzurní projekty, projekty na třídě, eventové projekty
    neurčeno
  • Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU(specializace Jevištní technologie)
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
  • Vnitřní předpisy DF JAMU a JAMU, stejně tak jako organizační a provozní řády a vnitřní normy Studia Marta a Divadla na Orlí
Výukové metody
Předmět je realizován formou samostatné práce studentů.
Rozdělení projektů probíhá na začátku každého semestru a je konzultováno s pedagogem předmětu, který zároveň v průběhu roku v rámci individuálních konzultací řeší postup studenta při realizaci projektu.
Všichni studenti se jednou za 14 dní zúčastní koordinačního semináře s pedagogem předmětu.
Po ukončení projektů probíhají pravidelná hodnocení s odpovědným pedagogem, v případě větších projektů pak hodnocení v tvůrčích týmech.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
- zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu;
- konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení technické dokumentace);
- odevzdání stručného zhodnocení vlastní práce na projektu (minimálně 1 normostrana) do příslušné Odevzdávárny a finalizace záznamu školního díla v aplikaci IS "Školní díla".
- hodnocení splnění povinností jevištního technologa, jež jsou stanoveny dokumentem Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU (specializace Jevištní technologie), hodnocení provádí pedagog předmětu,
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný scénický projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných scénických projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2024.

DJTZX02 Samostatný scénický projekt – modulární výuka

Divadelní fakulta
zima 2022
Rozsah
0/0/13. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 16:15–17:45 104, Út 14:30–16:00 104
Předpoklady
Student je úspěšně zapsán do prvního ročníku studia.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit technologické schopnosti a dovednost studenta při zapojení se do uměleckého tvůrčího týmu. Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DF JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia.

Druhý a třetí ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit technologické dovednost studenta při práci v tvůrčím týmu na náročnějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu a v rámci projektů vstupuje i do složitějších vazeb.
Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- aplikovat znalosti získané v předmětech teoretického základu oboru a v praktickýcvh předmětech oboru;
- ověřit schopnost samostatně pracovat a technologicky zajistit a odbavit projekt;
- ověřit a prohloubit teoretické znalosti v praktickém projektu;
- ověřit si schopnost práce v tv§očích uměleckých týmech různých velikostí;
Osnova
  • Popis činností studenta v rámci projektu:
  • - během prvního týdne semestru dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí, harmonogram realizace projektu se liší dle typu zvoleného projektu;
  • - je členem uměleckého tvůrčího týmu, technologem projektu (pod supervizí pedagogů ADPaJT) a plně uplatňuje své znalosti a dovednosti v oblasti světla, zvuku či stavby;
  • - zpracuje technickou dokumentaci (včetně záznamu v IS JAMU – Školní díla);
  • - zajišťuje všechny technické potřeby projektu, ale tak, aby projekt proběhl v zájmu DF JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel, a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů;
  • - konzultuje projekt s pedagogem předmětu a odbornými pedagogy a řídí se instrukcemi a pokyny, které jsou uvedeny ve studijních materiálech předmětu.
  • Při realizaci projektu se řídí pravidly stanovenými v dokumentu Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU.
Literatura
    povinná literatura
  • OPORA PRO VÝKONY REALIZOVANÉ VE VNITŘNÍM PROSTŘEDÍ DF JAMU specializace Jevištní technologie a management Inscenace v divadlech, klauzurní projekty, projekty na třídě, eventové projekty
    neurčeno
  • Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU(specializace Jevištní technologie)
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
  • Vnitřní předpisy DF JAMU a JAMU, stejně tak jako organizační a provozní řády a vnitřní normy Studia Marta a Divadla na Orlí
Výukové metody
Předmět je realizován formou samostatné práce studentů.
Rozdělení projektů probíhá na začátku každého semestru a je konzultováno s pedagogem předmětu, který zároveň v průběhu roku v rámci individuálních konzultací řeší postup studenta při realizaci projektu.
Všichni studenti se jednou za 14 dní zúčastní koordinačního semináře s pedagogem předmětu.
Po ukončení projektů probíhají pravidelná hodnocení s odpovědným pedagogem, v případě větších projektů pak hodnocení v tvůrčích týmech.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
- zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu;
- konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení technické dokumentace);
- odevzdání stručného zhodnocení vlastní práce na projektu (minimálně 1 normostrana) do příslušné Odevzdávárny a finalizace záznamu školního díla v aplikaci IS "Školní díla".
- hodnocení splnění povinností jevištního technologa, jež jsou stanoveny dokumentem Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU (specializace Jevištní technologie), hodnocení provádí pedagog předmětu,
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný scénický projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných scénických projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2023, zima 2024.

DJTZX02 Samostatný scénický projekt – modulární výuka

Divadelní fakulta
zima 2021
Rozsah
0/0/13. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 16:15–17:45 104, Út 14:30–16:00 104
Předpoklady
Student je úspěšně zapsán do prvního ročníku studia.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit technologické schopnosti a dovednost studenta při zapojení se do uměleckého tvůrčího týmu. Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DF JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia.

Druhý a třetí ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit technologické dovednost studenta při práci v tvůrčím týmu na náročnějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu a v rámci projektů vstupuje i do složitějších vazeb.
Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- aplikovat znalosti získané v předmětech teoretického základu oboru a v praktickýcvh předmětech oboru;
- ověřit schopnost samostatně pracovat a technologicky zajistit a odbavit projekt.
Osnova
  • Popis činností studenta v rámci projektu:
  • - během prvního týdne semestru dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí, harmonogram realizace projektu se liší dle typu zvoleného projektu;
  • - je členem uměleckého tvůrčího týmu, technologem projektu (pod supervizí pedagogů ADPaJT) a plně uplatňuje své znalosti a dovednosti v oblasti světla, zvuku či stavby;
  • - zpracuje technickou dokumentaci (včetně záznamu v IS JAMU – Školní díla);
  • - zajišťuje všechny technické potřeby projektu, ale tak, aby projekt proběhl v zájmu DF JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel, a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů;
  • - konzultuje projekt s pedagogem předmětu a odbornými pedagogy a řídí se instrukcemi a pokyny, které jsou uvedeny ve studijních materiálech předmětu.
  • Při realizaci projektu se řídí pravidly stanovenými v dokumentu Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU.
Literatura
  • Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU(specializace Jevištní technologie)
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
  • Vnitřní předpisy DF JAMU a JAMU, stejně tak jako organizační a provozní řády a vnitřní normy Studia Marta a Divadla na Orlí
Výukové metody
Předmět je realizován formou samostatné práce studentů.
Rozdělení projektů probíhá na začátku každého semestru a je konzultováno s pedagogem předmětu, který zároveň v průběhu roku v rámci individuálních konzultací řeší postup studenta při realizaci projektu.
Všichni studenti se jednou za 14 dní zúčastní koordinačního semináře s pedagogem předmětu.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
- zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu;
- konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení technické dokumentace);
- odevzdání stručného zhodnocení vlastní práce na projektu (minimálně 1 normostrana) do příslušné Odevzdávárny a finalizace záznamu školního díla v aplikaci IS "Školní díla".
- hodnocení splnění povinností jevištního technologa, jež jsou stanoveny dokumentem Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU (specializace Jevištní technologie), hodnocení provádí pedagog předmětu,
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný scénický projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných scénických projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DJTZX02 Samostatný scénický projekt – modulární výuka

Divadelní fakulta
zima 2020
Rozsah
0/0/13. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 16:15–17:00 106, Po 17:00–17:45 106, Út 14:30–15:15 104, Út 15:15–16:00 104
Předpoklady
Student je úspěšně zapsán do prvního ročníku studia.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit technologické schopnosti a dovednost studenta při zapojení se do uměleckého tvůrčího týmu. Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DF JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia.

Druhý a třetí ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit technologické dovednost studenta při práci v tvůrčím týmu na náročnějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu a v rámci projektů vstupuje i do složitějších vazeb.
Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- aplikovat znalosti získané v předmětech teoretického základu oboru a v praktickýcvh předmětech oboru;
- ověřit schopnost samostatně pracovat a technologicky zajistit a odbavit projekt.
Osnova
  • Popis činností studenta v rámci projektu:
  • - během prvního týdne semestru dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí, harmonogram realizace projektu se liší dle typu zvoleného projektu;
  • - je členem uměleckého tvůrčího týmu, technologem projektu (pod supervizí pedagogů ADPaJT) a plně uplatňuje své znalosti a dovednosti v oblasti světla, zvuku či stavby;
  • - zpracuje technickou dokumentaci (včetně záznamu v IS JAMU – Školní díla);
  • - zajišťuje všechny technické potřeby projektu, ale tak, aby projekt proběhl v zájmu DF JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel, a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů;
  • - konzultuje projekt s pedagogem předmětu a odbornými pedagogy a řídí se instrukcemi a pokyny, které jsou uvedeny ve studijních materiálech předmětu.
  • Při realizaci projektu se řídí pravidly stanovenými v dokumentu Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU.
Literatura
  • Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU(specializace Jevištní technologie)
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
  • Vnitřní předpisy DF JAMU a JAMU, stejně tak jako organizační a provozní řády a vnitřní normy Studia Marta a Divadla na Orlí
Výukové metody
Předmět je realizován formou samostatné práce studentů.
Rozdělení projektů probíhá na začátku každého semestru a je konzultováno s pedagogem předmětu, který zároveň v průběhu roku v rámci individuálních konzultací řeší postup studenta při realizaci projektu.
Všichni studenti se jednou za 14 dní zúčastní koordinačního semináře s pedagogem předmětu.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
- zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu;
- konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení technické dokumentace);
- odevzdání stručného zhodnocení vlastní práce na projektu (minimálně 1 normostrana) do příslušné Odevzdávárny a finalizace záznamu školního díla v aplikaci IS "Školní díla".
- hodnocení splnění povinností jevištního technologa, jež jsou stanoveny dokumentem Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU (specializace Jevištní technologie), hodnocení provádí pedagog předmětu,
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný scénický projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných scénických projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DJTZX02 Samostatný scénický projekt – modulární výuka

Divadelní fakulta
zima 2019
Rozsah
0/0/13. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 16:15–17:45 106
Předpoklady
Student je úspěšně zapsán do prvního ročníku studia.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit technologické schopnosti a dovednost studenta při zapojení se do uměleckého tvůrčího týmu. Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DF JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia.

Druhý a třetí ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit technologické dovednost studenta při práci v tvůrčím týmu na náročnějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu a v rámci projektů vstupuje i do složitějších vazeb.
Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- aplikovat znalosti získané v předmětech teoretického základu oboru a v praktickýcvh předmětech oboru;
- ověřit schopnost samostatně pracovat a technologicky zajistit a odbavit projekt.
Osnova
  • Popis činností studenta v rámci projektu:
  • - během prvního týdne semestru dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí, harmonogram realizace projektu se liší dle typu zvoleného projektu;
  • - je členem uměleckého tvůrčího týmu, technologem projektu (pod supervizí pedagogů ADPaJT) a plně uplatňuje své znalosti a dovednosti v oblasti světla, zvuku či stavby;
  • - zpracuje technickou dokumentaci (včetně záznamu v IS JAMU – Školní díla);
  • - zajišťuje všechny technické potřeby projektu, ale tak, aby projekt proběhl v zájmu DF JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel, a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů;
  • - konzultuje projekt s pedagogem předmětu a odbornými pedagogy a řídí se instrukcemi a pokyny, které jsou uvedeny ve studijních materiálech předmětu.
  • Při realizaci projektu se řídí pravidly stanovenými v dokumentu Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU.
Literatura
  • Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU(specializace Jevištní technologie)
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
  • Vnitřní předpisy DF JAMU a JAMU, stejně tak jako organizační a provozní řády a vnitřní normy Studia Marta a Divadla na Orlí
Výukové metody
Předmět je realizován formou samostatné práce studentů.
Rozdělení projektů probíhá na začátku každého semestru a je konzultováno s pedagogem předmětu, který zároveň v průběhu roku v rámci individuálních konzultací řeší postup studenta při realizaci projektu.
Všichni studenti se jednou za 14 dní zúčastní koordinačního semináře s pedagogem předmětu.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
- zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu;
- konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení technické dokumentace);
- odevzdání stručného zhodnocení vlastní práce na projektu (minimálně 1 normostrana) do příslušné Odevzdávárny a finalizace záznamu školního díla v aplikaci IS "Školní díla".
- hodnocení splnění povinností jevištního technologa, jež jsou stanoveny dokumentem Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU (specializace Jevištní technologie), hodnocení provádí pedagog předmětu,
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný scénický projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných scénických projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DJTZX02 Samost. scén. Projekt

Divadelní fakulta
zima 2018
Rozsah
0/0/13. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Jakub Mareš (přednášející)
BcA. Jan Škubal (přednášející)
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 16:15–17:45 106
Předpoklady
EVER ( DJTLX02 Samostatný scénický projekt )
Všechny předchozí a souběžné předměty studia
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Inovovaný předmět

Cíle: Umožnit studentovi samostatně iniciovat, zorganizovat a provést samostatný projekt bez kontroly pedagogem. Deskriptory: Student získá tvůrčí sebevědomí a předvedením díla i zpětnou vazbu a reflexi
Osnova
  • Student provede samostatný projekt (workschop, scénickou ukázku v rámci i mimo rámec své profese).
Výukové metody
Samostatná práce na studentem zvoleném projektu
Metody hodnocení
zápočet za provedení
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DJTZX02 Samostatný scénický projekt

Divadelní fakulta
zima 2017
Rozsah
0/0/4. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 16:15–17:45 104
Předpoklady
EVER ( DJTLX02 Samostatný scénický projekt )
Všechny předchozí a souběžné předměty studia
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Inovovaný předmět

Cíle: Umožnit studentovi samostatně iniciovat, zorganizovat a provést samostatný projekt bez kontroly pedagogem. Deskriptory: Student získá tvůrčí sebevědomí a předvedením díla i zpětnou vazbu a reflexi
Osnova
  • Student provede samostatný projekt (workschop, scénickou ukázku v rámci i mimo rámec své profese).
Výukové metody
Samostatná práce na studentem zvoleném projektu
Metody hodnocení
zápočet za provedení
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DJTZX02 Samostatný scénický projekt

Divadelní fakulta
zima 2016
Rozsah
0/0/4. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
St 12:00–13:30 104
Předpoklady
EVER ( DJTLX02 Samostatný scénický projekt )
Všechny předchozí a souběžné předměty studia
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Inovovaný předmět

Cíle: Umožnit studentovi samostatně iniciovat, zorganizovat a provést samostatný projekt bez kontroly pedagogem. Deskriptory: Student získá tvůrčí sebevědomí a předvedením díla i zpětnou vazbu a reflexi
Osnova
  • Student provede samostatný projekt (workschop, scénickou ukázku v rámci i mimo rámec své profese).
Výukové metody
Samostatná práce na studentem zvoleném projektu
Metody hodnocení
zápočet za provedení
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DJTZX02 Samostatný scénický projekt

Divadelní fakulta
zima 2015
Rozsah
0/4/0. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
St 12:00–13:30 104
Předpoklady
EVER ( DJTLX02 Samostatný scénický projekt )
Všechny předchozí a souběžné předměty studia
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Inovovaný předmět

Cíle: Umožnit studentovi samostatně iniciovat, zorganizovat a provést samostatný projekt bez kontroly pedagogem. Deskriptory: Student získá tvůrčí sebevědomí a předvedením díla i zpětnou vazbu a reflexi
Osnova
  • Student provede samostatný projekt (workschop, scénickou ukázku v rámci i mimo rámec své profese).
Výukové metody
Samostatná práce na studentem zvoleném projektu
Metody hodnocení
zápočet za provedení
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DJTZX02 Samostatný scénický projekt

Divadelní fakulta
zima 2014
Rozsah
0/4/0. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. Mgr. Jan Kolegar (přednášející)
Garance
doc. Mgr. Jan Kolegar
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
EVER ( DJTLX02 Samostatný scénický projekt )
Všechny předchozí a souběžné předměty studia
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Inovovaný předmět

Cíle: Umožnit studentovi samostatně iniciovat, zorganizovat a provést samostatný projekt bez kontroly pedagogem. Deskriptory: Student získá tvůrčí sebevědomí a předvedením díla i zpětnou vazbu a reflexi
Osnova
  • Student provede samostatný projekt (workschop, scénickou ukázku v rámci i mimo rámec své profese).
Výukové metody
Samostatná práce na studentem zvoleném projektu
Metody hodnocení
zápočet za provedení
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.