podzimní semestr Naučit studenty zpětně reflektovat vlastní manžerské chování v oblasti získávání moci v realizaci již zakončeného projektu, který sám vedl. Vést studenta k tomu, aby byl schopen porovnat svoje manažerské chování v již zakončeném porojektu s poznatky teorie managementu, které sám nastuduje z podkladové literatury. Vést studenta metodou "učení sám sebe" k aktivním opravám vlastního postupu v komparaci s novými teoreticko-praktickými poznatky. Současně je cílem rozvíjet schopnosti studentů prezentovat a obhajovat svojé postupy v produkční práci. Literatura a poznatky ke komparaci se týkají práce s informacemi o politických souvislostech projektu - tzv vztahové informace mezi všemi aktéry projektu (tzv. PQ manažera) Student je schopen propvést reflexi osobního přístupu k přípravě a realizaci vlastního projektu z hlediska nejnovějších poznatků produkčního managementu v oblasti informací o získávání moci a o jejím používání v přípravě a realizaci projektu (tzv. PQ). Student je schopen obhájovat vlastní přístup ke zpracování vlastního projektu a doplnít jej nově nastudovanými poznatky z literatury. Tím student zlepšuje svojischopnost sebereflexe kombinovanou se vzděláváním. Student je schopen amostatně navazovat pracovní vztahy se subjekty projektu a spolupracovat s ostatními členy projektu v rovině producenta- ovládá tzv."MQ dovednosti" - Student předloží komparativní reflexi vlastního projektu ve formě POWER-POINTOVÉ prezentace předmětem hodnocení je kvalita studentovy reflexe vlastního projektu a návrhů na variantnáí řešení problémů, které během realizace projektu vznikly.60% Dalším předmětem hodnocení je způsob studentovy prezentace, argumentace a odpovědi na otázky v diskusi 40% Na základě hodnocení prezentace je udělen klasifikovaný zápočet.