HF:HPH055l Metody výuky se zaměřením na V - Course Information
HPH055l Metody výuky se zaměřením na VŠ vzdělávání II
Faculty of MusicSummer 2024
- Extent and Intensity
- 0/20/52. 3 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
- Teacher(s)
- MgA. Mgr. Markéta Musilová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- doc. PhDr. Petr Lyko, Ph.D. et Ph.D.
Doctoral studies FoM – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Doctoral studies FoM – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- TYP_STUDIA(D)
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Music Production (programme HF, D-HUDUM) (2)
- Music Production (programme HF, HproP:D) (2)
- Interpretation and Theory of Interpretation (programme HF, D-HUDUM) (2)
- Interpretation and Theory of Interpretation (programme HF, TEORINT) (2)
- Composition and Theory of Composition (programme HF, D-HUDUM) (2)
- Composition and Theory of Composition (programme HF, TEORKOM) (2)
- Course objectives (in Czech)
- V rámci výuky se student seznámí se základními teoriemi a metodami, které potřebuje k zajištění standardů pedagogické praxe na úrovni vysokoškolského systému. Předmět probíhá formou vícehodinové blokové výuky zpravidla šestkrát za akademický rok.
- Literature
- JANÍKOVÁ, Věra, Michaela PÍŠOVÁ a Světlana HANUŠOVÁ. Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků. Brno: Masarykova univerzita, 2011. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. ISBN 978-80-210-5718-0.
- ZORMANOVÁ, Lucie. Výukové metody v pedagogice: tradiční a inovativní metody, transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky, klasifikace výukových metod. Praha: Grada, 2012. Pedagogika. ISBN 978-80-247-4100-0.
- NOVOTNÁ, Hedvika, Ondřej ŠPAČEK a Magdaléna ŠŤOVÍČKOVÁ, ed. Metody výzkumu ve společenských vědách. Praha: FHS UK, 2019. ISBN 978-80-7571-025-3.
- SLAVÍK, Jan, Tomáš JANÍK, Petr NAJVAR a Petr KNECHT. Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2017. Syntézy výzkumu vzdělávání. ISBN 978-80-210-8
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course is taught: in blocks.
- Enrolment Statistics (Summer 2024, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/summer2024/HPH055l