HF:H601684l Interpretační seminář II - Informace o předmětu
H601684l Interpretační seminář II
Hudební fakultaléto 2022
- Rozsah
- 2/0. 1 kr. 1 z 2. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Matěj Freml, Ph.D. (přednášející)
MgA. Marek Švestka, Ph.D. (přednášející)
MgA. Štěpán Švestka (přednášející) - Garance
- Katedra strunných nástrojů – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra strunných nástrojů – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Vysoká interpretační a analytická úroveň dle světových standartů
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Hra na housle (program HF, B-HUDUM)
- Hra na housle (program HF, Hstru:B)
- Hra na housle (program HF, N-HUDUM)
- Hra na kontrabas (program HF, B-HUDUM)
- Hra na kontrabas (program HF, Hstru:B)
- Hra na kontrabas (program HF, N-HUDUM)
- Hra na kytaru (program HF, B-HUDUM)
- Hra na kytaru (program HF, Hstru:B)
- Hra na kytaru (program HF, N-HUDUM)
- Hra na violoncello (program HF, B-HUDUM)
- Hra na violoncello (program HF, Hstru:B)
- Hra na violoncello (program HF, N-HUDUM)
- Hra na violu (program HF, B-HUDUM)
- Hra na violu (program HF, Hstru:B)
- Hra na violu (program HF, N-HUDUM)
- Osnova
- V rámci interpretačního semináře se formou koncertu či poslechového semináře konfrontuje odlišné pojetí srovnávaných kompozicí. Pedagog vede studenty k poznání vlastních kladů či slabých stran vlastní interpretace a posiluje rozlišovací schopnosti skupiny. Přes řízenou diskusi se studenti dopracují k názoru, který se opírá o věcné poslechové vnímání a o teoretické znalosti. Výuka vede studenty ke vnímání prostoru subjektivity v rámci uměleckého procesu.
- V rámci interpretačního semináře se formou koncertu či poslechového semináře konfrontuje odlišné pojetí srovnávaných kompozicí. Pedagog vede studenty k poznání vlastních kladů či slabých stran vlastní interpretace a posiluje rozlišovací schopnosti skupiny. Přes řízenou diskusi se studenti dopracují k názoru, který se opírá o věcné poslechové vnímání a o teoretické znalosti. Výuka vede studenty ke vnímání prostoru subjektivity v rámci uměleckého procesu.
- Literatura
- nástrojový repertoár různých slohových období. info
- Výukové metody
- cvičení ve formě pravidelných veřejných vystoupení před kolektivem odborníků nebo formou poslechového semináře s odbornou řízenou diskusi
- Metody hodnocení
- zápočet po zimním a letním semestru
- Statistika zápisu (léto 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/leto2022/H601684l