DIFA:DHAZ303 Projekt 2 - Informace o předmětu
DHAZ303 Projekt 2
Divadelní fakultazima 2016
- Rozsah
- 6 týdnů. 8 kr. Ukončení: kz.
- Vyučující
- Mgr. Eva Jelínková (přednášející)
prof. PhDr. Josef Kovalčuk (přednášející)
doc. MgA. Lukáš Rieger, Ph.D. (přednášející)
doc. Břetislav Rychlík (přednášející)
doc. MgA. Michal Zetel, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. MgA. Lukáš Rieger, Ph.D.
Ateliér činoherního herectví Lukáše Riegra – Ateliér činoherního herectví – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér činoherního herectví Lukáše Riegra – Ateliér činoherního herectví – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Předmět je určen pouze pro studenty ateliéru činoherního herectví.
Dále mohou být přizváni také studenti režie a dramaturgie - vždy však až po dohodě garanta předmětu s vedoucím jejich ateliéru. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Činoherní herectví (program DIFA, M-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Rozvíjení hereckých zkušeností při práci na celkovém divadelním tvaru menšího rozsahu.
Zužitkování a aplikace dosavadních dovedností: přesvědčivé jednání v rámci dramatické situace, tvorba postavy, herecká interpretace textu, zakomponování osobního tématu do zpracovávaného hereckého úkolu.
Rozvíjení kondice samostatného přístupu a přípravy.
Spolupráce s generačně spřízněnými studenty režie a dramaturgie a schopnost vyhovět jejich originálním stylovým a metodologickým požadavkům. - Osnova
- Druhým projektem pátého semestru je herecká spolupráce na "bakalářském projektu" studentů režie a dramaturgie. Volba předlohy a inscenačních postupů se řídí pravidly dotčeného ateliéru režie a dramaturgie. S pedagogy herectví je konzultováno především vyvážené a smysluplné obsazení studentů herectví.
- Výsledkem jsou divadelní inscenace kratšího rozsahu a komornějšího obsazení.
- Výukové metody
- Formy výuky: projekt.
Metody výuky: diskuzní metody, heuristické metody, samostatné práce studentů, práce s textem, divadelní zkoušení. - Metody hodnocení
- Hodnotí se především formativně v průběhu celého semestru přímo v hereckých hodinách. Studenti si zvykají na bezprostřední otevřené hodnocení a vzájemnou reflexi.
Po závěrečných klauzurách (případně kontrolní hodině) jsou ústně analyzovány výsledky jednotlivých studentů i celého ročníku všemi interními pedagogy ateliéru.
Výsledná známka v sobě zahrnuje jak kompromis mezi výsledky jednotlivých úkolů, tak případné (pozitivní i negativní) motivační faktory. - Navazující předměty
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/zima2016/DHAZ303