DDMZ403 Seminář ke stáži,studiu,praxi

Divadelní fakulta
zima 2024
Rozsah
0/1/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. MgA. Blanka Chládková (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Student má zajištěnu stáž - viz specifikace v předmětu DDMZ402 Stáž v divadle nebo studium - praxe v zahraničí.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentovi mentoring v průběhu realizace studijní či pracovní stáže v zahraničí či v ČR. Student si v průběhu stáže uvědomí své schopnosti, využije možnosti, které mu podmínky stáže umožňují. Dostává se však do situací, které potřebuje konzultovat. Řeší otázky spojené s využitím právě získávaných poznatků pro další studium, chce je sdílet. Seminář realizovaný on-line formou mu nabízí konzultace ze strany pedagoga semináře (mentor), stejně tak diskuse s ostatními studenty v ročníku, kteří vykonávají své stáže na jiných místech.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- konzultovat výzvy či problematické životní situace spojené s řešením studijních či pracovních problémů na vzdáleném místě,
- vztahovat a diskutovat své čerstvé studijní či pracovní zkušenosti pro svoji vlastní realitu studijního a budoucího pracovního života,
- využívat pro diskuse a mentoring on-line nástroje, přičemž bude v diskusích fungovat jako partner, nikoliv jako student či žák.
Osnova
  • Pedagog předmětu zpracuje pro daný semestr aktuální harmonogram práce v semináři, který studentům zprostředkuje na začátku září prostřednictvím e-mailu a v sekci studijní materiály k předmětu v IS.
  • Součástí harmonogramu jsou tyto milníky:
  • - vytvoření on-line veřejné Informační stránky o stáži, která slouží vnitřnímu prostředí ateliéru či fakulty k získání informací o stáži studenta. Tato stránka může být součástí již vytvořeného on-line portfolia studenta.
  • - vytvoření neveřejného on-line Deníku o stáži, která slouží pouze pro účely tohoto semináře a informuje ostatní studenty v ročníku o průběhu, obsahu a reflexi vykonávané stáže.
  • - nastavení termínů průběžného doplňování obou stránek ze strany studenta,
  • - nastavení termínů zpětné vazby k informacím na obou stránkách ze strany pedagoga,
  • - nastavení termínů pro on-line diskusi průběhu stáže se studenty (minimálně 6x za semestr), využívají se hromadné aplikace (google-docs, skype komunikace apod., vždy dle podmínek studentů v ročníku).
Literatura
  • Student pracuje s podrobnou studijní oporou a používá literaturu získanou během studia jednotlivých předmětů.
Výukové metody
Forma výuky: distanční seminář na základě stanoveného harmonogramu.
Metody výuky: samostatná práce studentů, diskusní metody, práce s textem, práce s obrazem, kritické myšlení, e-dovednosti, skupinová diskuse.
Podrobná organizace předmětu včetně technického řešení je zpracována v samostatném dokumentu ve složce Organizační pokyny. Dále je seminář realizován ve společném týmu v MS Teams.
Metody hodnocení
Zápočet na základě aktivního publikování on-line deníku dle zadaného harmonogramu, společné diskuse k deníkům ostatním členům semináře a on-line konzultací s pedagogem předmětu.
Navazující předměty
Informace učitele
Ve společném týmu k předmětu v MS Teams jsou zřízeny pro jednotlivé studenty kanály, kde mohou spolu s vyučující sledovat zkušenosti z jednotlivých stáží.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DDMZ403 Seminář ke stáži,studiu,praxi

Divadelní fakulta
zima 2023
Rozsah
0/1/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. MgA. Blanka Chládková (cvičící)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Student má zajištěnu stáž - viz specifikace v předmětu DDMZ402 Stáž v divadle nebo studium - praxe v zahraničí.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentovi mentoring v průběhu realizace studijní či pracovní stáže v zahraničí či v ČR. Student si v průběhu stáže uvědomí své schopnosti, využije možnosti, které mu podmínky stáže umožňují. Dostává se však do situací, které potřebuje konzultovat. Řeší otázky spojené s využitím právě získávaných poznatků pro další studium, chce je sdílet. Seminář realizovaný on-line formou mu nabízí konzultace ze strany pedagoga semináře (mentor), stejně tak diskuse s ostatními studenty v ročníku, kteří vykonávají své stáže na jiných místech.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- konzultovat výzvy či problematické životní situace spojené s řešením studijních či pracovních problémů na vzdáleném místě,
- vztahovat a diskutovat své čerstvé studijní či pracovní zkušenosti pro svoji vlastní realitu studijního a budoucího pracovního života,
- využívat pro diskuse a mentoring on-line nástroje, přičemž bude v diskusích fungovat jako partner, nikoliv jako student či žák.
Osnova
  • Pedagog předmětu zpracuje pro daný semestr aktuální harmonogram práce v semináři, který studentům zprostředkuje na začátku září prostřednictvím e-mailu a v sekci studijní materiály k předmětu v IS.
  • Součástí harmonogramu jsou tyto milníky:
  • - vytvoření on-line veřejné Informační stránky o stáži, která slouží vnitřnímu prostředí ateliéru či fakulty k získání informací o stáži studenta. Tato stránka může být součástí již vytvořeného on-line portfolia studenta.
  • - vytvoření neveřejného on-line Deníku o stáži, která slouží pouze pro účely tohoto semináře a informuje ostatní studenty v ročníku o průběhu, obsahu a reflexi vykonávané stáže.
  • - nastavení termínů průběžného doplňování obou stránek ze strany studenta,
  • - nastavení termínů zpětné vazby k informacím na obou stránkách ze strany pedagoga,
  • - nastavení termínů pro on-line diskusi průběhu stáže se studenty (minimálně 6x za semestr), využívají se hromadné aplikace (google-docs, skype komunikace apod., vždy dle podmínek studentů v ročníku).
Literatura
  • Student pracuje s podrobnou studijní oporou a používá literaturu získanou během studia jednotlivých předmětů.
Výukové metody
Forma výuky: distanční seminář na základě stanoveného harmonogramu.
Metody výuky: samostatná práce studentů, diskusní metody, práce s textem, práce s obrazem, kritické myšlení, e-dovednosti, skupinová diskuse.
Podrobná organizace předmětu včetně technického řešení je zpracována v samostatném dokumentu ve složce Organizační pokyny. Dále je seminář realizován ve společném týmu v MS Teams.
Metody hodnocení
Zápočet na základě aktivního publikování on-line deníku dle zadaného harmonogramu, společné diskuse k deníkům ostatním členům semináře a on-line konzultací s pedagogem předmětu.
Navazující předměty
Informace učitele
Ve společném týmu k předmětu v MS Teams jsou zřízeny pro jednotlivé studenty kanály, kde mohou spolu s vyučující sledovat zkušenosti z jednotlivých stáží.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2024.

DDMZ403 Seminář ke stáži,studiu,praxi

Divadelní fakulta
zima 2022
Rozsah
0/1/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. MgA. Blanka Chládková (cvičící)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Student má zajištěnu stáž - viz specifikace v předmětu DDMZ402 Stáž v divadle nebo studium - praxe v zahraničí.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentovi mentoring v průběhu realizace studijní či pracovní stáže v zahraničí či v ČR. Student si v průběhu stáže uvědomí své schopnosti, využije možnosti, které mu podmínky stáže umožňují. Dostává se však do situací, které potřebuje konzultovat. Řeší otázky spojené s využitím právě získávaných poznatků pro další studium, chce je sdílet. Seminář realizovaný on-line formou mu nabízí konzultace ze strany pedagoga semináře (mentor), stejně tak diskuse s ostatními studenty v ročníku, kteří vykonávají své stáže na jiných místech.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- konzultovat výzvy či problematické životní situace spojené s řešením studijních či pracovních problémů na vzdáleném místě,
- vztahovat a diskutovat své čerstvé studijní či pracovní zkušenosti pro svoji vlastní realitu studijního a budoucího pracovního života,
- využívat pro diskuse a mentoring on-line nástroje, přičemž bude v diskusích fungovat jako partner, nikoliv jako student či žák.
Osnova
  • Pedagog předmětu zpracuje pro daný semestr aktuální harmonogram práce v semináři, který studentům zprostředkuje na začátku září prostřednictvím e-mailu a v sekci studijní materiály k předmětu v IS.
  • Součástí harmonogramu jsou tyto milníky:
  • - vytvoření on-line veřejné Informační stránky o stáži, která slouží vnitřnímu prostředí ateliéru či fakulty k získání informací o stáži studenta. Tato stránka může být součástí již vytvořeného on-line portfolia studenta.
  • - vytvoření neveřejného on-line Deníku o stáži, která slouží pouze pro účely tohoto semináře a informuje ostatní studenty v ročníku o průběhu, obsahu a reflexi vykonávané stáže.
  • - nastavení termínů průběžného doplňování obou stránek ze strany studenta,
  • - nastavení termínů zpětné vazby k informacím na obou stránkách ze strany pedagoga,
  • - nastavení termínů pro on-line diskusi průběhu stáže se studenty (minimálně 6x za semestr), využívají se hromadné aplikace (google-docs, skype komunikace apod., vždy dle podmínek studentů v ročníku).
Literatura
  • Student pracuje s podrobnou studijní oporou a používá literaturu získanou během studia jednotlivých předmětů.
Výukové metody
Forma výuky: distanční seminář na základě stanoveného harmonogramu.
Metody výuky: samostatná práce studentů, diskusní metody, práce s textem, práce s obrazem, kritické myšlení, e-dovednosti, skupinová diskuse.
Podrobná organizace předmětu včetně technického řešení je zpracována v samostatném dokumentu Staze_seminar_vstupniinfo.doc, který je uložen ve Studijních materiálech předmětu, konkrétně ve složce Organizační pokyny. Dále je seminář realizován ve společném týmu v MS Teams.
Metody hodnocení
Zápočet na základě aktivního publikování on-line deníku dle zadaného harmonogramu, společné diskuse k deníkům ostatním členům semináře a on-line konzultací s pedagogem předmětu.
Navazující předměty
Informace učitele
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a8eipJyIuek0L-TlKDnR58r5cXTgITdZjMiIfVxD01Ek1%40thread.tacv2/conversations?groupId=e72c759e-afe0-4a51-ad05-f07ec0f76301&tenantId=1ddc5806-8e3d-4892-b879-473865749a0e
V MS Teams, v týmu Stáž 22/23jsou zřízeny pro jednotlivé studenty kanály, kde mohou spolu s vyučující sledovat zkušenosti z jednotlivých stáží.
K 1. 10. 2021 jsou v týmu aktivní všichni zapsaní studenti.

Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2023, zima 2024.

DDMZ403 Seminář ke stáži,studiu,praxi

Divadelní fakulta
zima 2021
Rozsah
0/1/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. MgA. Blanka Chládková (cvičící)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Student má zajištěnu stáž - viz specifikace v předmětu DDMZ402 Stáž v divadle nebo studium - praxe v zahraničí.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentovi mentoring v průběhu realizace studijní či pracovní stáže v zahraničí či v ČR. Student si v průběhu stáže uvědomí své schopnosti, využije možnosti, které mu podmínky stáže umožňují. Dostává se však do situací, které potřebuje konzultovat. Řeší otázky spojené s využitím právě získávaných poznatků pro další studium, chce je sdílet. Seminář realizovaný on-line formou mu nabízí konzultace ze strany pedagoga semináře (mentor), stejně tak diskuse s ostatními studenty v ročníku, kteří vykonávají své stáže na jiných místech.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- konzultovat výzvy či problematické životní situace spojené s řešením studijních či pracovních problémů na vzdáleném místě,
- vztahovat a diskutovat své čerstvé studijní či pracovní zkušenosti pro svoji vlastní realitu studijního a budoucího pracovního života,
- využívat pro diskuse a mentoring on-line nástroje, přičemž bude v diskusích fungovat jako partner, nikoliv jako student či žák.
Osnova
  • Pedagog předmětu zpracuje pro daný semestr aktuální harmonogram práce v semináři, který studentům zprostředkuje na začátku září prostřednictvím e-mailu a v sekci studijní materiály k předmětu v IS.
  • Součástí harmonogramu jsou tyto milníky:
  • - vytvoření on-line veřejné Informační stránky o stáži, která slouží vnitřnímu prostředí ateliéru či fakulty k získání informací o stáži studenta. Tato stránka může být součástí již vytvořeného on-line portfolia studenta.
  • - vytvoření neveřejného on-line Deníku o stáži, která slouží pouze pro účely tohoto semináře a informuje ostatní studenty v ročníku o průběhu, obsahu a reflexi vykonávané stáže.
  • - nastavení termínů průběžného doplňování obou stránek ze strany studenta,
  • - nastavení termínů zpětné vazby k informacím na obou stránkách ze strany pedagoga,
  • - nastavení termínů pro on-line diskusi průběhu stáže se studenty (minimálně 6x za semestr), využívají se hromadné aplikace (google-docs, skype komunikace apod., vždy dle podmínek studentů v ročníku).
Literatura
  • Student pracuje s podrobnou studijní oporou a používá literaturu získanou během studia jednotlivých předmětů.
Výukové metody
Forma výuky: distanční seminář na základě stanoveného harmonogramu.
Metody výuky: samostatná práce studentů, diskusní metody, práce s textem, práce s obrazem, kritické myšlení, e-dovednosti, skupinová diskuse.
Podrobná organizace předmětu včetně technického řešení je zpracována v samostatném dokumentu Staze_seminar_vstupniinfo.doc, který je uložen ve Studijních materiálech předmětu, konkrétně ve složce Organizační pokyny.
Metody hodnocení
Zápočet na základě aktivního publikování on-line deníku dle zadaného harmonogramu, společné diskuse k deníkům ostatním členům semináře a on-line konzultací s pedagogem předmětu.
Navazující předměty
Informace učitele
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ao1Jag4LDUv6zPv3rXzJalX9rZftBdZbD_a8zMS4HztM1%40thread.tacv2/conversations?groupId=de1efa56-c541-47a3-a0c9-2f352c8e10b8&tenantId=1ddc5806-8e3d-4892-b879-473865749a0e
V MS Teams, v týmu Stáž - seminář (21/22) jsou zřízeny pro jednotlivé studenty kanály, kde mohou spolu s vyučující sledovat zkušenosti z jednotlivých stáží.
K 1. 10. 2021 jsou v týmu aktivní všichni zapsaní studenti.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DDMZ403 Seminář ke stáži,studiu,praxi

Divadelní fakulta
zima 2020
Rozsah
0/1/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. MgA. Blanka Chládková (cvičící)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Student má zajištěnu stáž - viz specifikace v předmětu DDMZ402 Stáž v divadle nebo studium - praxe v zahraničí.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentovi mentoring v průběhu realizace studijní či pracovní stáže v zahraničí či v ČR. Student si v průběhu stáže uvědomí své schopnosti, využije možnosti, které mu podmínky stáže umožňují. Dostává se však do situací, které potřebuje konzultovat. Řeší otázky spojené s využitím právě získávaných poznatků pro další studium, chce je sdílet. Seminář realizovaný on-line formou mu nabízí konzultace ze strany pedagoga semináře (mentor), stejně tak diskuse s ostatními studenty v ročníku, kteří vykonávají své stáže na jiných místech.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- konzultovat výzvy či problematické životní situace spojené s řešením studijních či pracovních problémů na vzdáleném místě,
- vztahovat a diskutovat své čerstvé studijní či pracovní zkušenosti pro svoji vlastní realitu studijního a budoucího pracovního života,
- využívat pro diskuse a mentoring on-line nástroje, přičemž bude v diskusích fungovat jako partner, nikoliv jako student či žák.
Osnova
  • Pedagog předmětu zpracuje pro daný semestr aktuální harmonogram práce v semináři, který studentům zprostředkuje na začátku září prostřednictvím e-mailu a v sekci studijní materiály k předmětu v IS.
  • Součástí harmonogramu jsou tyto milníky:
  • - vytvoření on-line veřejné Informační stránky o stáži, která slouží vnitřnímu prostředí ateliéru či fakulty k získání informací o stáži studenta. Tato stránka může být součástí již vytvořeného on-line portfolia studenta.
  • - vytvoření neveřejného on-line Deníku o stáži, která slouží pouze pro účely tohoto semináře a informuje ostatní studenty v ročníku o průběhu, obsahu a reflexi vykonávané stáže.
  • - nastavení termínů průběžného doplňování obou stránek ze strany studenta,
  • - nastavení termínů zpětné vazby k informacím na obou stránkách ze strany pedagoga,
  • - nastavení termínů pro on-line diskusi průběhu stáže se studenty (minimálně 6x za semestr), využívají se hromadné aplikace (google-docs, skype komunikace apod., vždy dle podmínek studentů v ročníku).
Literatura
  • Student pracuje s podrobnou studijní oporou a používá literaturu získanou během studia jednotlivých předmětů.
Výukové metody
Forma výuky: distanční seminář na základě stanoveného harmonogramu.
Metody výuky: samostatná práce studentů, diskusní metody, práce s textem, práce s obrazem, kritické myšlení, e-dovednosti, skupinová diskuse.
Metody hodnocení
Zápočet na základě aktivního publikování on-line deníku dle zadaného harmonogramu, společné diskuse k deníkům ostatním členům semináře a on-line konzultací s pedagogem předmětu.
Navazující předměty
Informace učitele
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a74a85d7fdc4b4818b0e088cc43122021%40thread.tacv2/conversations?groupId=12d386a2-c1c0-4c51-9630-aba6b3b36598&tenantId=1ddc5806-8e3d-4892-b879-473865749a0e
V MS Teams, v týmu Stáž - seminář (20/21) jsou zřízeny pro jednotlivé studenty kanály, kde mohou spolu s vyučující sledovat zkušenosti z jednotlivých stáží.
K 1. 10. 2020 jsou v týmu aktivní všichni zapsaní studenti.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DDMZ403 Seminář ke stáži,studiu,praxi

Divadelní fakulta
zima 2019
Rozsah
0/1/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. MgA. Blanka Chládková (cvičící)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Student má zajištěnu stáž - viz specifikace v předmětu DDMZ402 Stáž v divadle nebo studium - praxe v zahraničí.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentovi mentoring v průběhu realizace studijní či pracovní stáže v zahraničí či v ČR. Student si v průběhu stáže uvědomí své schopnosti, využije možnosti, které mu podmínky stáže umožňují. Dostává se však do situací, které potřebuje konzultovat. Řeší otázky spojené s využitím právě získávaných poznatků pro další studium, chce je sdílet. Seminář realizovaný on-line formou mu nabízí konzultace ze strany pedagoga semináře (mentor), stejně tak diskuse s ostatními studenty v ročníku, kteří vykonávají své stáže na jiných místech.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- konzultovat výzvy či problematické životní situace spojené s řešením studijních či pracovních problémů na vzdáleném místě,
- vztahovat a diskutovat své čerstvé studijní či pracovní zkušenosti pro svoji vlastní realitu studijního a budoucího pracovního života,
- využívat pro diskuse a mentoring on-line nástroje, přičemž bude v diskusích fungovat jako partner, nikoliv jako student či žák.
Osnova
  • Pedagog předmětu zpracuje pro daný semestr aktuální harmonogram práce v semináři, který studentům zprostředkuje na začátku září prostřednictvím e-mailu a v sekci studijní materiály k předmětu v IS.
  • Součástí harmonogramu jsou tyto milníky:
  • - vytvoření on-line veřejné Informační stránky o stáži, která slouží vnitřnímu prostředí ateliéru či fakulty k získání informací o stáži studenta. Tato stránka může být součástí již vytvořeného on-line portfolia studenta.
  • - vytvoření neveřejného on-line Deníku o stáži, která slouží pouze pro účely tohoto semináře a informuje ostatní studenty v ročníku o průběhu, obsahu a reflexi vykonávané stáže.
  • - nastavení termínů průběžného doplňování obou stránek ze strany studenta,
  • - nastavení termínů zpětné vazby k informacím na obou stránkách ze strany pedagoga,
  • - nastavení termínů pro on-line diskusi průběhu stáže se studenty (minimálně 6x za semestr), využívají se hromadné aplikace (google-docs, skype komunikace apod., vždy dle podmínek studentů v ročníku).
Literatura
  • Student pracuje s podrobnou studijní oporou a používá literaturu získanou během studia jednotlivých předmětů.
Výukové metody
Forma výuky: on-line seminář na základě stanoveného harmonogramu.
Metody výuky: samostatná práce studentů, diskusní metody, práce s textem, práce s obrazem, kritické myšlení, e-dovednosti, skupinová diskuse.
Metody hodnocení
Zápočet na základě aktivního publikování on-line deníku dle zadaného harmonogramu, společné diskuse k deníkům ostatním členům semináře a on-line konzultací s pedagogem předmětu.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DDMZ403 Seminář ke stáži/studiu/praxi

Divadelní fakulta
zima 2018
Rozsah
0/1/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. MgA. Blanka Chládková (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Student má zajištěnu stáž - viz specifikace v předmětu DDMZ402 Stáž v divadle nebo studium - praxe v zahraničí.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentovi mentoring v průběhu realizace studijní či pracovní stáže v zahraničí či v ČR. Student si v průběhu stáže uvědomí své schopnosti, využije možnosti, které mu podmínky stáže umožňují. Dostává se však do situací, které potřebuje konzultovat. Řeší otázky spojené s využitím právě získávaných poznatků pro další studium, chce je sdílet. Seminář realizovaný on-line formou mu nabízí konzultace ze strany pedagoga semináře (mentor), stejně tak diskuse s ostatními studenty v ročníku, kteří vykonávají své stáže na jiných místech.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- konzultovat výzvy či problematické životní situace spojené s řešením studijních či pracovních problémů na vzdáleném místě,
- vztahovat a diskutovat své čerstvé studijní či pracovní zkušenosti pro svoji vlastní realitu studijního a budoucího pracovního života,
- využívat pro diskuse a mentoring on-line nástroje, přičemž bude v diskusích fungovat jako partner, nikoliv jako student či žák.
Osnova
  • Pedagog předmětu zpracuje pro daný semestr aktuální harmonogram práce v semináři, který studentům zprostředkuje na začátku září prostřednictvím e-mailu a v sekci studijní materiály k předmětu v IS.
  • Součástí harmonogramu jsou tyto milníky:
  • - vytvoření on-line veřejné Informační stránky o stáži, která slouží vnitřnímu prostředí ateliéru či fakulty k získání informací o stáži studenta. Tato stránka může být součástí již vytvořeného on-line portfolia studenta.
  • - vytvoření neveřejného on-line Deníku o stáži, která slouží pouze pro účely tohoto semináře a informuje ostatní studenty v ročníku o průběhu, obsahu a reflexi vykonávané stáže.
  • - nastavení termínů průběžného doplňování obou stránek ze strany studenta,
  • - nastavení termínů zpětné vazby k informacím na obou stránkách ze strany pedagoga,
  • - nastavení termínů pro on-line diskusi průběhu stáže se studenty (minimálně 6x za semestr), využívají se hromadné aplikace (google-docs, skype komunikace apod., vždy dle podmínek studentů v ročníku).
Literatura
  • Student pracuje s podrobnou studijní oporou a používá literaturu získanou během studia jednotlivých předmětů.
Výukové metody
Forma výuky: on-line seminář na základě stanoveného harmonogramu.
Metody výuky: samostatná práce studentů, diskusní metody, práce s textem, práce s obrazem, kritické myšlení, e-dovednosti, skupinová diskuse.
Metody hodnocení
Zápočet na základě aktivního publikování on-line deníku dle zadaného harmonogramu, společné diskuse k deníkům ostatním členům semináře a on-line konzultací s pedagogem předmětu.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DDMZ403 Seminář ke stáži/studiu/praxi

Divadelní fakulta
zima 2017
Rozsah
0/1/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. MgA. Blanka Chládková (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Požadavky se stanoví podle předchozího studia
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cíl: Stáží, studiem mimo školu,praxí mimo školu nejlépe v zahraničí si student upevní sebevědomí, uvědomí si své schopnosti a využije možností, které mu poskytují. Deskriptory: Získané sebevědomí, nabyté vědomosti a zkušenosti z pobytu na jiné škole, stáži, praxi upevní nebo změní studentovy představy o jeho budoucnosti.
Osnova
  • Výstupem předmětu je on-line deník reflektující průběh stáže v reálném čase. Student pro tento úkol získá samostatné zadání v sekci studijní materiály. Má možnost využít dovednosti získané v bakalářském stupni. Podmínkou ukončení semestru je průběžná prezentace on-line deníku studentům ADMaJT (prolinky na FB stránce ateliéru a na webové stránce ADMaJT), vybrané táže budou prezentovány na Prezentačním dni ADMaJT.

    Způsob práce v semináři předpokládá aktivní e-mailové konzultace (v případě zahraničních pobytů) případně osobní konzultace (v případě domácích pobytů). Veškeré průběžné výstupy, jsou zpřístupněny všem členům semináře prostřednictvím nasdílených dokumentů a google doc a podmínkou pro úspěšné naplnění semináře je aktivní komentování práce všech členů semináře v těchto dokumentech. Dokumenty jsou sdíleny pod názvem příjmení_RRMMDD.doc
    Pro hromadnou komunikaci členů semináře je sdílena e-mailová skupina admajt_staz@googlegroups.com.

    Harmonogram semináře je každoročně na začátku září studentům sdělen prostřednictvím e-mailu a sekce studijní materiály k předmětu.
Výukové metody
* Pravidelný seminář formou virtuální komunikace (admajt_staz@googlegroups.com, google dokumenty, SIS).
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 1
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 1

Metody výuky semináře se opírají zejména o:
- práci s textem,
- diskusní metody,
- samostatnou práci studentů,
- kritické myšlení,
- e-dovednosti,
- skupinovou a kooperativní výuku.



Metody hodnocení
* Zimní semestr
Zápočet na základě aktivního publikování on-line deníku dle zadaného harmonogramu a spolukomentování jednotlivých deníků ostatním členům semináře.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DDMZ403 Seminář ke stáži/studiu/praxi

Divadelní fakulta
zima 2016
Rozsah
0/1/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. MgA. Blanka Chládková (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Požadavky se stanoví podle předchozího studia
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cíl: Stáží, studiem mimo školu,praxí mimo školu nejlépe v zahraničí si student upevní sebevědomí, uvědomí si své schopnosti a využije možností, které mu poskytují. Deskriptory: Získané sebevědomí, nabyté vědomosti a zkušenosti z pobytu na jiné škole, stáži, praxi upevní nebo změní studentovy představy o jeho budoucnosti.
Osnova
  • Výstupem předmětu je on-line deník reflektující průběh stáže v reálném čase. Student pro tento úkol získá samostatné zadání v sekci studijní materiály. Má možnost využít dovednosti získané v bakalářském stupni. Podmínkou ukončení semestru je průběžná prezentace on-line deníku studentům ADMaJT (prolinky na FB stránce ateliéru a na webové stránce ADMaJT), vybrané táže budou prezentovány na Prezentačním dni ADMaJT.

    Způsob práce v semináři předpokládá aktivní e-mailové konzultace (v případě zahraničních pobytů) případně osobní konzultace (v případě domácích pobytů). Veškeré průběžné výstupy, jsou zpřístupněny všem členům semináře prostřednictvím nasdílených dokumentů a google doc a podmínkou pro úspěšné naplnění semináře je aktivní komentování práce všech členů semináře v těchto dokumentech. Dokumenty jsou sdíleny pod názvem příjmení_RRMMDD.doc
    Pro hromadnou komunikaci členů semináře je sdílena e-mailová skupina admajt_staz@googlegroups.com.

    Harmonogram semináře je každoročně na začátku září studentům sdělen prostřednictvím e-mailu a sekce studijní materiály k předmětu.
Výukové metody
* Pravidelný seminář formou virtuální komunikace (admajt_staz@googlegroups.com, google dokumenty, SIS).
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 1
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 1

Metody výuky semináře se opírají zejména o:
- práci s textem,
- diskusní metody,
- samostatnou práci studentů,
- kritické myšlení,
- e-dovednosti,
- skupinovou a kooperativní výuku.



Metody hodnocení
* Zimní semestr
Zápočet na základě aktivního publikování on-line deníku dle zadaného harmonogramu a spolukomentování jednotlivých deníků ostatním členům semináře.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DDMZ403 Seminář ke stáži/studiu/praxi

Divadelní fakulta
zima 2015
Rozsah
0/1/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. MgA. Blanka Chládková (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Požadavky se stanoví podle předchozího studia
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cíl: Stáží, studiem mimo školu,praxí mimo školu nejlépe v zahraničí si student upevní sebevědomí, uvědomí si své schopnosti a využije možností, které mu poskytují. Deskriptory: Získané sebevědomí, nabyté vědomosti a zkušenosti z pobytu na jiné škole, stáži, praxi upevní nebo změní studentovy představy o jeho budoucnosti.
Osnova
  • Výstupem předmětu je písemná seminární práce o minimálním rozsahu 5000 slov. U práce se předpokládá dodržení metodických postupů a formálních náležitostí běžných pro diplomové práce. Podmínkou ukončení semestru je prezentace seminární práce studentům ADMaJT v průběhu zápočtového týdne, vybrané práce budou prezentována na Prezentačním dni ADMaJT.

    Téma seminární práce je voleno buď v souvislosti se zaměřením studia/stáže nebo s ohledem na výzkumný záměr magisterského studia.

    Způsob práce v semináři předpokládá aktivní e-mailové konzultace (v případě zahraničních pobytů) případně osobní konzultace (v případě domácích pobytů). Veškeré průběžné výstupy, jsou zpřístupněny všem členům semináře prostřednictvím nasdílených dokumentů a google doc a podmínkou pro úspěšné naplnění semináře je aktivní komentování práce všech členů semináře v těchto dokumentech. Dokumenty jsou sdíleny pod názvem příjmení_RRMMDD.doc
    Pro hromadnou komunikaci členů semináře je sdílena e-mailová skupina dmajt_staz@googlegroups.com.


    Harmonogram semináře:

    Přípravná fáze:
    1. 7. - 28. 9.
    Vyhledání, upřesnění a potvrzení stáže s vedením ADM, zajištění individuálního studijního plánu a smluvího potvrzení (v případě Erasmu)
    29.9.
    Konečné potvrzení stáže

    Realizační fáze:
    30.9. - 30. 10.
    Konkretizace tématu seminární práce - výzkumný záměr (viz šablona) nasdílen na google doc.
    30.10.
    Témata seminárních prací potvrzena pedagogem předmětu prostřednictvím e-mailu.

    20.11.
    Sdílení rozpracovaných seminárních prací (hlavní kapitola) prostředníctvím google doc.
    1.12.
    Vzájemné komentování rozpracovaných verzí seminárních prací v nasdílených dokumentech na google doc včetně komentářů pedagoga předmětu.
    15.12.
    Stanovení termínu veřejných prezentací seminárních prací
    5.1.2011
    Odevzdání seminárních prací elektronicky (chladkova@jamu.cz) a vložení konečných verzí prací do SIS (ročníková práce).


    Hodnotící fáze:
    Zkouškové období
    Veřejné prezentace seminárních prací a jejich hodnocení ve stanoveném termínu.
Výukové metody
* Pravidelný seminář formou virtuální komunikace (dmajt_staz@googlegroups.com, google dokumenty, SIS).
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 1
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 1

Metody výuky semináře se opírají zejména o:
- práci s textem,
- diskusní metody,
- samostatnou práci studentů,
- kritické myšlení,
- skupinovou a kooperativní výuku.



Metody hodnocení
* Zimní semestr
Zápočet na základě aktivní e-mailové konzultace, spolukomentování jednotlivých verzí seminárních prací ostatním členům semináře, naplnění termínů pro odevzdání jednotlivých verzní seminární práce a odevzdání výsledné seminární práce do IS.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.

DDMZ403 Seminář ke stáži/studiu/praxi

Divadelní fakulta
zima 2014
Rozsah
0/1/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. MgA. Blanka Chládková (přednášející)
doc. Mgr. Jan Kolegar (přednášející)
Garance
doc. Mgr. Jan Kolegar
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Požadavky se stanoví podle předchozího studia
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cíl: Stáží, studiem mimo školu,praxí mimo školu nejlépe v zahraničí si student upevní sebevědomí, uvědomí si své schopnosti a využije možností, které mu poskytují. Deskriptory: Získané sebevědomí, nabyté vědomosti a zkušenosti z pobytu na jiné škole, stáži, praxi upevní nebo změní studentovy představy o jeho budoucnosti.
Osnova
  • Výstupem předmětu je písemná seminární práce o minimálním rozsahu 5000 slov. U práce se předpokládá dodržení metodických postupů a formálních náležitostí běžných pro diplomové práce. Podmínkou ukončení semestru je prezentace seminární práce studentům ADMaJT v průběhu zápočtového týdne, vybrané práce budou prezentována na Prezentačním dni ADMaJT.

    Téma seminární práce je voleno buď v souvislosti se zaměřením studia/stáže nebo s ohledem na výzkumný záměr magisterského studia.

    Způsob práce v semináři předpokládá aktivní e-mailové konzultace (v případě zahraničních pobytů) případně osobní konzultace (v případě domácích pobytů). Veškeré průběžné výstupy, jsou zpřístupněny všem členům semináře prostřednictvím nasdílených dokumentů a google doc a podmínkou pro úspěšné naplnění semináře je aktivní komentování práce všech členů semináře v těchto dokumentech. Dokumenty jsou sdíleny pod názvem příjmení_RRMMDD.doc
    Pro hromadnou komunikaci členů semináře je sdílena e-mailová skupina dmajt_staz@googlegroups.com.


    Harmonogram semináře:

    Přípravná fáze:
    1. 7. - 28. 9.
    Vyhledání, upřesnění a potvrzení stáže s vedením ADM, zajištění individuálního studijního plánu a smluvího potvrzení (v případě Erasmu)
    29.9.
    Konečné potvrzení stáže

    Realizační fáze:
    30.9. - 30. 10.
    Konkretizace tématu seminární práce - výzkumný záměr (viz šablona) nasdílen na google doc.
    30.10.
    Témata seminárních prací potvrzena pedagogem předmětu prostřednictvím e-mailu.

    20.11.
    Sdílení rozpracovaných seminárních prací (hlavní kapitola) prostředníctvím google doc.
    1.12.
    Vzájemné komentování rozpracovaných verzí seminárních prací v nasdílených dokumentech na google doc včetně komentářů pedagoga předmětu.
    15.12.
    Stanovení termínu veřejných prezentací seminárních prací
    5.1.2011
    Odevzdání seminárních prací elektronicky (chladkova@jamu.cz) a vložení konečných verzí prací do SIS (ročníková práce).


    Hodnotící fáze:
    Zkouškové období
    Veřejné prezentace seminárních prací a jejich hodnocení ve stanoveném termínu.
Výukové metody
* Pravidelný seminář formou virtuální komunikace (dmajt_staz@googlegroups.com, google dokumenty, SIS).
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 1
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 1

Metody výuky semináře se opírají zejména o:
- práci s textem,
- diskusní metody,
- samostatnou práci studentů,
- kritické myšlení,
- skupinovou a kooperativní výuku.



Metody hodnocení
* Zimní semestr
Zápočet na základě aktivní e-mailové konzultace, spolukomentování jednotlivých verzí seminárních prací ostatním členům semináře, naplnění termínů pro odevzdání jednotlivých verzní seminární práce a odevzdání výsledné seminární práce do IS.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.