DVDLY13 Practice V - Seminar

Theatre Faculty
Summer 2025
Extent and Intensity
0/2/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
prof. PhDr. Veronika Broulíková (lecturer)
MgA. Radka Macková (lecturer)
BcA. Veronika Slámová (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts (50,00 %), Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts (50,00 %)
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
V návaznosti na předmět "Praxe V" se studenti dále rozvíjí v percepci a reflexi vlastní umělecko-pedagogické praxe. Studenti, kteří jsou v rámci praxe v různých typech uměleckých či pedagogických zařízení, si dále prohlubují svoje znalosti ze studované specializace oboru divadlo a výchova a povědomí o současném stavu oboru v různých oblastech a typech zařízení.
Learning outcomes (in Czech)
Student je po absolvování předmětu schopen:
- využít poznatky z didaktiky oboru specializace (teorie, koncepty, metody a formy) ve své umělecko-pedagogické praxi;
- připravit, realizovat a reflektovat výukovou jednotku zcela samostatně, dle specializace svého oboru;
- uplatnit hodnotící nástroje, které využívá při reflexi programu či sebereflexi, tyto poznatky dále využívá při tvorbě následujících programů i pro svůj osobní rozvoj ;
- dokáže převzít zodpovědnost za vedení skupiny s ohledem na specifika věku jejích členů s využitím poznatků z oblasti pedagogiky a psychologie;
- uplatňuje základní terminologii oboru v ústní i písemné podobě.
Syllabus (in Czech)
  • Hlavní náplní předmětu reflexe výukových jednotek, probíhajících v průběhu celého semestru s ohledem na zaměření studované specializace.
Literature
  • DELONGOVÁ, J.; MACKOVÁ, S.; SVOZILOVÁ, D. Vezměte do ruky knihu. Brno: KKS, 1998. 92 s. ISBN neuvedeno. info
  • HOŘÍNEK, Z. Divadlo jako hra. Brno: Blok, 1970. info
  • Hořínek, Z. Drama, divadlo, divák. Brno: JAMU, 2008. ISBN 978-80-86928-46-3. info
  • Hořínek, Z. Úvod do praktické dramaturgie. Brno: JAMU, 2009. ISBN 978-8086928-59-3. info
  • MACKOVÁ, S. Dramatická výchova. Brno: JAMU, 2004. 216 s. ISBN 80-85429-93-4. info
  • Macková, S. Dramatická výchova ve škole. Brno: DIFA JAMU, 1995. 100 s. ISBN 80-85429-16-0. info
  • Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání, www.vuppraha.cz. info
  • Richter, L. Literatura, divadlo a my. Praha: ÚKVČ, 1985. info
  • RICHTER, L. Od předmětu k loutce, od loutky k divadlu. Praha: IPOS-ARTAMA, 1997. ISBN 80-7068-097-0. info
  • RICHTER, L. Pohádka…, Praha: Společenství pro pěstování divadla pro děti a mládež 2004. ISBN 80-902975-2-8. info
  • RICHTER, L. Praktický divadelní slovník. 1. vyd. Praha: Společenství pro pěstování divadla pro děti a mládež Dobré divadlo dětem, 2008. 207 s. ISBN 978-80-902975-8-6. info
  • MACKOVÁ, Silva. Divadlo a výchova (úvahy o oboru). 1. vyd. Brno: JAMU v Brně, 2016, 258 pp. ISBN 978-80-7460-101-9. info
  • GOULISH, MATTHEW. 39 Microlectures in Proximity of Performance. London: Routledge, 2001, 224 pp. ISBN 0-203-13733-7. info
Teaching methods (in Czech)
Forma výuky: praxe
Metody výuky: metody vytváření dovedností, samostatná práce studentů, diskuzní metody
Assessment methods (in Czech)
Zápočet na základě docházky, analýzy výsledků činnosti studenta - soustavné sledování výkonu studentů a vypracování písemné dokumentace absolvované praxe.
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024.

DVDLY13 Practice V - Seminar

Theatre Faculty
Summer 2024
Extent and Intensity
0/2/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
MgA. Zuzana Klvaňová (lecturer)
MgA. Radka Macková (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Fri 8:30–9:15 201
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
V návaznosti na předmět "Praxe V" se studenti dále rozvíjí v percepci a reflexi vlastní umělecko-pedagogické praxe. Studenti, kteří jsou v rámci praxe v různých typech uměleckých či pedagogických zařízení, si dále prohlubují svoje znalosti ze studované specializace oboru divadlo a výchova a povědomí o současném stavu oboru v různých oblastech a typech zařízení.
Learning outcomes (in Czech)
Student je po absolvování předmětu schopen:
- využít poznatky z didaktiky oboru specializace (teorie, koncepty, metody a formy) ve své umělecko-pedagogické praxi;
- připravit, realizovat a reflektovat výukovou jednotku zcela samostatně, dle specializace svého oboru;
- uplatnit hodnotící nástroje, které využívá při reflexi programu či sebereflexi, tyto poznatky dále využívá při tvorbě následujících programů i pro svůj osobní rozvoj ;
- dokáže převzít zodpovědnost za vedení skupiny s ohledem na specifika věku jejích členů s využitím poznatků z oblasti pedagogiky a psychologie;
- uplatňuje základní terminologii oboru v ústní i písemné podobě.
Syllabus (in Czech)
  • Hlavní náplní předmětu reflexe výukových jednotek, probíhajících v průběhu celého semestru s ohledem na zaměření studované specializace.
Literature
  • DELONGOVÁ, J.; MACKOVÁ, S.; SVOZILOVÁ, D. Vezměte do ruky knihu. Brno: KKS, 1998. 92 s. ISBN neuvedeno. info
  • HOŘÍNEK, Z. Divadlo jako hra. Brno: Blok, 1970. info
  • Hořínek, Z. Drama, divadlo, divák. Brno: JAMU, 2008. ISBN 978-80-86928-46-3. info
  • Hořínek, Z. Úvod do praktické dramaturgie. Brno: JAMU, 2009. ISBN 978-8086928-59-3. info
  • MACKOVÁ, S. Dramatická výchova. Brno: JAMU, 2004. 216 s. ISBN 80-85429-93-4. info
  • Macková, S. Dramatická výchova ve škole. Brno: DIFA JAMU, 1995. 100 s. ISBN 80-85429-16-0. info
  • Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání, www.vuppraha.cz. info
  • Richter, L. Literatura, divadlo a my. Praha: ÚKVČ, 1985. info
  • RICHTER, L. Od předmětu k loutce, od loutky k divadlu. Praha: IPOS-ARTAMA, 1997. ISBN 80-7068-097-0. info
  • RICHTER, L. Pohádka…, Praha: Společenství pro pěstování divadla pro děti a mládež 2004. ISBN 80-902975-2-8. info
  • RICHTER, L. Praktický divadelní slovník. 1. vyd. Praha: Společenství pro pěstování divadla pro děti a mládež Dobré divadlo dětem, 2008. 207 s. ISBN 978-80-902975-8-6. info
  • MACKOVÁ, Silva. Divadlo a výchova (úvahy o oboru). 1. vyd. Brno: JAMU v Brně, 2016, 258 pp. ISBN 978-80-7460-101-9. info
  • GOULISH, MATTHEW. 39 Microlectures in Proximity of Performance. London: Routledge, 2001, 224 pp. ISBN 0-203-13733-7. info
Teaching methods (in Czech)
Forma výuky: praxe
Metody výuky: metody vytváření dovedností, samostatná práce studentů, diskuzní metody
Assessment methods (in Czech)
Zápočet na základě docházky, analýzy výsledků činnosti studenta - soustavné sledování výkonu studentů a vypracování písemné dokumentace absolvované praxe.
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2025.

DVDLY13 Practice V - Seminar

Theatre Faculty
Summer 2023
Extent and Intensity
0/2/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
prof. PhDr. Veronika Broulíková (lecturer)
BcA. Mgr. Radka Kulichová, DiS. (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Fri 8:30–9:15 201
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
V návaznosti na předmět "Praxe V" se studenti dále rozvíjí v percepci a reflexi vlastní umělecko-pedagogické praxe. Studenti, kteří jsou v rámci praxe v různých typech uměleckých či pedagogických zařízení, si dále prohlubují svoje znalosti ze studované specializace oboru divadlo a výchova a povědomí o současném stavu oboru v různých oblastech a typech zařízení.
Learning outcomes (in Czech)
Student je po absolvování předmětu schopen:
- využít poznatky z didaktiky oboru specializace (teorie, koncepty, metody a formy) ve své umělecko-pedagogické praxi;
- připravit, realizovat a reflektovat výukovou jednotku zcela samostatně, dle specializace svého oboru;
- uplatnit hodnotící nástroje, které využívá při reflexi programu či sebereflexi, tyto poznatky dále využívá při tvorbě následujících programů i pro svůj osobní rozvoj ;
- dokáže převzít zodpovědnost za vedení skupiny s ohledem na specifika věku jejích členů s využitím poznatků z oblasti pedagogiky a psychologie;
- uplatňuje základní terminologii oboru v ústní i písemné podobě.
Syllabus (in Czech)
  • Hlavní náplní předmětu reflexe výukových jednotek, probíhajících v průběhu celého semestru s ohledem na zaměření studované specializace.
Literature
  • DELONGOVÁ, J.; MACKOVÁ, S.; SVOZILOVÁ, D. Vezměte do ruky knihu. Brno: KKS, 1998. 92 s. ISBN neuvedeno. info
  • HOŘÍNEK, Z. Divadlo jako hra. Brno: Blok, 1970. info
  • Hořínek, Z. Drama, divadlo, divák. Brno: JAMU, 2008. ISBN 978-80-86928-46-3. info
  • Hořínek, Z. Úvod do praktické dramaturgie. Brno: JAMU, 2009. ISBN 978-8086928-59-3. info
  • MACKOVÁ, S. Dramatická výchova. Brno: JAMU, 2004. 216 s. ISBN 80-85429-93-4. info
  • Macková, S. Dramatická výchova ve škole. Brno: DIFA JAMU, 1995. 100 s. ISBN 80-85429-16-0. info
  • Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání, www.vuppraha.cz. info
  • Richter, L. Literatura, divadlo a my. Praha: ÚKVČ, 1985. info
  • RICHTER, L. Od předmětu k loutce, od loutky k divadlu. Praha: IPOS-ARTAMA, 1997. ISBN 80-7068-097-0. info
  • RICHTER, L. Pohádka…, Praha: Společenství pro pěstování divadla pro děti a mládež 2004. ISBN 80-902975-2-8. info
  • RICHTER, L. Praktický divadelní slovník. 1. vyd. Praha: Společenství pro pěstování divadla pro děti a mládež Dobré divadlo dětem, 2008. 207 s. ISBN 978-80-902975-8-6. info
  • MACKOVÁ, Silva. Divadlo a výchova (úvahy o oboru). 1. vyd. Brno: JAMU v Brně, 2016, 258 pp. ISBN 978-80-7460-101-9. info
  • GOULISH, MATTHEW. 39 Microlectures in Proximity of Performance. London: Routledge, 2001, 224 pp. ISBN 0-203-13733-7. info
Teaching methods (in Czech)
Forma výuky: praxe
Metody výuky: metody vytváření dovedností, samostatná práce studentů, diskuzní metody
Assessment methods (in Czech)
Zápočet na základě docházky, analýzy výsledků činnosti studenta - soustavné sledování výkonu studentů a vypracování písemné dokumentace absolvované praxe.
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2024, Summer 2025.

DVDLY13 Practice V - Seminar

Theatre Faculty
Summer 2022
Extent and Intensity
0/2/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
MgA. Radka Macková (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
V návaznosti na předmět "Praxe V" se studenti dále rozvíjí v percepci a reflexi vlastní umělecko-pedagogické praxe. Studenti, kteří jsou v rámci praxe v různých typech uměleckých či pedagogických zařízení, si dále prohlubují svoje znalosti ze studované specializace oboru divadlo a výchova a povědomí o současném stavu oboru v různých oblastech a typech zařízení.
Learning outcomes (in Czech)
Student je po absolvování předmětu schopen:
- využít poznatky z didaktiky oboru specializace (teorie, koncepty, metody a formy) ve své umělecko-pedagogické praxi;
- připravit, realizovat a reflektovat výukovou jednotku zcela samostatně, dle specializace svého oboru;
- uplatnit hodnotící nástroje, které využívá při reflexi programu či sebereflexi, tyto poznatky dále využívá při tvorbě následujících programů i pro svůj osobní rozvoj ;
- dokáže převzít zodpovědnost za vedení skupiny s ohledem na specifika věku jejích členů s využitím poznatků z oblasti pedagogiky a psychologie;
- uplatňuje základní terminologii oboru v ústní i písemné podobě.
Syllabus (in Czech)
  • Hlavní náplní předmětu reflexe výukových jednotek, probíhajících v průběhu celého semestru s ohledem na zaměření studované specializace.
Literature
  • DELONGOVÁ, J.; MACKOVÁ, S.; SVOZILOVÁ, D. Vezměte do ruky knihu. Brno: KKS, 1998. 92 s. ISBN neuvedeno. info
  • HOŘÍNEK, Z. Divadlo jako hra. Brno: Blok, 1970. info
  • Hořínek, Z. Drama, divadlo, divák. Brno: JAMU, 2008. ISBN 978-80-86928-46-3. info
  • Hořínek, Z. Úvod do praktické dramaturgie. Brno: JAMU, 2009. ISBN 978-8086928-59-3. info
  • MACKOVÁ, S. Dramatická výchova. Brno: JAMU, 2004. 216 s. ISBN 80-85429-93-4. info
  • Macková, S. Dramatická výchova ve škole. Brno: DIFA JAMU, 1995. 100 s. ISBN 80-85429-16-0. info
  • Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání, www.vuppraha.cz. info
  • Richter, L. Literatura, divadlo a my. Praha: ÚKVČ, 1985. info
  • RICHTER, L. Od předmětu k loutce, od loutky k divadlu. Praha: IPOS-ARTAMA, 1997. ISBN 80-7068-097-0. info
  • RICHTER, L. Pohádka…, Praha: Společenství pro pěstování divadla pro děti a mládež 2004. ISBN 80-902975-2-8. info
  • RICHTER, L. Praktický divadelní slovník. 1. vyd. Praha: Společenství pro pěstování divadla pro děti a mládež Dobré divadlo dětem, 2008. 207 s. ISBN 978-80-902975-8-6. info
  • MACKOVÁ, Silva. Divadlo a výchova (úvahy o oboru). 1. vyd. Brno: JAMU v Brně, 2016, 258 pp. ISBN 978-80-7460-101-9. info
  • GOULISH, MATTHEW. 39 Microlectures in Proximity of Performance. London: Routledge, 2001, 224 pp. ISBN 0-203-13733-7. info
Teaching methods (in Czech)
Forma výuky: praxe
Metody výuky: metody vytváření dovedností, samostatná práce studentů, diskuzní metody
Assessment methods (in Czech)
Zápočet na základě docházky, analýzy výsledků činnosti studenta - soustavné sledování výkonu studentů a vypracování písemné dokumentace absolvované praxe.
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2023, Summer 2024, Summer 2025.

DVDLY13 Practice V - Seminar

Theatre Faculty
Summer 2021
Extent and Intensity
0/2/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
MgA. Miroslav Jindra, Ph.D. (lecturer)
MgA. Radka Macková (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
V návaznosti na předmět "Praxe V" se studenti dále rozvíjí v percepci a reflexi vlastní umělecko-pedagogické praxe. Studenti, kteří jsou v rámci praxe v různých typech uměleckých či pedagogických zařízení, si dále prohlubují svoje znalosti ze studované specializace oboru divadlo a výchova a povědomí o současném stavu oboru v různých oblastech a typech zařízení.
Learning outcomes (in Czech)
Student je po absolvování předmětu schopen:
- využít poznatky z didaktiky oboru specializace (teorie, koncepty, metody a formy) ve své umělecko-pedagogické praxi;
- připravit, realizovat a reflektovat výukovou jednotku zcela samostatně, dle specializace svého oboru;
- uplatnit hodnotící nástroje, které využívá při reflexi programu či sebereflexi, tyto poznatky dále využívá při tvorbě následujících programů i pro svůj osobní rozvoj ;
- dokáže převzít zodpovědnost za vedení skupiny s ohledem na specifika věku jejích členů s využitím poznatků z oblasti pedagogiky a psychologie;
- uplatňuje základní terminologii oboru v ústní i písemné podobě.
Syllabus (in Czech)
  • Hlavní náplní předmětu reflexe výukových jednotek, probíhajících v průběhu celého semestru s ohledem na zaměření studované specializace.
Literature
  • DELONGOVÁ, J.; MACKOVÁ, S.; SVOZILOVÁ, D. Vezměte do ruky knihu. Brno: KKS, 1998. 92 s. ISBN neuvedeno. info
  • HOŘÍNEK, Z. Divadlo jako hra. Brno: Blok, 1970. info
  • Hořínek, Z. Drama, divadlo, divák. Brno: JAMU, 2008. ISBN 978-80-86928-46-3. info
  • Hořínek, Z. Úvod do praktické dramaturgie. Brno: JAMU, 2009. ISBN 978-8086928-59-3. info
  • MACKOVÁ, S. Dramatická výchova. Brno: JAMU, 2004. 216 s. ISBN 80-85429-93-4. info
  • Macková, S. Dramatická výchova ve škole. Brno: DIFA JAMU, 1995. 100 s. ISBN 80-85429-16-0. info
  • Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání, www.vuppraha.cz. info
  • Richter, L. Literatura, divadlo a my. Praha: ÚKVČ, 1985. info
  • RICHTER, L. Od předmětu k loutce, od loutky k divadlu. Praha: IPOS-ARTAMA, 1997. ISBN 80-7068-097-0. info
  • RICHTER, L. Pohádka…, Praha: Společenství pro pěstování divadla pro děti a mládež 2004. ISBN 80-902975-2-8. info
  • RICHTER, L. Praktický divadelní slovník. 1. vyd. Praha: Společenství pro pěstování divadla pro děti a mládež Dobré divadlo dětem, 2008. 207 s. ISBN 978-80-902975-8-6. info
  • MACKOVÁ, Silva. Divadlo a výchova (úvahy o oboru). 1. vyd. Brno: JAMU v Brně, 2016, 258 pp. ISBN 978-80-7460-101-9. info
  • GOULISH, MATTHEW. 39 Microlectures in Proximity of Performance. London: Routledge, 2001, 224 pp. ISBN 0-203-13733-7. info
Teaching methods (in Czech)
Forma výuky: praxe
Metody výuky: metody vytváření dovedností, samostatná práce studentů, diskuzní metody
Assessment methods (in Czech)
Zápočet na základě docházky, analýzy výsledků činnosti studenta - soustavné sledování výkonu studentů a vypracování písemné dokumentace absolvované praxe.
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2019, Summer 2020, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024, Summer 2025.

DVDLY13 Practice V - Seminar

Theatre Faculty
Summer 2020
Extent and Intensity
0/2/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
MgA. Radka Macková (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Thu 16:15–17:45 1
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
V návaznosti na předmět "Praxe V" se studenti dále rozvíjí v percepci a reflexi vlastní umělecko-pedagogické praxe. Studenti, kteří jsou v rámci praxe v různých typech uměleckých či pedagogických zařízení, si dále prohlubují svoje znalosti ze studované specializace oboru divadlo a výchova a povědomí o současném stavu oboru v různých oblastech a typech zařízení.
Learning outcomes (in Czech)
Student je po absolvování předmětu schopen:
- využít poznatky z didaktiky oboru specializace (teorie, koncepty, metody a formy) ve své umělecko-pedagogické praxi;
- připravit, realizovat a reflektovat výukovou jednotku zcela samostatně, dle specializace svého oboru;
- uplatnit hodnotící nástroje, které využívá při reflexi programu či sebereflexi, tyto poznatky dále využívá při tvorbě následujících programů i pro svůj osobní rozvoj ;
- dokáže převzít zodpovědnost za vedení skupiny s ohledem na specifika věku jejích členů s využitím poznatků z oblasti pedagogiky a psychologie;
- uplatňuje základní terminologii oboru v ústní i písemné podobě.
Syllabus (in Czech)
  • Hlavní náplní předmětu reflexe výukových jednotek, probíhajících v průběhu celého semestru s ohledem na zaměření studované specializace.
Literature
  • DELONGOVÁ, J.; MACKOVÁ, S.; SVOZILOVÁ, D. Vezměte do ruky knihu. Brno: KKS, 1998. 92 s. ISBN neuvedeno. info
  • HOŘÍNEK, Z. Divadlo jako hra. Brno: Blok, 1970. info
  • Hořínek, Z. Drama, divadlo, divák. Brno: JAMU, 2008. ISBN 978-80-86928-46-3. info
  • Hořínek, Z. Úvod do praktické dramaturgie. Brno: JAMU, 2009. ISBN 978-8086928-59-3. info
  • MACKOVÁ, S. Dramatická výchova. Brno: JAMU, 2004. 216 s. ISBN 80-85429-93-4. info
  • Macková, S. Dramatická výchova ve škole. Brno: DIFA JAMU, 1995. 100 s. ISBN 80-85429-16-0. info
  • Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání, www.vuppraha.cz. info
  • Richter, L. Literatura, divadlo a my. Praha: ÚKVČ, 1985. info
  • RICHTER, L. Od předmětu k loutce, od loutky k divadlu. Praha: IPOS-ARTAMA, 1997. ISBN 80-7068-097-0. info
  • RICHTER, L. Pohádka…, Praha: Společenství pro pěstování divadla pro děti a mládež 2004. ISBN 80-902975-2-8. info
  • RICHTER, L. Praktický divadelní slovník. 1. vyd. Praha: Společenství pro pěstování divadla pro děti a mládež Dobré divadlo dětem, 2008. 207 s. ISBN 978-80-902975-8-6. info
  • MACKOVÁ, Silva. Divadlo a výchova (úvahy o oboru). 1. vyd. Brno: JAMU v Brně, 2016, 258 pp. ISBN 978-80-7460-101-9. info
  • GOULISH, MATTHEW. 39 Microlectures in Proximity of Performance. London: Routledge, 2001, 224 pp. ISBN 0-203-13733-7. info
Teaching methods (in Czech)
Forma výuky: praxe
Metody výuky: metody vytváření dovedností, samostatná práce studentů, diskuzní metody
Assessment methods (in Czech)
Zápočet na základě docházky, analýzy výsledků činnosti studenta - soustavné sledování výkonu studentů a vypracování písemné dokumentace absolvované praxe.
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2019, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024, Summer 2025.

DVDLY13 Seminář k praxi V

Theatre Faculty
Summer 2019
Extent and Intensity
0/2/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
MgA. Miroslav Jindra, Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024, Summer 2025.
  • Enrolment Statistics (recent)