DRTLX20 Audiovisual workshop

Theatre Faculty
Summer 2024
Extent and Intensity
0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
prof. Mgr. Jan Gogola (lecturer)
Guaranteed by
prof. Mgr. Jan Gogola
Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
základní orientace v oblasti audiovizuální tvorby
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Seznámit studenty s rozmanitými metodami audiovizuální tvorby, jejichž následná aplikace obohatí jejich možnost uplatnění jako nezávislých tvůrců.Umožnit studentům kontakt s odborníky z praxe, uplatnit metody tzv. artistic research vztahující se k audiovizi.
Learning outcomes (in Czech)
Student si osvojí praktické i teoretické dovednosti z oblasti audiovizuální tvorby dle aktuálního zaměření dílny.
Syllabus (in Czech)
  • Komunikace s tvůrci z audiovizuální praxe Přiblížení konkrétních metod Pre-produkce Námět Scenáristická příprava Fáze realizace Možnosti distribuce Autorské metody Reflexe tvorby
Literature
  • § Williams, R. (2003): Television: technology and cultural form. London: Routledge. info
  • Glen CREEBER ed.: The Television Genre Book. British Film Institute 2001. info
  • Szczepanik, Petr. Intermedialita a (inter)mediální reflexivita v současném filmu. In Otázky filmu a audiovizuální kultury. Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy univerzity - O1. Brno : Masarykova univerzita, 2002. s. 7-17. info. info
  • Valušiak, Josef: Střihovou skladbou k n-té dimenzi, ISBN 80-85883-58-9. info
  • Základy střihové skladby, Josef Valušiak, vydala Akademie múzických umění v Praze, filmová a televizní fakulta, katedra střihové sklady, 3. rozšířené vydání, Praha 2005. info
  • Robert McKee: Story: Style, Structure, Substance, and the Principles
  • Linda Aronson: The 21st Century Screenplay
  • Pamela Douglas : Writing The TV Drama Series
  • JOHNSTON, Carla B. International television co-production: from access to success. Boston: Focal Press, 1992, 108 pp. ISBN 0-240-80110-5. info
Teaching methods (in Czech)
dílna,seminář, práce s textem, práce s obrazem, dialog, dramaturgická analýza, praktická cvičení
Assessment methods (in Czech)
zápočet na základě aktivní účasti na workshopech
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023.

DRTLX20 Audiovisual workshop

Theatre Faculty
Summer 2023
Extent and Intensity
0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
prof. Mgr. Jan Gogola (lecturer)
Guaranteed by
prof. Mgr. Jan Gogola
Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
základní orientace v oblasti audiovizuální tvorby
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Seznámit studenty s rozmanitými metodami audiovizuální tvorby, jejichž následná aplikace obohatí jejich možnost uplatnění jako nezávislých tvůrců.Umožnit studentům kontakt s odborníky z praxe, uplatnit metody tzv. artistic research vztahující se k audiovizi.
Learning outcomes (in Czech)
Student si osvojí praktické i teoretické dovednosti z oblasti audiovizuální tvorby dle aktuálního zaměření dílny.
Syllabus (in Czech)
  • Komunikace s tvůrci z audiovizuální praxe Přiblížení konkrétních metod Pre-produkce Námět Scenáristická příprava Fáze realizace Možnosti distribuce Autorské metody Reflexe tvorby
Literature
  • § Williams, R. (2003): Television: technology and cultural form. London: Routledge. info
  • Glen CREEBER ed.: The Television Genre Book. British Film Institute 2001. info
  • Szczepanik, Petr. Intermedialita a (inter)mediální reflexivita v současném filmu. In Otázky filmu a audiovizuální kultury. Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy univerzity - O1. Brno : Masarykova univerzita, 2002. s. 7-17. info. info
  • Valušiak, Josef: Střihovou skladbou k n-té dimenzi, ISBN 80-85883-58-9. info
  • Základy střihové skladby, Josef Valušiak, vydala Akademie múzických umění v Praze, filmová a televizní fakulta, katedra střihové sklady, 3. rozšířené vydání, Praha 2005. info
  • Robert McKee: Story: Style, Structure, Substance, and the Principles
  • Linda Aronson: The 21st Century Screenplay
  • Pamela Douglas : Writing The TV Drama Series
  • JOHNSTON, Carla B. International television co-production: from access to success. Boston: Focal Press, 1992, 108 pp. ISBN 0-240-80110-5. info
Teaching methods (in Czech)
dílna,seminář, práce s textem, práce s obrazem, dialog, dramaturgická analýza, praktická cvičení
Assessment methods (in Czech)
zápočet na základě aktivní účasti na workshopech
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2024.

DRTLX20 Audiovisual workshop

Theatre Faculty
Summer 2022
Extent and Intensity
0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
prof. Mgr. Jan Gogola (lecturer)
Guaranteed by
prof. Mgr. Jan Gogola
Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
základní orientace v oblasti audiovizuální tvorby
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Seznámit studenty s rozmanitými metodami audiovizuální tvorby, jejichž následná aplikace obohatí jejich možnost uplatnění jako nezávislých tvůrců.Umožnit studentům kontakt s odborníky z praxe, uplatnit metody tzv. artistic research vztahující se k audiovizi.
Learning outcomes (in Czech)
Student si osvojí praktické i teoretické dovednosti z oblasti audiovizuální tvorby dle aktuálního zaměření dílny.
Syllabus (in Czech)
  • Komunikace s tvůrci z audiovizuální praxe Přiblížení konkrétních metod Pre-produkce Námět Scenáristická příprava Fáze realizace Možnosti distribuce Autorské metody Reflexe tvorby
Literature
  • § Williams, R. (2003): Television: technology and cultural form. London: Routledge. info
  • Glen CREEBER ed.: The Television Genre Book. British Film Institute 2001. info
  • Szczepanik, Petr. Intermedialita a (inter)mediální reflexivita v současném filmu. In Otázky filmu a audiovizuální kultury. Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy univerzity - O1. Brno : Masarykova univerzita, 2002. s. 7-17. info. info
  • Valušiak, Josef: Střihovou skladbou k n-té dimenzi, ISBN 80-85883-58-9. info
  • Základy střihové skladby, Josef Valušiak, vydala Akademie múzických umění v Praze, filmová a televizní fakulta, katedra střihové sklady, 3. rozšířené vydání, Praha 2005. info
  • Robert McKee: Story: Style, Structure, Substance, and the Principles
  • Linda Aronson: The 21st Century Screenplay
  • Pamela Douglas : Writing The TV Drama Series
  • JOHNSTON, Carla B. International television co-production: from access to success. Boston: Focal Press, 1992, 108 pp. ISBN 0-240-80110-5. info
Teaching methods (in Czech)
dílna,seminář, práce s textem, práce s obrazem, dialog, dramaturgická analýza, praktická cvičení
Assessment methods (in Czech)
zápočet na základě aktivní účasti na workshopech
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2023, Summer 2024.

DRTLX20 Audiovisual workshop

Theatre Faculty
Summer 2021
Extent and Intensity
0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
prof. Mgr. Jan Gogola (lecturer)
Guaranteed by
prof. Mgr. Jan Gogola
Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
základní orientace v oblasti audiovizuální tvorby
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Seznámit studenty s rozmanitými metodami audiovizuální tvorby, jejichž následná aplikace obohatí jejich možnost uplatnění jako nezávislých tvůrců.Umožnit studentům kontakt s odborníky z praxe, uplatnit metody tzv. artistic research vztahující se k audiovizi.
Learning outcomes (in Czech)
Student si osvojí praktické i teoretické dovednosti z oblasti audiovizuální tvorby dle aktuálního zaměření dílny.
Syllabus (in Czech)
  • Komunikace s tvůrci z audiovizuální praxe Přiblížení konkrétních metod Pre-produkce Námět Scenáristická příprava Fáze realizace Možnosti distribuce Autorské metody Reflexe tvorby
Literature
  • § Williams, R. (2003): Television: technology and cultural form. London: Routledge. info
  • Glen CREEBER ed.: The Television Genre Book. British Film Institute 2001. info
  • Szczepanik, Petr. Intermedialita a (inter)mediální reflexivita v současném filmu. In Otázky filmu a audiovizuální kultury. Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy univerzity - O1. Brno : Masarykova univerzita, 2002. s. 7-17. info. info
  • Valušiak, Josef: Střihovou skladbou k n-té dimenzi, ISBN 80-85883-58-9. info
  • Základy střihové skladby, Josef Valušiak, vydala Akademie múzických umění v Praze, filmová a televizní fakulta, katedra střihové sklady, 3. rozšířené vydání, Praha 2005. info
  • Robert McKee: Story: Style, Structure, Substance, and the Principles
  • Linda Aronson: The 21st Century Screenplay
  • Pamela Douglas : Writing The TV Drama Series
  • JOHNSTON, Carla B. International television co-production: from access to success. Boston: Focal Press, 1992, 108 pp. ISBN 0-240-80110-5. info
Teaching methods (in Czech)
dílna,seminář, práce s textem, práce s obrazem, dialog, dramaturgická analýza, praktická cvičení
Assessment methods (in Czech)
zápočet na základě aktivní účasti na workshopech
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024.

DRTLX20 Audiovisual workshop

Theatre Faculty
Summer 2020
Extent and Intensity
0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
prof. Mgr. Jan Gogola (lecturer)
Guaranteed by
prof. Mgr. Jan Gogola
Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
základní orientace v oblasti audiovizuální tvorby
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Seznámit studenty s rozmanitými metodami audiovizuální tvorby, jejichž následná aplikace obohatí jejich možnost uplatnění jako nezávislých tvůrců.Umožnit studentům kontakt s odborníky z praxe, uplatnit metody tzv. artistic research vztahující se k audiovizi.
Learning outcomes (in Czech)
Student si osvojí praktické i teoretické dovednosti z oblasti audiovizuální tvorby dle aktuálního zaměření dílny.
Syllabus (in Czech)
  • Komunikace s tvůrci z audiovizuální praxe Přiblížení konkrétních metod Pre-produkce Námět Scenáristická příprava Fáze realizace Možnosti distribuce Autorské metody Reflexe tvorby
Literature
  • § Williams, R. (2003): Television: technology and cultural form. London: Routledge. info
  • Glen CREEBER ed.: The Television Genre Book. British Film Institute 2001. info
  • Szczepanik, Petr. Intermedialita a (inter)mediální reflexivita v současném filmu. In Otázky filmu a audiovizuální kultury. Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy univerzity - O1. Brno : Masarykova univerzita, 2002. s. 7-17. info. info
  • Valušiak, Josef: Střihovou skladbou k n-té dimenzi, ISBN 80-85883-58-9. info
  • Základy střihové skladby, Josef Valušiak, vydala Akademie múzických umění v Praze, filmová a televizní fakulta, katedra střihové sklady, 3. rozšířené vydání, Praha 2005. info
  • Robert McKee: Story: Style, Structure, Substance, and the Principles
  • Linda Aronson: The 21st Century Screenplay
  • Pamela Douglas : Writing The TV Drama Series
  • JOHNSTON, Carla B. International television co-production: from access to success. Boston: Focal Press, 1992, 108 pp. ISBN 0-240-80110-5. info
Teaching methods (in Czech)
dílna,seminář, práce s textem, práce s obrazem, dialog, dramaturgická analýza, praktická cvičení
Assessment methods (in Czech)
zápočet na základě aktivní účasti na workshopech
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024.

DRTLX20 Dílna audiovize

Theatre Faculty
Summer 2019
Extent and Intensity
0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
prof. Mgr. Jan Gogola (lecturer)
Guaranteed by
prof. Mgr. Jan Gogola
Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
EVER ( DRTZX20 Dílna audiovize )
základní orientace v oblasti audiovizuální tvorby
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Seznámit studenty s rozmanitými metodami audiovizuální tvorby, jejichž následná aplikace obohatí jejich možnost uplatnění jako nezávislých tvůrců.Umožnit studentům kontakt s odborníky z praxe, uplatnit metody tzv. artistic research vztahující se k audiovizi.
Learning outcomes (in Czech)
Student si osvojí praktické i teoretické dovednosti z oblasti audiovizuální tvorby dle aktuálního zaměření dílny.
Syllabus (in Czech)
  • Komunikace s tvůrci z audiovizuální praxe Přiblížení konkrétních metod Pre-produkce Námět Scenáristická příprava Fáze realizace Možnosti distribuce Autorské metody Reflexe tvorby
Literature
  • § Williams, R. (2003): Television: technology and cultural form. London: Routledge. info
  • Glen CREEBER ed.: The Television Genre Book. British Film Institute 2001. info
  • Szczepanik, Petr. Intermedialita a (inter)mediální reflexivita v současném filmu. In Otázky filmu a audiovizuální kultury. Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy univerzity - O1. Brno : Masarykova univerzita, 2002. s. 7-17. info. info
  • Valušiak, Josef: Střihovou skladbou k n-té dimenzi, ISBN 80-85883-58-9. info
  • Základy střihové skladby, Josef Valušiak, vydala Akademie múzických umění v Praze, filmová a televizní fakulta, katedra střihové sklady, 3. rozšířené vydání, Praha 2005. info
  • Robert McKee: Story: Style, Structure, Substance, and the Principles
  • Linda Aronson: The 21st Century Screenplay
  • Pamela Douglas : Writing The TV Drama Series
  • JOHNSTON, Carla B. International television co-production: from access to success. Boston: Focal Press, 1992, 108 pp. ISBN 0-240-80110-5. info
Teaching methods (in Czech)
dílna,seminář, práce s textem, práce s obrazem, dialog, dramaturgická analýza, praktická cvičení
Assessment methods (in Czech)
zápočet na základě aktivní účasti na workshopech
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
The course is also listed under the following terms Summer 2017, Summer 2018, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024.

DRTLX20 Dílna audiovize

Theatre Faculty
Summer 2018
Extent and Intensity
0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
prof. Mgr. Jan Gogola (lecturer)
prof. MgA. Hana Slavíková, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
prof. Mgr. Jan Gogola
Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
EVER ( DRTZX20 Dílna audiovize )
základní orientace v oblasti audiovizuální tvorby
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Seznámit studenty s rozmanitými metodami audiovizuální tvorby, jejichž následná aplikace obohatí jejich možnost uplatnění jako nezávislých tvůrců.
Learning outcomes (in Czech)
Student si osvojí praktické i teoretické dovednosti z oblasti audiovizuální tvorby dle aktuálního zaměření dílny.
Syllabus (in Czech)
  • Komunikace s tvůrci z audiovizuální praxe Přiblížení konkrétních metod Pre-produkce Námět Scenáristická příprava Fáze realizace Možnosti distribuce Autorské metody Reflexe tvorby
Literature
  • § Williams, R. (2003): Television: technology and cultural form. London: Routledge. info
  • Glen CREEBER ed.: The Television Genre Book. British Film Institute 2001. info
  • Szczepanik, Petr. Intermedialita a (inter)mediální reflexivita v současném filmu. In Otázky filmu a audiovizuální kultury. Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy univerzity - O1. Brno : Masarykova univerzita, 2002. s. 7-17. info. info
  • Valušiak, Josef: Střihovou skladbou k n-té dimenzi, ISBN 80-85883-58-9. info
  • Základy střihové skladby, Josef Valušiak, vydala Akademie múzických umění v Praze, filmová a televizní fakulta, katedra střihové sklady, 3. rozšířené vydání, Praha 2005. info
  • Linda Aronson: The 21st Century Screenplay
  • Pamela Douglas : Writing The TV Drama Series
  • Robert McKee: Story: Style, Structure, Substance, and the Principles
  • JOHNSTON, Carla B. International television co-production: from access to success. Boston: Focal Press, 1992, 108 pp. ISBN 0-240-80110-5. info
Teaching methods (in Czech)
dílna,seminář, práce s textem, práce s obrazem, dialog, dramaturgická analýza, praktická cvičení
Assessment methods (in Czech)
zápočet na základě aktivní účasti na workshopech
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
The course is also listed under the following terms Summer 2017, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024.

DRTLX20 Dílna audiovize

Theatre Faculty
Summer 2017
Extent and Intensity
0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Guaranteed by
prof. Mgr. Jan Gogola
Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
EVER ( DRTZX20 Dílna audiovize )
základní orientace v oblasti audiovizuální tvorby
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Seznámit studenty s rozmanitými metodami audiovizuální tvorby, jejichž následná aplikace obohatí jejich možnost uplatnění jako nezávislých tvůrců.
Syllabus (in Czech)
  • Současná maďarská kinematografie aneb Co se lze naučit od mezinárodně úspěšných maďarských filmařů? Přednášející: Rebeka Uličná Analýza filmových prostředků, témat a postav u filmů Bibliothéque Pascal (r. Szabolcs Hajdu), Je to jen vítr (r. Bence Fliegauf) a Bílý bůh (r. Kornél Mundruczó) -teoretický úvod do problematiky filmových festivalů jako platform pro předvádění a prodej „artových“ filmů a s ní spojena debata ohledně sebaexotizace, festivalových strategií a filmové estetiky, která je mezinárodně uznávaná -stručná ukázka tvorby mladší generace tvůrců: Gábor Reisz, Virág Zomborácz, Lili Horváth -otázka nových distribučních platform (online) a způsobů financování (důležitost fondů a výstupů pro ně, crowdfunding, koprodukce) -vytvoření vlastních námětů, které by mohli být teoreticky rozvíjené na mezinárodní půdě -Vytvoření „taster tape“ a finální pitching projektu před kolegy Televizní seriál Přednášející: Pavel Gotthard Představení základních principů seriálové scenáristiky, vývoj námětu, výstavbu dějové struktury a psaní konkrétní scény. Příprava studentů na praxi v oboru televizní seriálové scenáristiky. Student získá povědomí o tom jak koncipovat seriálové náměty pro televizi a jak se ucházet a zhostit pozice začínajícího scenáristy v kolektivně psaném seriálu. Online, On-air, On-demand Přednášející: Lucie Macháčková, Denisa Kollárová ČT Prezentace Online, On-air, On-demand je rozdělena na dvě části- první se věnuje trendům v chování diváků pod vlivem nových platforem šíření televizního obsahu a druhá interaktivním kampaním České televize za poslední rok (Generation What?, iReportér, #stardance, DIV: Zastavte roboty).
Literature
  • Pamela Douglas : Writing The TV Drama Series
  • Robert McKee: Story: Style, Structure, Substance, and the Principles
  • Linda Aronson: The 21st Century Screenplay
Teaching methods (in Czech)
dílna,seminář, práce s textem, práce s obrazem, dialog, dramaturgická analýza, praktická cvičení
Assessment methods (in Czech)
zápočet na základě aktivní účasti na workshopech
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
The course is also listed under the following terms Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024.
  • Enrolment Statistics (recent)