Hudebni manažerství - Bc. – Katalog oborů JAMU
Hudebni manažerství - Bc. |
Obor je realizován Katedrou hudební produkce. Za dobu své existence již vzdělal řadu odborníků v této oblasti. Obor během svého vývoje dospěl do formátu, ve kterém jsou zastoupeny teoretické, praktické i aplikační předměty, přičemž dosáhl podoby provázaného obsahu jednotlivých předmětů. Pedagogové teoretických předmětů tak mají přehled o praktických uměleckých projektech, ve kterých studenti působí a jsou schopni využít okamžité praktické poznatky v teoretické výuce.
Absolvent dokáže komunikovat nejméně ve dvou světových jazycích
- má základní znalosti psychologie a sociologie
- rozvinuté znalosti práce s PC
- orientuje se v problematice dějin hudby
- ovládá základní principy dramaturgie
- orientuje se v publicistický
Absolvent je po úspěšném ukončení studia schopen:
- Uplatnění studující nalézají nejčastěji v kulturních a uměleckých organizacích nestátního neziskového sektrou a veřejné správy
- Často jsou také zájmem absolventů vlastní uměleckopodnikatelské aktivity. Jedná se zejména o pozice manažerů orchestru, operních souborů či uměleckých agentur
- V neposlední řadě jsou žádáni na pozice produkčních v přímé návaznosti na již získané praktické zkušenosti z období studia
Uplatnění studující nalézají nejčastěji v kulturních a uměleckých organizacích nestátního neziskového sektrou a veřejné správy. Často jsou také zájmem absolventů vlastní uměleckopodnikatelské aktivity. Jedná se zejména o pozice manažerů orchestru, operních souborů či uměleckých agentur. V neposlední řadě jsou žádáni na pozice produkčních v přímé návaznosti na již získané praktické zkušenosti z období studia.
Studijní plán obsahuje předměty povinné, povinně volitelné a volitelné a povinné umělecké výstupy ze studia.
Student musí získat 60 kreditů za každý rok studia a ukončit studium státní závěrečnou zkouškou z vybraných předmětů, obhajobou absolventského výkonu a obhajobou bakalářské práce.
Obsah a rozsah závěrečné zkoušky:
Obhajoba absolventského projektu, Obhajoba bakalářské práce, Dějiny hudby a OSHP, Marketing a Management, Ekonomie
0
Aktivní studenti
|
0
|