DIFA:DDVL506 Theatre and Education Manageme - Course Information
DDVL506 Theatre and Education Management II
Theatre FacultySummer 2018
- Extent and Intensity
- 1/1/2. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
- Teacher(s)
- MgA. Ondřej Vodička (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Thu 12:00–13:30 204
- Prerequisites (in Czech)
- EVER( DDVZ506 Theatre and Education Management II )
Předmět předpokládá ukončení předmětu: Management pro DaV I (DDVL410) - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre and Education (programme DIFA, N-DRAUM) (2)
- Course objectives (in Czech)
- Jedná se o III. semestr, který vychází a následně rozvíjí či doplňuje informace uvedené v Managementu pro DaV I. a Managementu pro DaV II., které jsou v ateliéru Divadlo a výchova realizovány v LS I. ročníku navazujícího magisterského studia (resp. v ZS II. roč. mag. nav. studia). Cílem seminářů je seznámit studenty se základy daňové problematiky (typy daní, vyplnění daňového přiznání fyzickými osobami, atd.), možnými druhy financování vlastních aktivit a jejich následnou realizací (a obeznámení s pojmy sponzoring, crowfunding, fundraising) či propagací (možnosti PR, sociální sítě, realizace reklamních kampaní). Vše je diskutováno na platformě vlastních podnětů od studentů (zaměřováno na jejich reálné či virtuální projekty), aby použité příklady byly posluchačům blízké a seminář tak byl nápomocný k jejich (pokud možno) bezproblémovému vstupu do odborné praxe – především v oblasti neziskového sektoru.
- Syllabus (in Czech)
- odborná terminologie typy daní daňové přiznání fundraising sponzoring donátorství crowfunding PR - reklamní kampaně sociální sítě
- Literature
- required literature
- SEDLÁČEK, Tomáš. Ekonomie dobra a zla : Po stopáchlidského tázání od Gilgameše po finanční krizi. 1. vydání. Praha: 65.pole, 2009, 270 pp. ISBN 978-80-903944-3-8. info
- Teaching methods (in Czech)
- Výuka bude probíhá formou seminářů. Metody použité pro výuku jsou následující: přednáška, diskuse, schopnost práce s odborným textem, vyhledávání relevantních informací v rámci internetu a samostatná práce studentů.
- Assessment methods (in Czech)
- klasifikovaný zápočet - známka se skládá z: a) docházky (možné jsou maximálně 2 absence za semestr); b) splnění dvou úkolů - aktualita k tématu projednávaném v některém ze seminářů a vyhledání příkladů (ne)kvalitních reklamních kampaní; úkoly jsou vyhodnoceny pedagogem; c) odevzdání písemné eseje o rozsahu 3xA4 na zadané téma; d) kolokvium - povinná účast; dojde ke skupinovému ověřování znalostí studentů v celé šíři probíraných témat;
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
- Enrolment Statistics (Summer 2018, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/summer2018/DDVL506