DIFA:DDML211 PC v administrativě I - Informace o předmětu
DDML211 PC v administrativě I
Divadelní fakultaléto 2025
- Rozsah
- 0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Tomáš Gruna (přednášející)
- Garance
- prof. MgA. Blanka Kolegar
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadelní produkce (program DIFA, Div_Pro:B)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je studenta připravit na zpracování a analýzu velkého množství různorodých dat za pomoci tabulkového editoru.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- zpracovat velkého objemu různorodých dat za pomoci tabulkového editoru
- analyzovat různé typy dat a vytvářet závěry za pomoci tabulkového editoru
- volbu vhodného tabulkového editoru pro specifická data
- Osnova
- pokročilé funkce tabulkového editoru
- pokročilé propojovaní funkcí (mezi buňkami, listy, soubory)
- sdílená data (google sheet)
- analýza různorodých vstupních dat (encounter)
- Literatura
- HTML a CSS Krok za krokem Faithe Wempen - ISBN: 9788025115053. info
- Vytváříme WWW stránky pomocí HTML, CSS a JavaScriptu - Stejskal, Jan - ISBN: 8025101673. info
- HTML kapesní přehled - Lukáš Honek - ISBN: 8072269585. info
- GIMP - Praktická uživatelská příručka (2. vydání) - ISBN: 9788025119457. info
- Microsoft Excel - Vzorce, funkce a výpočty Computer Media s.r.o. ISBN: 80-251-1088-5. info
- OpenOffice.orgCALC - Michal Jiříček, Jan Pomichálek - Computer Media s.r.o. 2006. info
- Výukové metody
- Formy výuky: cvičení
Metody výuky: práce s textem, obrazem, heuristické metody, metody vytváření dovedností, samostatná práce studentů - Metody hodnocení
- Klasifikovaný zápočet na základě docházky 49%
Klasifikovaný zápočet na základě písemné práce 51%
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/leto2025/DDML211