AMNORM1z English

Faculty of Music
Winter 2013

The course is not taught in Winter 2013

Extent and Intensity
1/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Mgr. Ivana Jarešová (lecturer)
Guaranteed by
Foreign Languages Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Foreign Languages Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Syllabus (in Czech)
  • ANOTACE

    Syntéza doposud získaných znalostí, opakování náročných gramatických jevů, práce s náročnějšími texty s hudební tématikou, další obohacování slovní zásoby z kulturní a hudební oblasti. Výuka na úrovni B1/B2 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
    Cíl předmětu



    Syntéza doposud získaných znalostí, opakování náročných gramatických jevů, práce s náročnějšími texty s hudební tématikou, další obohacování slovní zásoby z kulturní a hudební oblasti.
    Výuka na úrovni B1/B2 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
    Literatura




    Ivana Jarešová: English Texts for Students of the Music Faculty. JAMU, Brno. 2004
    Raymond Murphy: English Grammar in Use. Cambridge University Press. 2004
    Stuart Redman: English Vocabulary in Use. Cambridge University Press. 1997
    Jaroslav Peprník: Angličtina pro pokročilé I. Praha. 1999
    Jaroslav Peprník: Angličtina pro pokročilé II. Olomouc. 1995
    Christian, Ian: Discovering Classical Music, London 2000
    materiály Pražského jara, časopis STRAD, recenze z hudebních časopisů, materiály s hudební tématikou z internetových stránek (např. Naxos, Classicfm) aj.
    HAJN, Tomáš (ed.). An English-Czech Reader for Students of Music. Brno: JAMU, 2012, ISBN 978-80-7460-031-9.
    Metody výuky




    Využití více metod vhodných pro výuku cizích jazyků - např. frontální metoda při výkladech gramatiky, dialogická metoda při konverzaci nad texty, individuální metoda při přípravě samostatných úkolů (např. zadávání referátů), skupinová metoda (při společném řešení dílčích úkolů v hodině), multimediální metoda.
    Využití všech metodických složek: psané formy, mluvené formy a audia (při poslechu s porozuměním).
    Prostředky: Práce s autentickými odbornými texty, nácvik samostatného písemného vyjadřování, nácvik samostatného ústního projevu, vyhledávání informací - práce s internetem.
    Využití e-learningu - cvičení a testů vytvořených Katedrou cizích jazyků (http://avk.jamu.cz).
    Požadavky ke zkoušce




    ZS/ zápočet (test)
    LS/ zkouška (test a ústní pohovor na zadaná témata z oblasti hudby a kultury)
    Sylabus



    Prohlubování schopností porozumění mluvené angličtiny (např. nahrávky z BBC aj.)
    Práce s náročnými texty s hudební tématikou - např. recenze - (materiály ze zahraničních hudebních časopisů, odborné literatury a internetových stránek - např. Naxos, Classic)
    Shlédnutí dokumentárních filmů v angličtině o hudebních umělcích a následná konverzace na zpracované téma.
    Samostatná prezentace určitého tématu v rozsahu 10 - 15 minut.
    Vstupní požadavky




    Absolvování kurzu na úrovni Cizí jazyk I a II - angličtina.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Credit evaluation note: 2 z 5.

  • Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/winter2013/AMNORM1z