DIFA:DATL204 Processing multimedia projects - Course Information
DATL204 Processing multimedia projects
Theatre FacultySummer 2016
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
- Guaranteed by
- doc. Mgr. Petr Francán
Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Wed 8:30–10:00 ATD, except Tue 12. 4. to Sat 16. 4.
- Prerequisites (in Czech)
- EVER( DATZ204 Processing multimedia projects )
Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC. - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Audiovisual Creation and Theatre (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studenty s tvorbou osobního porfolia multimediálním charakteru. Student bude schopen vytvořit portfolio multimediálního charkteru. Student bude schopen se orientovat v html a css kódu.
- Syllabus (in Czech)
- Základy html Základy css Registrace domény Tvorba multimediálního porfólia ve webové aplikace např. Webbuilder Nahrávaní multimedialního obsahu na internet.
- Literature
- Teaching methods (in Czech)
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Assessment methods (in Czech)
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34% - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
- Enrolment Statistics (Summer 2016, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/summer2016/DATL204