HF:HF0021z Kompozice hudby pro počítačové - Course Information
HF0021z Kompozice hudby pro počítačové hry I
Faculty of MusicWinter 2020
- Extent and Intensity
- 1/1/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Jan Kavan, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- MgA. Jan Kavan, Ph.D.
Composition and Multimedia Creation Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Composition and Multimedia Creation Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- Dobrá schopnost práce s PC, základní kompoziční schopnosti a znalosti práce s DAW.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Electroacoustic Music Composition (programme HF, KompM:M5)
- Composition (programme HF, B-HUDUM)
- Composition (programme HF, KompM:M5)
- Composition (programme HF, N-HUDUM)
- Film and Scenic music Composition (programme HF, KompM:M5)
- Multimedial Composition (programme HF, N-HUDUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit posluchače se základními znalostmi a dovednostmi v oblasti adaptivní hudby, potřebnými pro ozvučení počítačových her.
- Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
rozpoznat jednotlivé metody používané při ozvučování her,
vybrat korektní technologii pro užití v počítačové hře,
porozumět odlišnostem mezi tradiční kompozicí a kompozicí hudby v počítačových hrách,
ozvučit jednoduchou herní situaci. - Syllabus (in Czech)
- Úvod do hudby počítačových her.
- Stručný přehled historie hudby v počítačových hrách.
- Přehled aktuálních technologií a prostředí využívaných v rámci herního průmyslu.
- Základy adaptivní a interaktivní hudby v kontextu počítačové hry.
- Případové studie a ukázky řešení různých situací.
- Výuka probíhá kombinací teoretické a praktické formy.
- V teoretické části jsou rozebírány kompoziční a technické postupy pro začlenění interaktivní a adaptivní hudby do existujícího kontextu počítačové hudby, v části praktické části jsou vytvářeny jednoduché základní adaptivní struktury jako například vrstvení, přechody a jednoduché generativní metody.
- Důraz je kladen na správné pochopení možných typů hudby, které lze v rámci počítačových her využít.
- Teaching methods (in Czech)
- Přednáška. Cvičení. Hromadná výuka.
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet. Hodnocení je uděleno za vypracování praktických ukázek.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course is taught: every week.
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
- Enrolment Statistics (Winter 2020, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/winter2020/HF0021z