H75017z Marketing Communications in the musical arts

Faculty of Music
Winter 2023
Extent and Intensity
1/1/0. 1 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Mgr. Eva Gartnerová, Ph.D. (lecturer), doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D. (deputy)
Guaranteed by
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites
Uspěšné zvládnutí bakalářského studia v příbuzném oboru.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Studenti získají přehled o nástrojích marketingového komunikačního mixu a dokážou do něho umístit marketingovou komunikaci, porozumí integrované komunikaci v rámci hudebního umění a průmyslu a budou připraveni samostatně řešit náročné úkoly.
Learning outcomes
Student bude po absolvování předmětu schopen: - správně definovat a popsat konkrétní produkt či projekt pro účely jeho marketingového zařazení; - určit cílové skupiny pro marketingové zacílení produktu či projektu; - vyhledávat a využívat moderní marketingové nástroje;
Syllabus (in Czech)
  • Přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace v hudebním umění:
    -reklama,
    -public relations,
    -sponzoring,
    -podpora prodeje,

    Vytváření, image a pozice značky, image a jména umělce, uměleckého produktu, pořadu, komunikace mezi organizacemi v kultuře (B2B), internetová a mezinárodní komunikace, mediální plánování, tvorba rozpočtů, stanovování cílů marketingové komunikace, definice, určení a práce s cílovými skupinami.
Literature
    recommended literature
  • DRAGILEV, Dmitry - Marketing Communications Strategy: What It Is & How To Do It Right, 2019 dostupné z https://www.criminallyprolific.com/marketing-communications-strategy/
    not specified
  • KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
  • PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
  • Modern marketing approaches and possinilitties of measuring their marketing performance II. Brno: Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2.
Teaching methods
Přednášky a cvičení
Assessment methods
Klasifikovaný zápočet
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Winter 2013, Winter 2014, Winter 2015, Winter 2016, Winter 2018, Winter 2019, Winter 2020, Winter 2021, Winter 2022.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/winter2023/H75017z