AHNORM1z English

Faculty of Music
Winter 2013

The course is not taught in Winter 2013

Extent and Intensity
1/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Mgr. Ivana Jarešová (lecturer)
Guaranteed by
Foreign Languages Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Foreign Languages Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Syllabus (in Czech)
  • ANOTACE

    Rozšiřování znalostí gramatiky, prohlubování slovní zásoby, schopnost orientace v náročnějších textech s hudební tématikou. Zaměření pozornosti na texty z koncertů, soutěží, festivalů a jiných hudebních akcí. Reálie anglicky mluvících zemí. Výuka na úrovni B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
    Cíl předmětu


    Rozšiřování znalostí gramatiky, prohlubování slovní zásoby, schopnost orientace v náročnějších textech s hudební tématikou. Zaměření pozornosti na texty z koncertů, soutěží, festivalů a jiných hudebních akcí. Reálie anglicky mluvících zemí.
    Výuka na úrovni B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
    Literatura



    Ivana Jarešová: English Texts for Students of the Music Faculty. JAMU, Brno. 2004
    Raymond Murphy: English Grammar in Use. Cambridge University Press. 2004
    Stuart Redman: English Vocabulary in Use. Cambridge University Press. 1997
    Jaroslav Peprník: Angličtina pro pokročilé I. Praha. 1999
    Antony Hopkins: Pathway to Music. London. 1993
    The Journal of The Dvořák Society for Czech and Slovak Music.
    materiály z internetových stránek, např. - www.naxos.com, www.classicfm.com
    Hajn, Tomáš (ed.). An English-Czech Reader for Students of Music. Brno: JAMU, 2012, ISBN 978-80-7460-031-9.
    Metody výuky


    Využití více metod vhodných pro výuku cizích jazyků - např. frontální metoda při výkladech gramatiky, dialogická metoda při konverzaci nad texty, individuální metoda při přípravě samostatných úkolů (např. zadávání referátů), skupinová metoda (při společném řešení dílčích úkolů v hodině), multimediální metoda. Využití všech metodických složek: psané formy, mluvené formy a audia (při poslechu s porozuměním).
    Prostředky: Práce s autentickými odbornými texty, nácvik samostatného písemného vyjadřování, nácvik samostatného ústního projevu, vyhledávání informací - práce s internetem.
    Využití e-learningu - cvičení a testů vytvořených Katedrou cizích jazyků (http://avk.jamu.cz).
    Požadavky ke zkoušce



    ZS/ zápočet (test)
    LS/ zkouška (test)
    Sylabus



    Práce s náročnějšími hudebními texty z odborných publikací a osvojování slovní zásoby ze skript English Texts for Students of the Music Faculty.
    Praktický nácvik porozumění mluvené angličtiny prostřednictvím dokumentárních filmů v angličtině o hudebních umělcích.
    Práce s propagačními materiály z hudebních festivalů a soutěží apod.
    Samostatná prezentace určitého tématu v rozsahu 10 - 15 minut.
    Seznamování s kulturními reáliemi anglicky mluvících zemí (texty z různých publikací, videonahrávky).
    Vstupní požadavky




    Absolvování kurzu na úrovni Cizí jazyk I - angličtina.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Credit evaluation note: 2 z 5.

  • Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/winter2013/AHNORM1z