HF:HPH002Dl Základy vědecké a pedagogické - Informace o předmětu
HPH002Dl Základy vědecké a pedagogické práce IV
Hudební fakultaléto 2024
- Rozsah
- 0/45/30. 1 týden v semestru kontaktní výuky + domácí příprava, celkem 75 hodin / semestr. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Mgr. Vít Kouřil (cvičící)
doc. PhDr. Petr Lyko, Ph.D. et Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Kristýna Štěpánková (cvičící)
prof. PhDr. Jiří Štilec, CSc. (cvičící) - Garance
- doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
Doktorské studium HF – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Doktorské studium HF – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- TYP_STUDIA(D)
Absolvování kurzu HPH002Cz Základy vědecké a pedagogické práce III. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Hudební produkce (program HF, D-HUDUM) (2)
- Hudební produkce (program HF, HproP:D) (2)
- Interpretace a teorie interpretace (program HF, D-HUDUM) (2)
- Interpretace a teorie interpretace (program HF, TEORINT) (2)
- Kompozice a teorie kompozice (program HF, D-HUDUM) (2)
- Kompozice a teorie kompozice (program HF, TEORKOM) (2)
- Cíle předmětu
- Základy marketingového výzkumu
Cílem předmětu je seznámení studentů se základními druhy, metodami a technikami marketingového výzkumu. Hlavní důraz je kladen na primární výzkum zaměřený především na oblast kultury. - Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu:
a) Umět definovat a zorientovat se v marketingovém prostředí.
b) Zvolit vhodnou metodiku výzkumu v návaznosti na zadaný předmět výzkumu.
c) Připravit plán/harmonogram výzkumu.
d) Sestavit dotazník.
e) Provést sběr, zpracování, analýzu a prezentaci získaných dat. - Osnova
- 1. Marketingové prostředí, marketingový informační systém, zdroje informací
- 2. Metodika marketingového výzkumu
- a) Zahájení MV
- b) Orientační analýza
- c) Plán MV
- d) Sběr údajů
- e) Zpracování údajů
- f) Analýza údajů
- g) Interpretace a prezentace údajů
- 3. Metody MV
- a) Typy MV
- b) Kvantitativní metody
- c) Kvalitativní metody
- d) Základní metody sběru primárních dat
- 4. Dotazování
- a) Proces dotazování
- b) Plán výběru vzorku
- c) Dotazník
- d) Typy otázek
- 5. Vybrané aplikace MV
- Literatura
- Kotler, P., & Scheff, J. (1997). Standing Room Only: Strategies for Marketing the Performing Arts. Harvard Business School Press.
- ZBOŘIL, Kamil. Marketingový výzkum: metodologie a aplikace. Vyd. 2. V Praze: Oeconomica, 2003. ISBN 80-245-0615-7. Dostupné také z: http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:9ebcb900-b544-11e5-b5dc-005056827e51
- TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017. Expert. ISBN 978-80-271-0206-8.
- KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6.
- Výukové metody
- bloková výuka, konzultace, samostudium
- Metody hodnocení
- projekt - design a model vlastního marketingového výzkumu
- Další komentáře
- Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (léto 2024, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/leto2024/HPH002Dl