H80041l Festival production

Faculty of Music
Summer 2023
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Bc. Martin Královič (lecturer)
Guaranteed by
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Fri 10:10–13:25 006
Prerequisites (in Czech)
Předmět je určen posluchačům 1. roč. magisterského stupně hudební produkce, s předpokladem rámcových znalostí procesů v oblasti hudební produkce, které budou v rámci předmětu rozvíjeny.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.

The capacity limit for the course is 8 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/8, only registered: 0/8
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Výstupní znalosti a dovednosti; - porozumění komplexní problematice spojené s produkcí festivalů (primárně hudebních) v podmínkách České republiky, se zaměřením na oblasti marketing, fundraising, dramaturgie, produkční zajištění akce, prezentování příkladů dobré praxe - vlastní aktivní zapojení studentů předmětu a zpracování případové studie (vybraného festivalu) se zaměřením na výše uvedené problematiky - dovednost aplikovat získané teoretické poznatky formou teoreticko-empirické studie
Syllabus (in Czech)
  • Úvodní seznámení s obsahem předmětu a náplní přednášek
  • - Festival jako “fenomén” dnešního kulturního provozu
  • - Festival - plánování krok po kroku
  • - Zadání samostatné práce - výběr festivalů, které budou studenti v rámci přednášek analyzovat
  • Festivaly a dramaturgie (programová skladba)
  • - Cíle a poslání festivalu (a jejich vliv na financování, marketing, ...)
  • - Festivaly a cílové skupiny
  • - Festivaly - analýza trhu ČR (s přesahy do zahraničí), typy festivalů, se kterými se setkáváme v ČR
  • - Asociace festivalů
  • Festivaly a fundraising
  • - základní fundraisingové nástroje v oblasti festivalů
  • - ekonomická agenda
  • - Argumenty pro veřejnou podporu festivalů a hodnocení jejich kvality
  • Festivaly a marketing
  • - hlavní propagační nástroje festivalů v ČR
  • - distribuční sítě
  • Festivaly a právní formy
  • - Legislativní problematiky spojená s produkcí festivalů
  • Festivaly a komplexní produkční zajištění
  • - projektový plán / plán prudukce
  • - personální zabezpečení, zajištění subdodavatelů, ...
  • - Specifika festivalového provozu
  • Prezentace vybraných festivalů jednotlivých studentů předmětu
Teaching methods (in Czech)
přednáška a seminář
Assessment methods (in Czech)
aktivní účast na seminářích, zpracování závěrečné prezentace - výstup z předmětu
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022.

H80041l Festival production

Faculty of Music
Summer 2022
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Bc. Martin Královič (lecturer)
Guaranteed by
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Fri 11:45–15:05 006
Prerequisites (in Czech)
Předmět je určen posluchačům 1. roč. magisterského stupně hudební produkce, s předpokladem rámcových znalostí procesů v oblasti hudební produkce, které budou v rámci předmětu rozvíjeny.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 8 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/8, only registered: 0/8
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Výstupní znalosti a dovednosti; - porozumění komplexní problematice spojené s produkcí festivalů (primárně hudebních) v podmínkách České republiky, se zaměřením na oblasti marketing, fundraising, dramaturgie, produkční zajištění akce, prezentování příkladů dobré praxe - vlastní aktivní zapojení studentů předmětu a zpracování případové studie (vybraného festivalu) se zaměřením na výše uvedené problematiky - dovednost aplikovat získané teoretické poznatky formou teoreticko-empirické studie
Syllabus (in Czech)
  • Úvodní seznámení s obsahem předmětu a náplní přednášek
  • - Festival jako “fenomén” dnešního kulturního provozu
  • - Festival - plánování krok po kroku
  • - Zadání samostatné práce - výběr festivalů, které budou studenti v rámci přednášek analyzovat
  • Festivaly a dramaturgie (programová skladba)
  • - Cíle a poslání festivalu (a jejich vliv na financování, marketing, ...)
  • - Festivaly a cílové skupiny
  • - Festivaly - analýza trhu ČR (s přesahy do zahraničí), typy festivalů, se kterými se setkáváme v ČR
  • - Asociace festivalů
  • Festivaly a fundraising
  • - základní fundraisingové nástroje v oblasti festivalů
  • - ekonomická agenda
  • - Argumenty pro veřejnou podporu festivalů a hodnocení jejich kvality
  • Festivaly a marketing
  • - hlavní propagační nástroje festivalů v ČR
  • - distribuční sítě
  • Festivaly a právní formy
  • - Legislativní problematiky spojená s produkcí festivalů
  • Festivaly a komplexní produkční zajištění
  • - projektový plán / plán prudukce
  • - personální zabezpečení, zajištění subdodavatelů, ...
  • - Specifika festivalového provozu
  • Prezentace vybraných festivalů jednotlivých studentů předmětu
Teaching methods (in Czech)
přednáška a seminář
Assessment methods (in Czech)
aktivní účast na seminářích, zpracování závěrečné prezentace - výstup z předmětu
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2023.

H80041l Festival production

Faculty of Music
Summer 2021
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Bc. Martin Královič (lecturer)
Guaranteed by
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
Předmět je určen posluchačům 1. roč. magisterského stupně hudební produkce, s předpokladem rámcových znalostí procesů v oblasti hudební produkce, které budou v rámci předmětu rozvíjeny.
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Výstupní znalosti a dovednosti; - porozumění komplexní problematice spojené s produkcí festivalů (primárně hudebních) v podmínkách České republiky, se zaměřením na oblasti marketing, fundraising, dramaturgie, produkční zajištění akce, prezentování příkladů dobré praxe - vlastní aktivní zapojení studentů předmětu a zpracování případové studie (vybraného festivalu) se zaměřením na výše uvedené problematiky - dovednost aplikovat získané teoretické poznatky formou teoreticko-empirické studie
Syllabus (in Czech)
  • Úvodní seznámení s obsahem předmětu a náplní přednášek
  • - Festival jako “fenomén” dnešního kulturního provozu
  • - Festival - plánování krok po kroku
  • - Zadání samostatné práce - výběr festivalů, které budou studenti v rámci přednášek analyzovat
  • Festivaly a dramaturgie (programová skladba)
  • - Cíle a poslání festivalu (a jejich vliv na financování, marketing, ...)
  • - Festivaly a cílové skupiny
  • - Festivaly - analýza trhu ČR (s přesahy do zahraničí), typy festivalů, se kterými se setkáváme v ČR
  • - Asociace festivalů
  • Festivaly a fundraising
  • - základní fundraisingové nástroje v oblasti festivalů
  • - ekonomická agenda
  • - Argumenty pro veřejnou podporu festivalů a hodnocení jejich kvality
  • Festivaly a marketing
  • - hlavní propagační nástroje festivalů v ČR
  • - distribuční sítě
  • Festivaly a právní formy
  • - Legislativní problematiky spojená s produkcí festivalů
  • Festivaly a komplexní produkční zajištění
  • - projektový plán / plán prudukce
  • - personální zabezpečení, zajištění subdodavatelů, ...
  • - Specifika festivalového provozu
  • Prezentace vybraných festivalů jednotlivých studentů předmětu
Teaching methods (in Czech)
přednáška a seminář
Assessment methods (in Czech)
aktivní účast na seminářích, zpracování závěrečné prezentace - výstup z předmětu
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2022, Summer 2023.

H80041l Festival production

Faculty of Music
Summer 2020
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Bc. Martin Královič (lecturer)
Guaranteed by
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
Předmět je určen posluchačům 1. roč. magisterského stupně hudební produkce, s předpokladem rámcových znalostí procesů v oblasti hudební produkce, které budou v rámci předmětu rozvíjeny.
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Výstupní znalosti a dovednosti; - porozumění komplexní problematice spojené s produkcí festivalů (primárně hudebních) v podmínkách České republiky, se zaměřením na oblasti marketing, fundraising, dramaturgie, produkční zajištění akce, prezentování příkladů dobré praxe - vlastní aktivní zapojení studentů předmětu a zpracování případové studie (vybraného festivalu) se zaměřením na výše uvedené problematiky - dovednost aplikovat získané teoretické poznatky formou teoreticko-empirické studie
Syllabus (in Czech)
  • Úvodní seznámení s obsahem předmětu a náplní přednášek
  • - Festival jako “fenomén” dnešního kulturního provozu
  • - Festival - plánování krok po kroku
  • - Zadání samostatné práce - výběr festivalů, které budou studenti v rámci přednášek analyzovat
  • Festivaly a dramaturgie (programová skladba)
  • - Cíle a poslání festivalu (a jejich vliv na financování, marketing, ...)
  • - Festivaly a cílové skupiny
  • - Festivaly - analýza trhu ČR (s přesahy do zahraničí), typy festivalů, se kterými se setkáváme v ČR
  • - Asociace festivalů
  • Festivaly a fundraising
  • - základní fundraisingové nástroje v oblasti festivalů
  • - ekonomická agenda
  • - Argumenty pro veřejnou podporu festivalů a hodnocení jejich kvality
  • Festivaly a marketing
  • - hlavní propagační nástroje festivalů v ČR
  • - distribuční sítě
  • Festivaly a právní formy
  • - Legislativní problematiky spojená s produkcí festivalů
  • Festivaly a komplexní produkční zajištění
  • - projektový plán / plán prudukce
  • - personální zabezpečení, zajištění subdodavatelů, ...
  • - Specifika festivalového provozu
  • Prezentace vybraných festivalů jednotlivých studentů předmětu
Teaching methods (in Czech)
přednáška a seminář
Assessment methods (in Czech)
aktivní účast na seminářích, zpracování závěrečné prezentace - výstup z předmětu
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023.

H80041l Festival production

Faculty of Music
Summer 2019
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
MgA. Pavel Lojda (lecturer)
Guaranteed by
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
Předmět je určen posluchačům 1. roč. magisterského stupně hudební produkce, s předpokladem rámcových znalostí procesů v oblasti hudební produkce, které budou v rámci předmětu rozvíjeny.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Výstupní znalosti a dovednosti; - porozumění komplexní problematice spojené s produkcí festivalů (primárně hudebních) v podmínkách České republiky, se zaměřením na oblasti marketing, fundraising, dramaturgie, produkční zajištění akce, prezentování příkladů dobré praxe - vlastní aktivní zapojení studentů předmětu a zpracování případové studie (vybraného festivalu) se zaměřením na výše uvedené problematiky - dovednost aplikovat získané teoretické poznatky formou teoreticko-empirické studie
Syllabus (in Czech)
  • Úvodní seznámení s obsahem předmětu a náplní přednášek
  • - Festival jako “fenomén” dnešního kulturního provozu
  • - Festival - plánování krok po kroku
  • - Zadání samostatné práce - výběr festivalů, které budou studenti v rámci přednášek analyzovat
  • Festivaly a dramaturgie (programová skladba)
  • - Cíle a poslání festivalu (a jejich vliv na financování, marketing, ...)
  • - Festivaly a cílové skupiny
  • - Festivaly - analýza trhu ČR (s přesahy do zahraničí), typy festivalů, se kterými se setkáváme v ČR
  • - Asociace festivalů
  • Festivaly a fundraising
  • - základní fundraisingové nástroje v oblasti festivalů
  • - ekonomická agenda
  • - Argumenty pro veřejnou podporu festivalů a hodnocení jejich kvality
  • Festivaly a marketing
  • - hlavní propagační nástroje festivalů v ČR
  • - distribuční sítě
  • Festivaly a právní formy
  • - Legislativní problematiky spojená s produkcí festivalů
  • Festivaly a komplexní produkční zajištění
  • - projektový plán / plán prudukce
  • - personální zabezpečení, zajištění subdodavatelů, ...
  • - Specifika festivalového provozu
  • Prezentace vybraných festivalů jednotlivých studentů předmětu
Teaching methods (in Czech)
přednáška a seminář
Assessment methods (in Czech)
aktivní účast na seminářích, zpracování závěrečné prezentace - výstup z předmětu
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023.

H80041l Festival production

Faculty of Music
Summer 2018
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
MgA. Pavel Lojda (lecturer)
Guaranteed by
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
Předmět je určen posluchačům 1. roč. magisterského stupně hudební produkce, s předpokladem rámcových znalostí procesů v oblasti hudební produkce, které budou v rámci předmětu rozvíjeny.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Výstupní znalosti a dovednosti; - porozumění komplexní problematice spojené s produkcí festivalů (primárně hudebních) v podmínkách České republiky, se zaměřením na oblasti marketing, fundraising, dramaturgie, produkční zajištění akce, prezentování příkladů dobré praxe - vlastní aktivní zapojení studentů předmětu a zpracování případové studie (vybraného festivalu) se zaměřením na výše uvedené problematiky - dovednost aplikovat získané teoretické poznatky formou teoreticko-empirické studie
Syllabus (in Czech)
  • Úvodní seznámení s obsahem předmětu a náplní přednášek
  • - Festival jako “fenomén” dnešního kulturního provozu
  • - Festival - plánování krok po kroku
  • - Zadání samostatné práce - výběr festivalů, které budou studenti v rámci přednášek analyzovat
  • Festivaly a dramaturgie (programová skladba)
  • - Cíle a poslání festivalu (a jejich vliv na financování, marketing, ...)
  • - Festivaly a cílové skupiny
  • - Festivaly - analýza trhu ČR (s přesahy do zahraničí), typy festivalů, se kterými se setkáváme v ČR
  • - Asociace festivalů
  • Festivaly a fundraising
  • - základní fundraisingové nástroje v oblasti festivalů
  • - ekonomická agenda
  • - Argumenty pro veřejnou podporu festivalů a hodnocení jejich kvality
  • Festivaly a marketing
  • - hlavní propagační nástroje festivalů v ČR
  • - distribuční sítě
  • Festivaly a právní formy
  • - Legislativní problematiky spojená s produkcí festivalů
  • Festivaly a komplexní produkční zajištění
  • - projektový plán / plán prudukce
  • - personální zabezpečení, zajištění subdodavatelů, ...
  • - Specifika festivalového provozu
  • Prezentace vybraných festivalů jednotlivých studentů předmětu
Teaching methods (in Czech)
přednáška a seminář
Assessment methods (in Czech)
aktivní účast na seminářích, zpracování závěrečné prezentace - výstup z předmětu
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023.

H80041l Festival production

Faculty of Music
Summer 2017
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
MgA. Pavel Lojda (lecturer)
Guaranteed by
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
Předmět je určen posluchačům 1. roč. magisterského stupně hudební produkce, s předpokladem rámcových znalostí procesů v oblasti hudební produkce, které budou v rámci předmětu rozvíjeny.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Výstupní znalosti a dovednosti; - porozumění komplexní problematice spojené s produkcí festivalů (primárně hudebních) v podmínkách České republiky, se zaměřením na oblasti marketing, fundraising, dramaturgie, produkční zajištění akce, prezentování příkladů dobré praxe - vlastní aktivní zapojení studentů předmětu a zpracování případové studie (vybraného festivalu) se zaměřením na výše uvedené problematiky - dovednost aplikovat získané teoretické poznatky formou teoreticko-empirické studie
Syllabus (in Czech)
  • Úvodní seznámení s obsahem předmětu a náplní přednášek
  • - Festival jako “fenomén” dnešního kulturního provozu
  • - Festival - plánování krok po kroku
  • - Zadání samostatné práce - výběr festivalů, které budou studenti v rámci přednášek analyzovat
  • Festivaly a dramaturgie (programová skladba)
  • - Cíle a poslání festivalu (a jejich vliv na financování, marketing, ...)
  • - Festivaly a cílové skupiny
  • - Festivaly - analýza trhu ČR (s přesahy do zahraničí), typy festivalů, se kterými se setkáváme v ČR
  • - Asociace festivalů
  • Festivaly a fundraising
  • - základní fundraisingové nástroje v oblasti festivalů
  • - ekonomická agenda
  • - Argumenty pro veřejnou podporu festivalů a hodnocení jejich kvality
  • Festivaly a marketing
  • - hlavní propagační nástroje festivalů v ČR
  • - distribuční sítě
  • Festivaly a právní formy
  • - Legislativní problematiky spojená s produkcí festivalů
  • Festivaly a komplexní produkční zajištění
  • - projektový plán / plán prudukce
  • - personální zabezpečení, zajištění subdodavatelů, ...
  • - Specifika festivalového provozu
  • Prezentace vybraných festivalů jednotlivých studentů předmětu
Teaching methods (in Czech)
přednáška a seminář
Assessment methods (in Czech)
aktivní účast na seminářích, zpracování závěrečné prezentace - výstup z předmětu
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023.

H80041l Festival production

Faculty of Music
Summer 2016
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
MgA. Pavel Lojda (lecturer)
Guaranteed by
Music Theory Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Theory Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
Předmět je určen posluchačům 1. roč. magisterského stupně hudební produkce, s předpokladem rámcových znalostí procesů v oblasti hudební produkce, které budou v rámci předmětu rozvíjeny.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Výstupní znalosti a dovednosti; - porozumění komplexní problematice spojené s produkcí festivalů (primárně hudebních) v podmínkách České republiky, se zaměřením na oblasti marketing, fundraising, dramaturgie, produkční zajištění akce, prezentování příkladů dobré praxe - vlastní aktivní zapojení studentů předmětu a zpracování případové studie (vybraného festivalu) se zaměřením na výše uvedené problematiky - dovednost aplikovat získané teoretické poznatky formou teoreticko-empirické studie
Syllabus (in Czech)
  • Úvodní seznámení s obsahem předmětu a náplní přednášek - Festival jako “fenomén” dnešního kulturního provozu - Festival - plánování krok po kroku - Zadání samostatné práce - výběr festivalů, které budou studenti v rámci přednášek analyzovat Festivaly a dramaturgie (programová skladba) - Cíle a poslání festivalu (a jejich vliv na financování, marketing, ...) - Festivaly a cílové skupiny - Festivaly - analýza trhu ČR (s přesahy do zahraničí), typy festivalů, se kterými se setkáváme v ČR - Asociace festivalů Festivaly a fundraising - základní fundraisingové nástroje v oblasti festivalů - ekonomická agenda - Argumenty pro veřejnou podporu festivalů a hodnocení jejich kvality Festivaly a marketing - hlavní propagační nástroje festivalů v ČR - distribuční sítě Festivaly a právní formy - Legislativní problematiky spojená s produkcí festivalů Festivaly a komplexní produkční zajištění - projektový plán / plán prudukce - personální zabezpečení, zajištění subdodavatelů, ... - Specifika festivalového provozu Prezentace vybraných festivalů jednotlivých studentů předmětu
Teaching methods (in Czech)
přednáška a seminář
Assessment methods (in Czech)
aktivní účast na seminářích, zpracování závěrečné prezentace - výstup z předmětu
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023.

H80041l Festival production

Faculty of Music
Summer 2015
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
MgA. Pavel Lojda (lecturer)
Guaranteed by
Music Theory Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Theory Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
Předmět je určen posluchačům 1. roč. magisterského stupně hudební produkce, s předpokladem rámcových znalostí procesů v oblasti hudební produkce, které budou v rámci předmětu rozvíjeny.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Výstupní znalosti a dovednosti; - porozumění komplexní problematice spojené s produkcí festivalů (primárně hudebních) v podmínkách České republiky, se zaměřením na oblasti marketing, fundraising, dramaturgie, produkční zajištění akce, prezentování příkladů dobré praxe - vlastní aktivní zapojení studentů předmětu a zpracování případové studie (vybraného festivalu) se zaměřením na výše uvedené problematiky - dovednost aplikovat získané teoretické poznatky formou teoreticko-empirické studie
Syllabus (in Czech)
  • Úvodní seznámení s obsahem předmětu a náplní přednášek - Festival jako “fenomén” dnešního kulturního provozu - Festival - plánování krok po kroku - Zadání samostatné práce - výběr festivalů, které budou studenti v rámci přednášek analyzovat Festivaly a dramaturgie (programová skladba) - Cíle a poslání festivalu (a jejich vliv na financování, marketing, ...) - Festivaly a cílové skupiny - Festivaly - analýza trhu ČR (s přesahy do zahraničí), typy festivalů, se kterými se setkáváme v ČR - Asociace festivalů Festivaly a fundraising - základní fundraisingové nástroje v oblasti festivalů - ekonomická agenda - Argumenty pro veřejnou podporu festivalů a hodnocení jejich kvality Festivaly a marketing - hlavní propagační nástroje festivalů v ČR - distribuční sítě Festivaly a právní formy - Legislativní problematiky spojená s produkcí festivalů Festivaly a komplexní produkční zajištění - projektový plán / plán prudukce - personální zabezpečení, zajištění subdodavatelů, ... - Specifika festivalového provozu Prezentace vybraných festivalů jednotlivých studentů předmětu
Teaching methods (in Czech)
přednáška a seminář
Assessment methods (in Czech)
aktivní účast na seminářích, zpracování závěrečné prezentace - výstup z předmětu
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023.

H80041l Festival production

Faculty of Music
Summer 2024

The course is not taught in Summer 2024

Extent and Intensity
1/1/0. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Bc. Martin Královič (lecturer)
Guaranteed by
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
Předmět je určen posluchačům 1. roč. magisterského stupně hudební produkce, s předpokladem rámcových znalostí procesů v oblasti hudební produkce, které budou v rámci předmětu rozvíjeny.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.

The capacity limit for the course is 8 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/8, only registered: 0/8
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Výstupní znalosti a dovednosti; - porozumění komplexní problematice spojené s produkcí festivalů (primárně hudebních) v podmínkách České republiky, se zaměřením na oblasti marketing, fundraising, dramaturgie, produkční zajištění akce, prezentování příkladů dobré praxe - vlastní aktivní zapojení studentů předmětu a zpracování případové studie (vybraného festivalu) se zaměřením na výše uvedené problematiky - dovednost aplikovat získané teoretické poznatky formou teoreticko-empirické studie
Syllabus (in Czech)
  • Úvodní seznámení s obsahem předmětu a náplní přednášek
  • - Festival jako “fenomén” dnešního kulturního provozu
  • - Festival - plánování krok po kroku
  • - Zadání samostatné práce - výběr festivalů, které budou studenti v rámci přednášek analyzovat
  • Festivaly a dramaturgie (programová skladba)
  • - Cíle a poslání festivalu (a jejich vliv na financování, marketing, ...)
  • - Festivaly a cílové skupiny
  • - Festivaly - analýza trhu ČR (s přesahy do zahraničí), typy festivalů, se kterými se setkáváme v ČR
  • - Asociace festivalů
  • Festivaly a fundraising
  • - základní fundraisingové nástroje v oblasti festivalů
  • - ekonomická agenda
  • - Argumenty pro veřejnou podporu festivalů a hodnocení jejich kvality
  • Festivaly a marketing
  • - hlavní propagační nástroje festivalů v ČR
  • - distribuční sítě
  • Festivaly a právní formy
  • - Legislativní problematiky spojená s produkcí festivalů
  • Festivaly a komplexní produkční zajištění
  • - projektový plán / plán prudukce
  • - personální zabezpečení, zajištění subdodavatelů, ...
  • - Specifika festivalového provozu
  • Prezentace vybraných festivalů jednotlivých studentů předmětu
Teaching methods (in Czech)
přednáška a seminář
Assessment methods (in Czech)
aktivní účast na seminářích, zpracování závěrečné prezentace - výstup z předmětu
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023.
  • Enrolment Statistics (recent)