Letní semestr Naučit studenty zpětně reflektovat vlastní manažerské chování v již zakončeném projektu, který sám vedl. Vést studenta k tomu, aby byl schopen porovnat svoje manažerské chování v již zakončeném projektu s poznatky teorie managementu, které sám nastuduje z podkladové literatury. Vést studenta metodou "učení sám sebe" k aktivním opravám vlastního postupu v komparaci s novými teoreticko-praktickými poznatky. Současně je cílem rozvíjet schopnosti studentů prezentovat a obhajovat svoje postupy v produkční práci. Literatura a poznatky ke komparaci se týkají práce s ekonomickými a organizačními informacemi (tzv. IQ manažera) a metodami práce s lidmi (tzv.EQ manažera). Student je schopen provést reflexi osobního přístupu k přípravě a realizaci vlastního (bakalářského) absolventského projektu z hlediska nejnovějších poznatků produkčního managementu v oblasti práce s ekonomickými informacemi a metodami práce s lidmi, tzv. IQ a EQ). Student je schopen obhajovat vlastní přístup ke zpracování absolventského projektu a doplnit jej nově nastudovanými poznatky z literatury. Tím student zlepšuje svoji schopnost práci sebereflexe kombinovanou se vzděláváním. Student je schopen samostatně pracovat s ekonomickými a organizačními informacemi v projektu a řídit mezilidské vztahy jako produkční projektu. Student předloží komparativní reflexi vlastního absolventského projektu jako přílohu vlastního písemného zpracování absolventského projektu Předmětem hodnocení je kvalita a úplnost studentovy reflexe vlastního absolventského projektu a návrhů na variantní řešení problémů, které během realizace projektu vznikly.60% Druhou formou hodnocení je kvalita POWER-PINTOV0 prezentace a odpovědí na otázky v diskusi k prezentaci.40%. Na základě hodnocení prezentace je udělen klasifikovaný zápočet.