DVDL202 Pedagogy

Theatre Faculty
Summer 2022
Extent and Intensity
2/0/2. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
prof. PhDr. Veronika Broulíková (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Wed 16:15–17:00 201
Prerequisites (in Czech)
EVER ( DVDZ202 Pedagogy )
Absolvování kurzů Pedagogika I, II a III
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Kurz uvádí studenty do problematiky pedagogického výzkumu a nabízí základní přehled výzkumných metod a technik, využívaných v pedagogice. Nastiňuje základní rozdíly mezi kvalitativním a kvantitativním výzkumem, s cílem praktického využití při tvorbě vlastního výzkumného projektu.
Learning outcomes (in Czech)
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- definovat základní kategorie pedagogického výzkumu
- určit, definovat a zvolit vhodnou výzkumnou pedagogickou metodu a techniku
- aplikovat vybrané metody pedagogického výzkumu v praxi
- navrhnout a vypracovat výzkumný projekt z oblasti pedagogiky
- analyzovat, interpretovat a prezentovat své odborné výzkumné závěry veřejnosti
Syllabus (in Czech)
  • 1. Věda, vědecký výzkum, fáze empirického výzkumu: výzkumný problém, teoretická příprava na výzkum, zmapování tématu
  • 2. Hypotézy (formulace a obecně testování), falzifikace a verifikace, operacionalizace, měření, validita, reliabilita, proměnné
  • 3. Technický projekt, výběr výzkumného souboru, ekonomické a personální limity výzkumu, kritéria rozhodování pro výběr metod a technik
  • 4. Experiment v pedagogickém výzkumu
  • 5. Metody a techniky dotazování (dotazník, interview)
  • 6. Metody a techniky zkoumání postojů (postojové škály)
  • 7. Metody a techniky zkoumání pedagogické a sociální interakce (pozorování, interakční analýza)
  • 8. Metody a techniky zkoumání interindividuálních a skupinových vztahů (měření školního klimatu, sociometrie, sociálně-kognitivní mapování)
  • 9. Obsahová analýza, analýza dokumentů, sekundární analýza dat
  • 10. Kvalitativní výzkum, případové studie
  • 11. Zobecnění závěrů, interpretace dat, výzkumná zpráva
Literature
  • ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry. Další autor:M.Sedláček,P.Novotný,K.Nedbálková,M.Miková,T.Janík,O.Kaščák,J.Zounek. vyd. 1. Praha: Portál, 2007. 384 s. Pedagogika. ISBN 978-80-7367-313-0.
  • DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost : příručka pro uživatele. Praha: Karolinum, 1993. 374 stran. ISBN 8071841412
  • • GAVORA, Peter. Výzkumné metody v pedagogice : příručka pro studenty, učitele a výzkumné pracovníky. Brno: Paido, 1996. 130 s. : o. ISBN 80-85931-15-X.
  • SILVERMAN, David. Ako robiť kvalitatívny výskum : praktická príručka. Translated by Martin Štulrajter. Bratislava: Ikar, 2005. 327 s. ISBN 8055109044.
  • HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha:: 2008, 2008, 407 pp. ISBN 978-80-7367-485-4. info
  • HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum. Praha: Portál, 2005, 407 pp. ISBN 80-7367-040-2. info
Teaching methods (in Czech)
Pravidelná výuka Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2 Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2
Assessment methods (in Czech)
Písemná zkouška Analýza výsledků činnosti studenta
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
The course is also listed under the following terms Summer 2016, Summer 2018, Summer 2020.

DVDL202 Pedagogy

Theatre Faculty
Summer 2020
Extent and Intensity
2/0/2. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
prof. PhDr. Veronika Broulíková (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Wed 16:15–17:45 201
Prerequisites (in Czech)
Absolvování kurzů Pedagogika I, II a III
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Kurz uvádí studenty do problematiky pedagogického výzkumu a nabízí základní přehled výzkumných metod a technik, využívaných v pedagogice. Nastiňuje základní rozdíly mezi kvalitativním a kvantitativním výzkumem, s cílem praktického využití při tvorbě vlastního výzkumného projektu.
Learning outcomes (in Czech)
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- definovat základní kategorie pedagogického výzkumu
- určit, definovat a zvolit vhodnou výzkumnou pedagogickou metodu a techniku
- aplikovat vybrané metody pedagogického výzkumu v praxi
- navrhnout a vypracovat výzkumný projekt z oblasti pedagogiky
- analyzovat, interpretovat a prezentovat své odborné výzkumné závěry veřejnosti
Syllabus (in Czech)
  • 1. Věda, vědecký výzkum, fáze empirického výzkumu: výzkumný problém, teoretická příprava na výzkum, zmapování tématu
  • 2. Hypotézy (formulace a obecně testování), falzifikace a verifikace, operacionalizace, měření, validita, reliabilita, proměnné
  • 3. Technický projekt, výběr výzkumného souboru, ekonomické a personální limity výzkumu, kritéria rozhodování pro výběr metod a technik
  • 4. Experiment v pedagogickém výzkumu
  • 5. Metody a techniky dotazování (dotazník, interview)
  • 6. Metody a techniky zkoumání postojů (postojové škály)
  • 7. Metody a techniky zkoumání pedagogické a sociální interakce (pozorování, interakční analýza)
  • 8. Metody a techniky zkoumání interindividuálních a skupinových vztahů (měření školního klimatu, sociometrie, sociálně-kognitivní mapování)
  • 9. Obsahová analýza, analýza dokumentů, sekundární analýza dat
  • 10. Kvalitativní výzkum, případové studie
  • 11. Zobecnění závěrů, interpretace dat, výzkumná zpráva
Literature
  • ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry. Další autor:M.Sedláček,P.Novotný,K.Nedbálková,M.Miková,T.Janík,O.Kaščák,J.Zounek. vyd. 1. Praha: Portál, 2007. 384 s. Pedagogika. ISBN 978-80-7367-313-0.
  • DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost : příručka pro uživatele. Praha: Karolinum, 1993. 374 stran. ISBN 8071841412
  • • GAVORA, Peter. Výzkumné metody v pedagogice : příručka pro studenty, učitele a výzkumné pracovníky. Brno: Paido, 1996. 130 s. : o. ISBN 80-85931-15-X.
  • SILVERMAN, David. Ako robiť kvalitatívny výskum : praktická príručka. Translated by Martin Štulrajter. Bratislava: Ikar, 2005. 327 s. ISBN 8055109044.
  • HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha:: 2008, 2008, 407 pp. ISBN 978-80-7367-485-4. info
  • HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum. Praha: Portál, 2005, 407 pp. ISBN 80-7367-040-2. info
Teaching methods (in Czech)
Pravidelná výuka Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2 Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2
Assessment methods (in Czech)
Písemná zkouška Analýza výsledků činnosti studenta
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2016, Summer 2018, Summer 2022.

DVDL202 Pedagogy

Theatre Faculty
Summer 2018
Extent and Intensity
2/0/2. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
prof. PhDr. Veronika Broulíková (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Wed 14:30–16:00 201
Prerequisites (in Czech)
EVER ( DVDZ202 Pedagogy )
Absolvování Úvodu do pedagogiky
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je získat základní přehled v oblasti předškolní a primární pedagogiky.
Syllabus (in Czech)
  • Kurikulum předškolní výchovy z hlediska rozvoje osobnosti dítěte(jazyková výchova, komunikace, rozvoj představivosti a empatie atp.). Formování kulturní gramotnosti. Obsah primárního vzdělávání v evropském kontextu. Obsah primárního vzdělávání v naší tradici.
Literature
  • Bruceová,T.: Předškolní výchova, Portál, Praha 1996. info
Teaching methods (in Czech)
přednáška
Assessment methods (in Czech)
písemné zkoušení studentů, doplněno možností zkoušky ve znakovém jazyce
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
The course is also listed under the following terms Summer 2016, Summer 2020, Summer 2022.

DVDL202 Pedagogy

Theatre Faculty
Summer 2016
Extent and Intensity
2/0/2. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
prof. PhDr. Veronika Broulíková (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Wed 10:15–11:45 201, except Tue 12. 4. to Sat 16. 4.
Prerequisites (in Czech)
EVER ( DVDZ202 Pedagogy )
Absolvování Úvodu do pedagogiky
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je získat základní přehled v oblasti předškolní a primární pedagogiky.
Syllabus (in Czech)
  • Kurikulum předškolní výchovy z hlediska rozvoje osobnosti dítěte(jazyková výchova, komunikace, rozvoj představivosti a empatie atp.). Formování kulturní gramotnosti. Obsah primárního vzdělávání v evropském kontextu. Obsah primárního vzdělávání v naší tradici.
Literature
  • Bruceová,T.: Předškolní výchova, Portál, Praha 1996. info
Teaching methods (in Czech)
přednáška
Assessment methods (in Czech)
písemné zkoušení studentů, doplněno možností zkoušky ve znakovém jazyce
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
The course is also listed under the following terms Summer 2018, Summer 2020, Summer 2022.

DVDL202 Pedagogy

Theatre Faculty
Summer 2024

The course is not taught in Summer 2024

Extent and Intensity
2/0/2. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
prof. PhDr. Veronika Broulíková (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
EVER ( DVDZ202 Pedagogy )
Absolvování kurzů Pedagogika I, II a III
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Kurz uvádí studenty do problematiky pedagogického výzkumu a nabízí základní přehled výzkumných metod a technik, využívaných v pedagogice. Nastiňuje základní rozdíly mezi kvalitativním a kvantitativním výzkumem, s cílem praktického využití při tvorbě vlastního výzkumného projektu.
Learning outcomes (in Czech)
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- definovat základní kategorie pedagogického výzkumu
- určit, definovat a zvolit vhodnou výzkumnou pedagogickou metodu a techniku
- aplikovat vybrané metody pedagogického výzkumu v praxi
- navrhnout a vypracovat výzkumný projekt z oblasti pedagogiky
- analyzovat, interpretovat a prezentovat své odborné výzkumné závěry veřejnosti
Syllabus (in Czech)
  • 1. Věda, vědecký výzkum, fáze empirického výzkumu: výzkumný problém, teoretická příprava na výzkum, zmapování tématu
  • 2. Hypotézy (formulace a obecně testování), falzifikace a verifikace, operacionalizace, měření, validita, reliabilita, proměnné
  • 3. Technický projekt, výběr výzkumného souboru, ekonomické a personální limity výzkumu, kritéria rozhodování pro výběr metod a technik
  • 4. Experiment v pedagogickém výzkumu
  • 5. Metody a techniky dotazování (dotazník, interview)
  • 6. Metody a techniky zkoumání postojů (postojové škály)
  • 7. Metody a techniky zkoumání pedagogické a sociální interakce (pozorování, interakční analýza)
  • 8. Metody a techniky zkoumání interindividuálních a skupinových vztahů (měření školního klimatu, sociometrie, sociálně-kognitivní mapování)
  • 9. Obsahová analýza, analýza dokumentů, sekundární analýza dat
  • 10. Kvalitativní výzkum, případové studie
  • 11. Zobecnění závěrů, interpretace dat, výzkumná zpráva
Literature
  • ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry. Další autor:M.Sedláček,P.Novotný,K.Nedbálková,M.Miková,T.Janík,O.Kaščák,J.Zounek. vyd. 1. Praha: Portál, 2007. 384 s. Pedagogika. ISBN 978-80-7367-313-0.
  • DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost : příručka pro uživatele. Praha: Karolinum, 1993. 374 stran. ISBN 8071841412
  • • GAVORA, Peter. Výzkumné metody v pedagogice : příručka pro studenty, učitele a výzkumné pracovníky. Brno: Paido, 1996. 130 s. : o. ISBN 80-85931-15-X.
  • SILVERMAN, David. Ako robiť kvalitatívny výskum : praktická príručka. Translated by Martin Štulrajter. Bratislava: Ikar, 2005. 327 s. ISBN 8055109044.
  • HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha:: 2008, 2008, 407 pp. ISBN 978-80-7367-485-4. info
  • HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum. Praha: Portál, 2005, 407 pp. ISBN 80-7367-040-2. info
Teaching methods (in Czech)
Pravidelná výuka Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2 Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2
Assessment methods (in Czech)
Písemná zkouška Analýza výsledků činnosti studenta
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course is taught: every week.
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
The course is also listed under the following terms Summer 2016, Summer 2018, Summer 2020, Summer 2022.

DVDL202 Pedagogy

Theatre Faculty
Summer 2023

The course is not taught in Summer 2023

Extent and Intensity
2/0/2. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
prof. PhDr. Veronika Broulíková (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
EVER ( DVDZ202 Pedagogy )
Absolvování kurzů Pedagogika I, II a III
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Kurz uvádí studenty do problematiky pedagogického výzkumu a nabízí základní přehled výzkumných metod a technik, využívaných v pedagogice. Nastiňuje základní rozdíly mezi kvalitativním a kvantitativním výzkumem, s cílem praktického využití při tvorbě vlastního výzkumného projektu.
Learning outcomes (in Czech)
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- definovat základní kategorie pedagogického výzkumu
- určit, definovat a zvolit vhodnou výzkumnou pedagogickou metodu a techniku
- aplikovat vybrané metody pedagogického výzkumu v praxi
- navrhnout a vypracovat výzkumný projekt z oblasti pedagogiky
- analyzovat, interpretovat a prezentovat své odborné výzkumné závěry veřejnosti
Syllabus (in Czech)
  • 1. Věda, vědecký výzkum, fáze empirického výzkumu: výzkumný problém, teoretická příprava na výzkum, zmapování tématu
  • 2. Hypotézy (formulace a obecně testování), falzifikace a verifikace, operacionalizace, měření, validita, reliabilita, proměnné
  • 3. Technický projekt, výběr výzkumného souboru, ekonomické a personální limity výzkumu, kritéria rozhodování pro výběr metod a technik
  • 4. Experiment v pedagogickém výzkumu
  • 5. Metody a techniky dotazování (dotazník, interview)
  • 6. Metody a techniky zkoumání postojů (postojové škály)
  • 7. Metody a techniky zkoumání pedagogické a sociální interakce (pozorování, interakční analýza)
  • 8. Metody a techniky zkoumání interindividuálních a skupinových vztahů (měření školního klimatu, sociometrie, sociálně-kognitivní mapování)
  • 9. Obsahová analýza, analýza dokumentů, sekundární analýza dat
  • 10. Kvalitativní výzkum, případové studie
  • 11. Zobecnění závěrů, interpretace dat, výzkumná zpráva
Literature
  • ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry. Další autor:M.Sedláček,P.Novotný,K.Nedbálková,M.Miková,T.Janík,O.Kaščák,J.Zounek. vyd. 1. Praha: Portál, 2007. 384 s. Pedagogika. ISBN 978-80-7367-313-0.
  • DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost : příručka pro uživatele. Praha: Karolinum, 1993. 374 stran. ISBN 8071841412
  • • GAVORA, Peter. Výzkumné metody v pedagogice : příručka pro studenty, učitele a výzkumné pracovníky. Brno: Paido, 1996. 130 s. : o. ISBN 80-85931-15-X.
  • SILVERMAN, David. Ako robiť kvalitatívny výskum : praktická príručka. Translated by Martin Štulrajter. Bratislava: Ikar, 2005. 327 s. ISBN 8055109044.
  • HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha:: 2008, 2008, 407 pp. ISBN 978-80-7367-485-4. info
  • HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum. Praha: Portál, 2005, 407 pp. ISBN 80-7367-040-2. info
Teaching methods (in Czech)
Pravidelná výuka Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2 Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2
Assessment methods (in Czech)
Písemná zkouška Analýza výsledků činnosti studenta
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course is taught: every week.
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
The course is also listed under the following terms Summer 2016, Summer 2018, Summer 2020, Summer 2022.

DVDL202 Pedagogy

Theatre Faculty
Summer 2019

The course is not taught in Summer 2019

Extent and Intensity
2/0/2. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
prof. PhDr. Veronika Broulíková (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
EVER ( DVDZ202 Pedagogy )
Absolvování Úvodu do pedagogiky
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je získat základní přehled v oblasti předškolní a primární pedagogiky.
Syllabus (in Czech)
  • Kurikulum předškolní výchovy z hlediska rozvoje osobnosti dítěte(jazyková výchova, komunikace, rozvoj představivosti a empatie atp.). Formování kulturní gramotnosti. Obsah primárního vzdělávání v evropském kontextu. Obsah primárního vzdělávání v naší tradici.
Literature
  • Bruceová,T.: Předškolní výchova, Portál, Praha 1996. info
Teaching methods (in Czech)
přednáška
Assessment methods (in Czech)
písemné zkoušení studentů, doplněno možností zkoušky ve znakovém jazyce
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
The course is also listed under the following terms Summer 2016, Summer 2018, Summer 2020, Summer 2022.

DVDL202 Pedagogy

Theatre Faculty
Summer 2017

The course is not taught in Summer 2017

Extent and Intensity
2/0/2. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
prof. PhDr. Veronika Broulíková (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
EVER ( DVDZ202 Pedagogy )
Absolvování Úvodu do pedagogiky
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je získat základní přehled v oblasti předškolní a primární pedagogiky.
Syllabus (in Czech)
  • Kurikulum předškolní výchovy z hlediska rozvoje osobnosti dítěte(jazyková výchova, komunikace, rozvoj představivosti a empatie atp.). Formování kulturní gramotnosti. Obsah primárního vzdělávání v evropském kontextu. Obsah primárního vzdělávání v naší tradici.
Literature
  • Bruceová,T.: Předškolní výchova, Portál, Praha 1996. info
Teaching methods (in Czech)
přednáška
Assessment methods (in Czech)
písemné zkoušení studentů, doplněno možností zkoušky ve znakovém jazyce
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
The course is also listed under the following terms Summer 2016, Summer 2018, Summer 2020, Summer 2022.
  • Enrolment Statistics (recent)