D60333B Organizing behavioural II

Theatre Faculty
Summer 2014
Extent and Intensity
0/0. 3 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
doc. Ing. Ivan Hálek, CSc. (lecturer)
Guaranteed by
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty:
Zpracovat vlastní projekt
Management - Základy managementu I a II
Management - Řízení a vedení lidí I aII.
Organizační chování I.
Projektový management I
Znalosti na úrovni bakalářského stupně studia kulturního manažerství
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Syllabus (in Czech)
  • Samostatně prostudovat vybrané části povinné literatury zaměřené na "PQ dovednosti"- získávání moci k reflexi a uskutečňování vlastních záměrů, Konkrétně:
    1. Budování mocenské základny
    2. Získávání moci - řízení kariéry
    3. Budování trvalé moci
    4. Používání moci - vytváření vlastního programu
    5. Nerozumné řízení - tvrdost
    6. Jak odmítat nesmysly
    7. Vztah moci a cti
    8. Jak se chopit moci
    9. Řízení změny prostřednictvím lidí - zvládání cesty ke změně a odporu ke změně
    10. Lidé a změna - měnit podmínky, ve kterých to lidé dělají
    Samostatně prostudovat část, zaměřenou na "MQ dovednosti" - řízení své vlastní cesty a spolupráce s ostatními členy projektu - konkrétně|:
    1. Jak se učit být úspěšný
    2. Jak se učit užívat a ne zneužívat příležitosti
    3. Jak nám pomáhají úspěšná zakončení
    Vytvořit a přednést prezentaci (POWER-POINT)
    1. Stručně představit řešený problém ze své současné producentské aktivity (účasti na kulturním projektu, projektu, problému vlastní producentské praxe)
    2. Reflektovat postup osobního řešení problému
    3. Uvést variantní řešení problému s použitím získaných poznatků z literatury (Zásady v oblasti "MQ" a "PQ").
    4. Zhodnotit přednosti navržených řešení.

Literature
  • Owen, J. Tři pilíře úspěšného manažera. 1 ed. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 224 str. ISBN 978-80-2400-3. info
Teaching methods (in Czech)
Seminář
práce s literaturou a komparace s vlastním projektem
sestavení prezentace s komparativním zaměřením -reflaxe vlastního řešení
produkční metody
diskuse nad prezentací - skupinová kooperativní výuka
kritické myšlení

* Student prostuduje část podkladové literatury - týkající se práce s informacemi z oblasti získávání moci a mocenských vztahů mezi subjekty projektu (tzv. PQ manažera)
* Student provede reflexi svého projektu
* Student zpracuje prezentaci v POWER-POINTU, ve které provede komparaci svého přístupu ke zpracování se zásadami přístupů v moderní manažerské literatuře
* Student před ostatními studenty v ročníku provede prezentaci s komentářem. Navazuje diskuse celéjo ročníku k prezentaci
LS:
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 4
Assessment methods (in Czech)
* podzimní semestr
Student předloží komparativní reflexi vlastního projektu ve formě POWER-POINTOVÉ prezentace
předmětem hodnocení je kvalita studentovy reflexe vlastního projektu a návrhů na variantnáí řešení problémů, které během realizace projektu vznikly.60%
Dalším předmětem hodnocení je způsob studentovy prezentace, argumentace a odpovědi na otázky v diskusi 40%
Na základě hodnocení prezentace je udělen klasifikovaný zápočet.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Study Materials
Credit evaluation note: 3 z 3.

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/summer2014/D60333B