DDVL305 Bachelor Graduation Project – Seminar
Theatre FacultySummer 2024
- Extent and Intensity
- 0/2/1. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Radka Macková (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Wed 14:30–16:00 1
- Prerequisites (in Czech)
- Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre and Education (programme DIFA, Div_vych:B)
- Drama in Education (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Cílem předmětu je:
- seznámit studenty s příklady dobré praxe (realizovanými inscenačními projekty) za pomocí projektových dokumentací z archivu ateliéru DaV
- charakterizovat divácké skupiny na základě věku a dalších specifik
- seznámit studenty s formáty práce s publikem jako nástrojem reflexe vlastní tvorby (diskuse, dílny, dotazník, atd.)
- vést studenty při hledání vhodného východiska (téma, námět, cílové publikum) pro budoucí inscenaci - Learning outcomes (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Student bude schopen:
- charakterizovat diváckou skupinu na základě věkových a dalších specifik
- aplikovat formáty práce s publikem a metody kvalitativního výzkumu v rámci reflexe vlastní divadelní tvorby
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text - Syllabus (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
- Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
- Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Literature
- recommended literature
- PLAŇAVA I., PŘIKRYLOVÁ Z. Zpráva o psychologickém průzkumu dětského diváka divadla Radost, 1977
- Umělci pro společnost – příklady kulturních projektů v oblasti sociální inkluze, Praha: Institut umění – Divadelní ústav, 2010 ISBN 978-80-7008-249-2
- RICHTER, Luděk. Praktická dramaturgie v kostce. Praha: Dobré divadlo dětem, 2003, 60 s. info
- Teaching methods (in Czech)
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta - Assessment methods (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě vypracování referátu, účasti v hodinách a odevzdání první verze anotace bakalářské inscenace. - Language of instruction
- Czech
DDVL305 Bachelor Graduation Project – Seminar
Theatre FacultySummer 2023
- Extent and Intensity
- 0/2/1. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Radka Macková (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Wed 14:30–16:00 2
- Prerequisites (in Czech)
- Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre and Education (programme DIFA, Div_vych:B)
- Drama in Education (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Cílem předmětu je:
- seznámit studenty s příklady dobré praxe (realizovanými inscenačními projekty) za pomocí projektových dokumentací z archivu ateliéru DaV
- charakterizovat divácké skupiny na základě věku a dalších specifik
- seznámit studenty s formáty práce s publikem jako nástrojem reflexe vlastní tvorby (diskuse, dílny, dotazník, atd.)
- vést studenty při hledání vhodného východiska (téma, námět, cílové publikum) pro budoucí inscenaci - Learning outcomes (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Student bude schopen:
- charakterizovat diváckou skupinu na základě věkových a dalších specifik
- aplikovat formáty práce s publikem a metody kvalitativního výzkumu v rámci reflexe vlastní divadelní tvorby
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text - Syllabus (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
- Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
- Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Literature
- recommended literature
- PLAŇAVA I., PŘIKRYLOVÁ Z. Zpráva o psychologickém průzkumu dětského diváka divadla Radost, 1977
- Umělci pro společnost – příklady kulturních projektů v oblasti sociální inkluze, Praha: Institut umění – Divadelní ústav, 2010 ISBN 978-80-7008-249-2
- RICHTER, Luděk. Praktická dramaturgie v kostce. Praha: Dobré divadlo dětem, 2003, 60 s. info
- Teaching methods (in Czech)
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta - Assessment methods (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě vypracování referátu, účasti v hodinách a odevzdání první verze anotace bakalářské inscenace. - Language of instruction
- Czech
DDVL305 Bachelor Graduation Project – Seminar
Theatre FacultySummer 2022
- Extent and Intensity
- 0/2/1. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Radka Macková (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Thu 16:15–17:45 1
- Prerequisites (in Czech)
- Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre and Education (programme DIFA, Div_vych:B)
- Drama in Education (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Cílem předmětu je:
- seznámit studenty s příklady dobré praxe (realizovanými inscenačními projekty) za pomocí projektových dokumentací z archivu ateliéru DaV
- charakterizovat divácké skupiny na základě věku a dalších specifik
- seznámit studenty s formáty práce s publikem jako nástrojem reflexe vlastní tvorby (diskuse, dílny, dotazník, atd.)
- vést studenty při hledání vhodného východiska (téma, námět, cílové publikum) pro budoucí inscenaci - Learning outcomes (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Student bude schopen:
- charakterizovat diváckou skupinu na základě věkových a dalších specifik
- aplikovat formáty práce s publikem a metody kvalitativního výzkumu v rámci reflexe vlastní divadelní tvorby
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text - Syllabus (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
- Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
- Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Literature
- recommended literature
- PLAŇAVA I., PŘIKRYLOVÁ Z. Zpráva o psychologickém průzkumu dětského diváka divadla Radost, 1977
- Umělci pro společnost – příklady kulturních projektů v oblasti sociální inkluze, Praha: Institut umění – Divadelní ústav, 2010 ISBN 978-80-7008-249-2
- RICHTER, Luděk. Praktická dramaturgie v kostce. Praha: Dobré divadlo dětem, 2003, 60 s. info
- Teaching methods (in Czech)
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta - Assessment methods (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě vypracování referátu, účasti v hodinách a odevzdání první verze anotace bakalářské inscenace. - Language of instruction
- Czech
DDVL305 Bachelor Graduation Project – Seminar
Theatre FacultySummer 2021
- Extent and Intensity
- 0/2/1. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Jonáš Konývka, Ph.D. (lecturer)
MgA. Radka Macková (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Thu 8:30–9:15 4, Thu 9:15–10:00 4
- Prerequisites (in Czech)
- Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre and Education (programme DIFA, Div_vych:B)
- Drama in Education (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Cílem předmětu je:
- seznámit studenty s příklady dobré praxe (realizovanými inscenačními projekty) za pomocí projektových dokumentací z archivu ateliéru DaV
- charakterizovat divácké skupiny na základě věku a dalších specifik
- seznámit studenty s formáty práce s publikem jako nástrojem reflexe vlastní tvorby (diskuse, dílny, dotazník, atd.)
- vést studenty při hledání vhodného východiska (téma, námět, cílové publikum) pro budoucí inscenaci - Learning outcomes (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Student bude schopen:
- charakterizovat diváckou skupinu na základě věkových a dalších specifik
- aplikovat formáty práce s publikem a metody kvalitativního výzkumu v rámci reflexe vlastní divadelní tvorby
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text - Syllabus (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
- Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
- Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Literature
- recommended literature
- PLAŇAVA I., PŘIKRYLOVÁ Z. Zpráva o psychologickém průzkumu dětského diváka divadla Radost, 1977
- Umělci pro společnost – příklady kulturních projektů v oblasti sociální inkluze, Praha: Institut umění – Divadelní ústav, 2010 ISBN 978-80-7008-249-2
- RICHTER, Luděk. Praktická dramaturgie v kostce. Praha: Dobré divadlo dětem, 2003, 60 s. info
- Teaching methods (in Czech)
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta - Assessment methods (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě vypracování referátu, účasti v hodinách a odevzdání první verze anotace bakalářské inscenace. - Language of instruction
- Czech
DDVL305 Bachelor Graduation Project – Seminar
Theatre FacultySummer 2020
- Extent and Intensity
- 0/2/1. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Radka Macková (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Thu 16:15–17:45 1
- Prerequisites (in Czech)
- Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Drama in Education (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Cílem předmětu je:
- seznámit studenty s příklady dobré praxe (realizovanými inscenačními projekty) za pomocí projektových dokumentací z archivu ateliéru DaV
- charakterizovat divácké skupiny na základě věku a dalších specifik
- seznámit studenty s formáty práce s publikem jako nástrojem reflexe vlastní tvorby (diskuse, dílny, dotazník, atd.)
- vést studenty při hledání vhodného východiska (téma, námět, cílové publikum) pro budoucí inscenaci - Learning outcomes (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Student bude schopen:
- charakterizovat diváckou skupinu na základě věkových a dalších specifik
- aplikovat formáty práce s publikem a metody kvalitativního výzkumu v rámci reflexe vlastní divadelní tvorby
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text - Syllabus (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
- Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
- Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Literature
- recommended literature
- PLAŇAVA I., PŘIKRYLOVÁ Z. Zpráva o psychologickém průzkumu dětského diváka divadla Radost, 1977
- Umělci pro společnost – příklady kulturních projektů v oblasti sociální inkluze, Praha: Institut umění – Divadelní ústav, 2010 ISBN 978-80-7008-249-2
- RICHTER, Luděk. Praktická dramaturgie v kostce. Praha: Dobré divadlo dětem, 2003, 60 s. info
- Teaching methods (in Czech)
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta - Assessment methods (in Czech)
- Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě vypracování referátu, účasti v hodinách a odevzdání první verze anotace bakalářské inscenace. - Language of instruction
- Czech
DDVL305 Bachelor Graduation Project – Seminar
Theatre FacultySummer 2019
- Extent and Intensity
- 0/2/1. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Radka Macková (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Thu 8:30–10:00 4
- Prerequisites (in Czech)
- Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre and Education (programme DIFA, N-DRAUM)
- Drama in Education (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.
DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti. - Syllabus (in Czech)
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Divadlo v sociální akci
- Participace, interakce a divadlo
- Divadlo pro děti a mládež
- Autoteatro
- TIE
- Vzdělávací projekty pro školy
- Profesionální divadla a nabídka divákům
- Doku-divadlo
- Divadlo s/pro seniory
- TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
- Projekty site specific, devising theatre
- Multikulturní centra
- LARP
- aj.
Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Teaching methods (in Czech)
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta - Assessment methods (in Czech)
- Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
- Language of instruction
- Czech
DDVL305 Bachelor Graduation Project – Seminar
Theatre FacultySummer 2018
- Extent and Intensity
- 0/2/1. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Radka Macková (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Thu 8:30–10:00 4
- Prerequisites (in Czech)
- EVER ( DDVZ305 Bachelor Graduation Project – Seminar )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Drama in Education (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.
DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti. - Syllabus (in Czech)
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Divadlo v sociální akci
- Participace, interakce a divadlo
- Divadlo pro děti a mládež
- Autoteatro
- TIE
- Vzdělávací projekty pro školy
- Profesionální divadla a nabídka divákům
- Doku-divadlo
- Divadlo s/pro seniory
- TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
- Projekty site specific, devising theatre
- Multikulturní centra
- LARP
- aj.
Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Teaching methods (in Czech)
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta - Assessment methods (in Czech)
- Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
DDVL305 Bachelor Graduation Project – Seminar
Theatre FacultySummer 2017
- Extent and Intensity
- 0/2/1. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Radka Macková (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Thu 8:30–10:00 4
- Prerequisites (in Czech)
- EVER ( DDVZ305 Bachelor Graduation Project – Seminar )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Drama in Education (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.
DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti. - Syllabus (in Czech)
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Divadlo v sociální akci
- Participace, interakce a divadlo
- Divadlo pro děti a mládež
- Autoteatro
- TIE
- Vzdělávací projekty pro školy
- Profesionální divadla a nabídka divákům
- Doku-divadlo
- Divadlo s/pro seniory
- TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
- Projekty site specific, devising theatre
- Multikulturní centra
- LARP
- aj.
Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Teaching methods (in Czech)
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta - Assessment methods (in Czech)
- Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
DDVL305 Bachelor Graduation Project – Seminar
Theatre FacultySummer 2016
- Extent and Intensity
- 0/2/1. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Radka Macková (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Thu 10:15–11:45 4, except Tue 12. 4. to Sat 16. 4.
- Prerequisites (in Czech)
- EVER ( DDVZ305 Bachelor Graduation Project – Seminar )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Drama in Education (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.
DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti. - Syllabus (in Czech)
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Divadlo v sociální akci
- Participace, interakce a divadlo
- Divadlo pro děti a mládež
- Autoteatro
- TIE
- Vzdělávací projekty pro školy
- Profesionální divadla a nabídka divákům
- Doku-divadlo
- Divadlo s/pro seniory
- TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
- Projekty site specific, devising theatre
- Multikulturní centra
- LARP
- aj.
Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Teaching methods (in Czech)
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta - Assessment methods (in Czech)
- Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
DDVL305 Bachelor Graduation Project – Seminar
Theatre FacultySummer 2015
- Extent and Intensity
- 0/2/1. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Kamila Konývková Kostřicová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- EVER ( DDVZ305 Bachelor Graduation Project – Seminar )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Drama in Education (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.
DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti. - Syllabus (in Czech)
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Divadlo v sociální akci
- Participace, interakce a divadlo
- Divadlo pro děti a mládež
- Autoteatro
- TIE
- Vzdělávací projekty pro školy
- Profesionální divadla a nabídka divákům
- Doku-divadlo
- Divadlo s/pro seniory
- TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
- Projekty site specific, devising theatre
- Multikulturní centra
- LARP
- aj.
Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Teaching methods (in Czech)
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta - Assessment methods (in Czech)
- Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
- Enrolment Statistics (recent)