Fundraising - HUFA JAMU: 2. ročník oboru Hudební manažerství Datum Téma 1. 10/4/2017 Zahajovací informační hodina 2. 10/11/2017 Best fundraising Practices (by Marlene Stjernholm) 3 10/18/2017 Definice fundraisingu a jeho místo v životě NNO 4 10/25/2017 Situace dárcovství v ČR (popř. příklady ze zahraniční) 5 11/1/2017 "Filantropie, altruismus, CSR." 6 11/8/2017 "Metody fundrasingu, jejich pro a proti. " 7 11/15/2017 Fundraisingový audit. 8 11/22/2017 Firemní fundraising - sponzorská/reklamní nabídka. 9 11/29/2017 Fundrasing z veřejný zdrojů - granty a dotace. 10 12/6/2017 "Individuální fundraising (sbírky, eventy,CRWDF)" 11 12/13/2017 Major Donors Campaingne/Fundrasing. 12 12/20/2017 Lead Generation + Věrnostní programy. 13 1/10/2018 Donors Stevardship /Péče o dárce (databáze dárců). 14 1/17/2018 Klasifikovaný zápočet. Fundraising - HUFA JAMU: 2. ročník oboru Hudební manažerství Datum Téma 1. 10/4/2017 Zahajovací informační hodina 2. 10/11/2017 Best fundraising Practices (by Marlene Stjernholm) 3 10/18/2017 Definice fundraisingu a jeho místo v životě NNO 4 10/25/2017 Situace dárcovství v ČR (popř. příklady ze zahraniční) 5 11/1/2017 "Filantropie, altruismus, CSR." 6 11/8/2017 "Metody fundrasingu, jejich pro a proti. " 7 11/15/2017 Fundraisingový audit. 8 11/22/2017 Firemní fundraising - sponzorská/reklamní nabídka. 9 11/29/2017 Fundrasing z veřejný zdrojů - granty a dotace. 10 12/6/2017 "Individuální fundraising (sbírky, eventy,CRWDF)" 11 12/13/2017 Major Donors Campaingne/Fundrasing. 12 12/20/2017 Lead Generation + Věrnostní programy. 13 1/10/2018 Donors Stevardship /Péče o dárce (databáze dárců). 14 1/17/2018 Klasifikovaný zápočet. ##### Sheet/List 2 ##### Metoda fundraisingu Pro Proti "Direct mail, tj. osobní dopis („tell a story“)" Direct dialogue/pouliční fundrasing Veřejné sbírky - varianta DMS Kampaň /Benefiční akce Fundraising „od dveří ke dveřím“ Telefonní fundraising Osobní návštěva Písemná žádost o grant Testament fundraising Online fundraising Crowdfunding – peer to peer fundr. ##### Sheet/List 3 ##### Metoda fundraisingu Pro Proti "Direct mail, tj. osobní dopis („tell a story“)" při dostatečném počtu dárců velký dosah "rozesílá se automaticky, lidé to už ví, proto náročné na chytlavý příběh (call to action)" Direct dialogue/pouliční fundrasing osobní kontakt "obtěžuje, vstupuje do soukromé zony" Veřejné sbírky - varianta DMS velký zásah "administrativa, propojení s další komunikací" Kampaň /Benefiční akce spojení se zážitkem "detailní organizace, náročná příprava, vysoké náklady" Fundraising „od dveří ke dveřím“ osobní kontakt "obtěžuje, vstupuje do soukromé zony,může být s pojen s negativními emocemi" Telefonní fundraising "osobní kontakt, ale jen se známými dárci" "obtěžuje, vstupuje do soukromé zony" Osobní návštěva "osobní návštěva - co nejvíce konkrétní, vyšší částky" náročný na přípravu Písemná žádost o grant lze získat velké množství peněz byrokracie a administrativa Testament fundraising lze získat velké množství peněz zásadní je dlouhodobý vztah s dárcem Online fundraising rychlý a efektivní způsob přispění "nápaditý příběh, velká konkurence" Crowdfunding – peer to peer fundr. osobní angažovanost lidí mimo organizaci velká energie