Sylaby předmětů

METODY HODNOCENÍ

Zadejte všechny podkategorie.


podkategorie Metody hodnocení:

Navrhněte nebo vyberte z nabídky níže ty možnosti, které nejlépe vystihují způsob hodnocení ve Vašem předmětu a popište co nejpřesněji jak hodnotíte studenty a co bude součásti hodnocení.

formativní hodnocení /u tohoto výběru uvádějte konkrétní způsob provedení/

sumativní hodnocení /u tohoto výběru uvádějte konkrétní způsob provedení/

účast na hodinách

soustavné sledování práce studenta ve výuce /u tohoto výběru uvádějte konkrétní způsob provedení/

plnění zadaných úkolů /u tohoto výběru specifikujte o jaký úkol jde/ 

schopnost růstu

průběžné hodnocení prostřednictvím zpětné vazby 

samostatná práce mimo hodin

povinnost pracovat s IO /Interaktivní osnovou/

premisy hodnocení: např. aktivita na hodinách, celkový zájem studenta o předmět, schopnost zapamatovat si, schopnost samostatné přípravy,  schopnost osvojení si návyků,...atd.


podkategorie Podmínky splnění předmětu:

Napište, jaké máte podmínky pro splnění Vašeho předmětu. Vyjádřete se i k níže uvedeným kategoriím. 

minimální procentuální účast na výuce 

explikace dílčích úkolů v hodinách 

odevzdaná práce - předložení všech úkolů z celého semestru 

samostatná evaluace studenta


podkategorie Forma hodnocení:

Napište přesně jakou formu bude mít závěrečné hodnocení. Vyjádřete se i k níže uvedeným kategoriím. 

praktická ukázka

profesní výkon

závěrečná prezentace

hodnoceno pedagogem samostatně/hodnoceno komisí


podkategorie Procentuální zastoupení hodnocení 

Napište jaké jaké je procentuální zastoupení jednotlivých hodnotících složek ve vašem předmětu.

Vložte informaci „Výsledné hodnocení je spojením těchto hodnotících složek:“


podkategorie Ukončení předmětu:

Napište čím je zakončen Váš předmět.

Vyberte z možností: zápočet/klasifikovaný zápočet


Celý vzor pro metody hodnocení, např.:

Metody hodnocení: soustavné sledování práce studenta v hodinách na základě opakovaných cvičení a cílených připomínek, průběžné hodnocení prostřednictvím zpětné vazby, důraz na schopnost růstu, schopnost sebehodnocení vlastní práce během celého semestru, premisy hodnocení: schopnost motorické paměti, schopnost uměleckého provedení, schopnost udržet rytmus, atd.

Podmínky plnění předmětu: účast na výuce 100%, aktivita v hodinách, vůle naučit se požadované, samostatná evaluace studenta, atd.

Forma hodnocení: společný zápočet, předvedení celé choreografie, hodnoceno komisí pedagogů, atd. 

Procentuální zastoupení hodnocení: výsledné hodnocení je spojením těchto hodnotících složek 80% profesní výkon+ 20% docházka + 20% samostatná práce. 

Ukončení předmětu: klasifikovaný zápočet