H82050l Online marketing

Faculty of Music
Summer 2024
Extent and Intensity
2/0/2. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
MgA. Daniela Peclová (lecturer)
Guaranteed by
doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
each odd Monday 15:10–17:35 209
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Syllabus (in Czech)
  • 1) Úvod do online marketingu : Historie a základní pojmy • Troška historie a statistik (kolik lidé tráví času na internetu a co na něm dělají? – vývoj v čase) • Co je to online marketing a proč se o něj zajímat. • Rozdíl mezi placenou a neplacenou reklamou. • Online media mix (jak komplexně přistupovat k online marketingu) • See, Think, Do, Care (Avinash Kaushik) Time to play – praktická cvičení a ukázky. 2) Úvod do online marketingu 2: Reklamní formáty na internetu - placené Placené: • Bannery • Textová reklama • Produktová reklama • Video reklama • Emailová reklama • Reklama na sociálních sítích • Konkrétní příklady jednotlivých formátů. 3) Úvod do online marketingu 3: Reklamní formáty na internetu - neplacené Neplacené: • SEO • Sociální sítě • Návštěvnost z odkazů • Emailing • Přímá návštěvnost • Výhody a nevýhody neplacené reklamy • Inbound marketing Time to play – praktická cvičení a ukázky. 4) Úvod do online marketingu 4: Cílení reklamy na internetu • Cookies (vysvětlení a historie pojmu, výhody, nevýhody) • Co o Vás ví Google a Facebook a jak to ví? • Cílení na ID uživatele • Frekvence x zásah • Time to play – praktická cvičení a ukázky. 5) Úvod do online marketingu 5: Co umíme změřit a co ne • Co to je konverze • Úvod do Google Analytics 6) SEO • Jak fungují vyhledávače? • Jak se chovají uživatelé vyhledávačů? 7) SEO prakticky • Co to je Long Tail a jak ho využít? • Analýza klíčových slov • SEO a nákupní proces • PPC x SEO • Time to play – praktická cvičení a ukázky. 8) PPC ve vyhledávačích • Úvod do reklamních platforem AdWords a Sklik • Jak funguje aukce reklam? • Skore kvality – proč je důležité? • Klíčová slova: typy shod • Time to play – praktická cvičení a ukázky. 9) PPC ve vyhledávačích 2 • Struktura účtů a kampaní • Reklamní rozšíření • Remarketing • Time to play – praktická cvičení a ukázky. 10) PPC ve vyhledávačích – praktická hodina 1 • Analýza klíčových slov konkrétního projektu • Definice shod 11) PPC ve vyhledávačích – praktická hodina 2 • Živé DEMO vytváření kampaní v AdWords a Skliku, • Diskuze a implementace na projekty studentů. 12) PPC na sociálních sítích 1.část • Content marketing a jeho návaznost na PPC • Instagram Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads, Instagram Ads (pouze krátce) • Facebook Ads • Reklamní formáty na FB • Založení FB Business manageru, page a účtu pro reklamu, události...
Assessment methods (in Czech)
Během semestru samostatné úkoly a krátké testy. Na konci semestru písemný test.
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2025.
  • Enrolment Statistics (Summer 2024, recent)
  • Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/summer2024/H82050l