Zimní semestr Naučit studenty použít poznatků z nejmodernější literatury ke koncipování producentského záměru. Formulovat vizi záměru, cíle, nalézt a formulovat problémy, které je třeba řešit pro naplnění cílů. Seznámit studenty s metodami strategické analýzy. Formulovat hypotézy vztažené k řešeným problémům podnikatelského záměru. Zviolit vhodnou metodu tvorby záměru, jako projektu. Vhodně zvolit empirické metody zkoumání prostředí záměru, úrovně oborového rpostředí a vlastních sil a moci řešitele. Provést a prezentovat na semináři komplexní strategickou analýzu obecného, oborového a vnitřního prostředí připravovaného producentského záměru, shrnující SWOT analýzu a stanovit strategii realizace záměru. Student je schopen ropoznat ve společenském prostředí příležitosti k vytvoření projektu (kulturního díla, nebo založení či zefektivnění činnosti kulturní instituce) která rozvíjí kulturu národa ve stanovené oblasti, je určena vymezeným sociálním skupinám obyvatelstva, je realizována ve stanoveném čase, případně v rámci ekonomických limitů. Student je schopen formulovat vizi, misi a cíle producentského záměru, provést komplexní strategickou analýzu společenských a ostatních podmínek realizace záměru.Je schopen posoudit i své vlastní schopnosti jednání s lidmi a subjekty a míru moci, kterou přitom disponuje. Je schopen pomocí metod strategické analýzy provést komplexní posouzení realizovatelnosti záměru a stanovit strategii, vedoucí k jeho uskutečnění. Student ja schopen písemně a graficky zobrazit a prezentovat a argumentačně podpořit zvolené podmínky a cesty vedoucí k realizaci producentského záměru. Klasifikovaný zápočet na základě hodnocení prezentace.