Sylaby předmětů

CÍLE PŘEDMĚTU

Popište jasně a přesně zamýšlený výsledek učební činnosti, ke kterému bude výuka směrovat v jednom konkrétním semestru. 

Dodržte maximální počet 700 znaků s mezerami (cca 7 a půl celého řádku).

Pokud byly vznik předmětu, úprava obsahu či výukových metod podpořeny z projektu  zvýšení kvality vzdělávání na JAMU, vložte informaci: "Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU."


Příklady formulací náhodně vybraných cílů předmětu v jednotlivých studijních specializacích, např.:

Scénografie:

Studenti získají základní orientaci v historických předpokladech vzniku fotografie, vytvoří si přehled o jednotlivých fotografických žánrech (portrét, zátiší, dokument, krajina, móda, akt) a seznámí se se základními pojmy z oboru fotografie. V průběhu praktických cvičení si osvojí elementární dovednosti pro vytvoření analogové a digitální fotografie (práce s fotografickým přístrojem, exponování a vyvolání černobílého filmu, digitalizace a tisk, princip digitálního záznamu obrazu, digitální postprodukce). 


Činoherní herectví: 

Cílem předmětu je seznámit studenty se strukturou tréninku jazzového tance a jejím významem pro vzdělávání a vývoj tanečního interpreta. Jednotlivá "cvičení" jsou zaměřena na rozvoj koordinačních schopností, trénink pohybové paměti, zlepšování hudebního cítění, zvětšování pohybového rozsahu, zlepšování stability a v neposlední řadě na interpretaci jednoduché variace. Tento typ tréninku je zaměřen převážně na rozvoj kreativity, přirozeného pohybu, hravosti v souvislosti s hudbou i pohybem. Větší důraz, než na technickou preciznost je zde kladen na práci s emocemi. 


Fyzické divadlo:

Cílem předmětu je předávat studentovi/ce komplexní poznaní vlastního těla, budovat pestrý pohybový slovník, rozvíjet schopnost pozorovat pohyb a choreograficky přistupovat k vlastní i cizí tvorbě, prohloubit znalosti z anatomie a pomoci mu/ji objevovat plnou pohybovou virtuozitu.

atd.