Manuál ke sdílení příspěvků přes PR oddělení Mám událost, kterou chci sdílet se zaměstnanci a studenty DF (buď je moje vlastní nebo mi ji někdo přeposlal s prosbou o nasdílení na fakultě). Bodově sepíšu do mailu zásadní informace termín, účastníky, hlavní téma, deadliny apod. vypíchnu vše důležité, na co by se PR oddělení mělo při tvorbě příspěvků zaměřit. Ideálně taky napíšu, proč je pro DF sdílení příspěvku podstatné, jaké je propojení, na koho se má příspěvkem cílit (student, zaměstnanec, absolvent) atd. Do přílohy mailu připojím fotku ve formátu jpg. nebo png., se kterou může PR oddělení pracovat. Může jít o konkrétní fotku k události, případně vyberu nějakou ilustrační, protože jen textové příspěvky nepoutají prakticky žádnou pozornost. Pokud existuje k události přímo grafika na Instagram nebo Facebook, přepošlu ji také PR oddělení. V případě, že mám nějakou časovou prioritu ke sdílení, připojím ji do mailu. Prosbu ke sdílení pošlu PR oddělení - jako nový mail, bez vláken z předchozích konverzací s třetími stranami. 3. 5.4.2.1.