DDML405 Marketing Communication
Theatre FacultySummer 2024
- Extent and Intensity
- 1/1/4. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
- Teacher(s)
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Wed 10:15–11:45 305
- Prerequisites
- Student graduated in the bachelor degree of Theatre Production and Stage Technology or in equal type of studies.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on Production (programme DIFA, N-DRAUM)
- Theatre Management (programme DIFA, Div_Pro:N)
- Course objectives (in Czech)
- „Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU“
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.
Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru. - Learning outcomes (in Czech)
- ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.
DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.
ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje. - Syllabus (in Czech)
- Osnova celkem 6 výukových bloků:
- Strategické řízení marketingu
- Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
- Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
- Psychologické aspekty marketingových komunikací
- Branding
- Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
- Osnova celkem 6 výukových bloků:
- Literature
- required literature
- Smart Chart 4.0 (Make Smart Communication Choices). Washington: Spitfire, 2021.
- Interaktivní osnovy k předmětu v IS JAMU
- MCINTYRE, Morris Hargreaves. Strategic Marketing and Audience Development for Cultural Organisations. Manchester, 2007. info
- West South Arts Marketing and West South Arts Marketing. Strategic Marketing Planning. Bristol: West South Arts Marketing. 31 pp. 2002. URL info
- Teaching methods (in Czech)
- FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2
VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.
Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení - Assessment methods (in Czech)
- Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.
Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností, způsobilostí a kritického myšlení studenta). - Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
DDML405 Marketing Communication
Theatre FacultySummer 2023
- Extent and Intensity
- 1/1/4. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
- Teacher(s)
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- each even Wednesday 10:15–11:45 107
- Prerequisites
- Student graduated in the bachelor degree of Theatre Production and Stage Technology or in equal type of studies.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on Production (programme DIFA, N-DRAUM)
- Theatre Management (programme DIFA, Div_Pro:N)
- Course objectives (in Czech)
- „Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU“
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.
Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru. - Learning outcomes (in Czech)
- ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.
DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.
ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje. - Syllabus (in Czech)
- Osnova celkem 6 výukových bloků:
- Strategické řízení marketingu
- Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
- Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
- Psychologické aspekty marketingových komunikací
- Branding
- Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
- Osnova celkem 6 výukových bloků:
- Literature
- required literature
- Smart Chart 4.0 (Make Smart Communication Choices). Washington: Spitfire, 2021.
- Interaktivní osnovy k předmětu v IS JAMU
- MCINTYRE, Morris Hargreaves. Strategic Marketing and Audience Development for Cultural Organisations. Manchester, 2007. info
- West South Arts Marketing and West South Arts Marketing. Strategic Marketing Planning. Bristol: West South Arts Marketing. 31 pp. 2002. URL info
- Teaching methods (in Czech)
- FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2
VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.
Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení - Assessment methods (in Czech)
- Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.
Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností, způsobilostí a kritického myšlení studenta). - Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
DDML405 Marketing Communication
Theatre FacultySummer 2022
- Extent and Intensity
- 1/1/4. 3 credit(s). Type of Completion: graded credit.
- Teacher(s)
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites
- Student graduated in the bachelor degree of Theatre Production and Stage Technology or in equal type of studies.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on Production (programme DIFA, N-DRAUM)
- Theatre Management (programme DIFA, Div_Pro:N)
- Course objectives (in Czech)
- „Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU“
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.
Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru. - Learning outcomes (in Czech)
- ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.
DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.
ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje. - Syllabus (in Czech)
- Osnova celkem 6 výukových bloků:
- Strategické řízení marketingu
- Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
- Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
- Psychologické aspekty marketingových komunikací
- Branding
- Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
- Osnova celkem 6 výukových bloků:
- Literature
- required literature
- Interaktivní osnovy k předmětu v IS JAMU
- CIALDINI, Robert B. Zbraně vlivu: manipulativní techniky a jak se jim bránit. Brno: Jan Melvil. ISBN 978-80-87270-32-5. 2012. info
- GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
- BYRNES, William J. Management and the Arts. ilustrované vydání. Taylor & Francis. 476 pp. ISBN 978-0-240-81004-1. 2009. info
- OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
- HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
- recommended literature
- KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
- KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
- VARBANOVA, Lidia. Strategic management in the arts. 1st ed. New York: New York Routledge. 358 pp. ISBN 978-0-415-53003-3. 2013. info
- STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
- TOMANDL, Ján. Jak účinně oslovit média: media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. Computer Press: Computer Press. ISBN 978-80-251-3457-3. 2011. info
- ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
- LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
- VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
- HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
- KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
- KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
- BECK, Gloria. Zakázaná rétorika: 30 manipulativních technik. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1743-2. 2007. info
- Teaching methods (in Czech)
- FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2
VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.
Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení - Assessment methods (in Czech)
- Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.
Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností, způsobilostí a kritického myšlení studenta). - Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Further Comments
- The course is taught: every other week.
DDML405 Marketing Communication
Theatre FacultySummer 2021
- Extent and Intensity
- 1/1/4. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
- Teacher(s)
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- each odd Wednesday 8:30–10:00 305
- Prerequisites
- Student graduated in the bachelor degree of Theatre Production and Stage Technology or in equal type of studies.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on Production (programme DIFA, N-DRAUM)
- Theatre Management (programme DIFA, Div_Pro:N)
- Course objectives (in Czech)
- „Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU“
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.
Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru. - Learning outcomes (in Czech)
- ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.
DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.
ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje. - Syllabus (in Czech)
- Osnova celkem 6 výukových bloků:
- Strategické řízení marketingu
- Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
- Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
- Psychologické aspekty marketingových komunikací
- Branding
- Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
- Osnova celkem 6 výukových bloků:
- Literature
- required literature
- Interaktivní osnovy k předmětu v IS JAMU
- CIALDINI, Robert B. Zbraně vlivu: manipulativní techniky a jak se jim bránit. Brno: Jan Melvil. ISBN 978-80-87270-32-5. 2012. info
- GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
- BYRNES, William J. Management and the Arts. ilustrované vydání. Taylor & Francis. 476 pp. ISBN 978-0-240-81004-1. 2009. info
- OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
- HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
- recommended literature
- KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
- KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
- VARBANOVA, Lidia. Strategic management in the arts. 1st ed. New York: New York Routledge. 358 pp. ISBN 978-0-415-53003-3. 2013. info
- STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
- TOMANDL, Ján. Jak účinně oslovit média: media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. Computer Press: Computer Press. ISBN 978-80-251-3457-3. 2011. info
- ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
- LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
- VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
- HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
- KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
- KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
- BECK, Gloria. Zakázaná rétorika: 30 manipulativních technik. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1743-2. 2007. info
- Teaching methods (in Czech)
- FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2
VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.
Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení - Assessment methods (in Czech)
- Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.
Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností, způsobilostí a kritického myšlení studenta). - Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
DDML405 Marketing Communication
Theatre FacultySummer 2020
- Extent and Intensity
- 1/1/4. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
- Teacher(s)
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Wed 8:30–10:00 305
- Prerequisites
- Student graduated in the bachelor degree of Theatre Production and Stage Technology or in equal type of studies.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on Production (programme DIFA, N-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- „Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU“
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.
Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru. - Learning outcomes (in Czech)
- ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.
DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.
ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje. - Syllabus (in Czech)
- Osnova celkem 6 výukových bloků:
- Strategické řízení marketingu
- Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
- Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
- Psychologické aspekty marketingových komunikací
- Branding
- Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
- Osnova celkem 6 výukových bloků:
- Literature
- required literature
- Interaktivní osnovy k předmětu v IS JAMU
- CIALDINI, Robert B. Zbraně vlivu: manipulativní techniky a jak se jim bránit. Brno: Jan Melvil. ISBN 978-80-87270-32-5. 2012. info
- GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
- BYRNES, William J. Management and the Arts. ilustrované vydání. Taylor & Francis. 476 pp. ISBN 978-0-240-81004-1. 2009. info
- OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
- HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
- recommended literature
- KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
- KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
- VARBANOVA, Lidia. Strategic management in the arts. 1st ed. New York: New York Routledge. 358 pp. ISBN 978-0-415-53003-3. 2013. info
- STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
- TOMANDL, Ján. Jak účinně oslovit média: media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. Computer Press: Computer Press. ISBN 978-80-251-3457-3. 2011. info
- ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
- LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
- VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
- HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
- KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
- KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
- BECK, Gloria. Zakázaná rétorika: 30 manipulativních technik. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1743-2. 2007. info
- Teaching methods (in Czech)
- FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2
VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.
Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení - Assessment methods (in Czech)
- Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.
Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností, způsobilostí a kritického myšlení studenta). - Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
DDML405 Marketing Communication
Theatre FacultySummer 2019
- Extent and Intensity
- 0/16/16. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
- Teacher(s)
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. MgA. Blanka Chládková
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites
- Successful completion of appropriate courses teaching bachelor degree field of Theatre Management, specializing in theater productions: Marketing I, II Marketing, marketing research.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on management and technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Theatre Management focusing on Production (programme DIFA, N-DRAUM)
- Theatre Management focusing on production management (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.
Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru. - Learning outcomes (in Czech)
- DESKRIPTORY
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.
DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.
ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje. - Syllabus (in Czech)
- - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
- Psychologické aspekty marketingových komunikací
- Marketingová strategie (od analýz přes návrh po implementaci a vyhodnocení)
- Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
- Branding
- Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
- - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
- Literature
- required literature
- KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
- STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
- GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
- LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
- OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
- HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
- recommended literature
- KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
- ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
- VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
- HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
- KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
- KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
- Teaching methods (in Czech)
- FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 3
VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.
Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení - Assessment methods (in Czech)
- Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.
Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností a způsobilostí studenta),
- eseje na zadaná témata: 30 % (slouží k ověření kritického myšlení studenta). - Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Further Comments
- The course is taught: in blocks.
DDML405 Marketing Communication
Theatre FacultySummer 2018
- Extent and Intensity
- 1/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
- Teacher(s)
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. MgA. Blanka Chládková
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites
- Successful completion of appropriate courses teaching bachelor degree field of Theatre Management, specializing in theater productions: Marketing I, II Marketing, marketing research.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on Production (programme DIFA, N-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.
Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.
DESKRIPTORY
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.
DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.
ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje. - Syllabus (in Czech)
- - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
- Psychologické aspekty marketingových komunikací
- Marketingová strategie (od analýz přes návrh po implementaci a vyhodnocení)
- Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
- Branding
- Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
- - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
- Literature
- required literature
- KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
- STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
- GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
- LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
- OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
- HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
- recommended literature
- KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
- ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
- VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
- HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
- KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
- KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
- Teaching methods (in Czech)
- FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 3
VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.
Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení - Assessment methods (in Czech)
- Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.
Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností a způsobilostí studenta),
- eseje na zadaná témata: 30 % (slouží k ověření kritického myšlení studenta). - Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Further Comments
- Study Materials
DDML405 Marketing Communication
Theatre FacultySummer 2017
- Extent and Intensity
- 1/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
- Teacher(s)
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. MgA. Blanka Chládková
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Wed 14:30–16:00 106
- Prerequisites
- Successful completion of appropriate courses teaching bachelor degree field of Theatre Management, specializing in theater productions: Marketing I, II Marketing, marketing research.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on Production (programme DIFA, N-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.
Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.
DESKRIPTORY
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.
DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.
ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje. - Syllabus (in Czech)
- - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
- Psychologické aspekty marketingových komunikací
- Marketingová strategie (od analýz přes návrh po implementaci a vyhodnocení)
- Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
- Branding
- Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
- - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
- Literature
- required literature
- KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
- STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
- GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
- LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
- OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
- HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
- recommended literature
- KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
- ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
- VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
- HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
- KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
- KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
- Teaching methods (in Czech)
- FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 3
VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.
Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení - Assessment methods (in Czech)
- Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.
Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností a způsobilostí studenta),
- eseje na zadaná témata: 30 % (slouží k ověření kritického myšlení studenta). - Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
DDML405 Marketing Communication
Theatre FacultySummer 2016
- Extent and Intensity
- 1/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
- Teacher(s)
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. MgA. Blanka Chládková
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- each odd Tuesday 8:30–10:00 107, except Tue 12. 4. to Sat 16. 4.
- Prerequisites
- Successful completion of appropriate courses teaching bachelor degree field of Theatre Management, specializing in theater productions: Marketing I, II Marketing, marketing research.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on Production (programme DIFA, N-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.
Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.
DESKRIPTORY
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace,
- vysvětlit základní principy metod podporujících kreativitu jednotlivce a týmů.
DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- zanalyzovat a vyhodnotit stávající strategii značky, strategii komunikačního mixu a korporátní identity vybrané kulturní organizace, a navrhnout možnosti jejich rozvoje,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- prezentovat, diskutovat a argumentovat své návrhy k řešení modelového příkladu se svými kolegy a pedagogem předmětu,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.
ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje. - Syllabus (in Czech)
- - Úvod do strategického marketingu
- Marketingová strategie (od analýz přes návrh po implementaci a vyhodnocení)
- Strategie značky
- Korporátní identita
- Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
- Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
- Vývoj a změny v současné marketingové komunikaci
- - Úvod do strategického marketingu
- Literature
- required literature
- KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
- STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
- GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
- LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
- OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
- HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
- recommended literature
- KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
- ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
- VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
- HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
- KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
- KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
- Teaching methods (in Czech)
- FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2
VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování analýzy prostředí a návrhu marketingové strategie vybrané kulturní instituce studie. Výsledná práce je v závěrečné hodině prezentována a reflektována jak pedagogem, tak ostatními studenty. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.
Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení - Assessment methods (in Czech)
- Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat eseje na zadaná témata, zpracovat a prezentovat analýzu prostředí a návrh marketingové strategie vybrané kulturní organizace.
Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace seminární práce: 50 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga a ostatních členů týmu (slouží k ověření znalostí, dovedností a způsobilostí studenta),
- eseje na zadaná témata: 30 % (slouží k ověření kritického myšlení studenta). - Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
DDML405 Marketing Communication
Theatre FacultySummer 2015
- Extent and Intensity
- 1/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
- Teacher(s)
- doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- doc. Mgr. Jan Kolegar
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites
- Successful completion of appropriate courses teaching bachelor degree field of Theatre Management, specializing in theater productions: Marketing I, II Marketing, marketing research.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on Production (programme DIFA, N-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.
Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.
DESKRIPTORY
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace,
- vysvětlit základní principy metod podporujících kreativitu jednotlivce a týmů.
DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- zanalyzovat a vyhodnotit stávající strategii značky, strategii komunikačního mixu a korporátní identity vybrané kulturní organizace, a navrhnout možnosti jejich rozvoje,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- prezentovat, diskutovat a argumentovat své návrhy k řešení modelového příkladu se svými kolegy a pedagogem předmětu,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.
ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje. - Syllabus (in Czech)
- - Úvod do strategického marketingu
- Marketingová strategie (od analýz přes návrh po implementaci a vyhodnocení)
- Strategie značky
- Korporátní identita
- Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
- Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
- Vývoj a změny v současné marketingové komunikaci
- - Úvod do strategického marketingu
- Literature
- required literature
- KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
- STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
- GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
- LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
- OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
- HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
- recommended literature
- KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
- ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
- VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
- HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
- KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
- KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
- Teaching methods (in Czech)
- FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2
VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování analýzy prostředí a návrhu marketingové strategie vybrané kulturní instituce studie. Výsledná práce je v závěrečné hodině prezentována a reflektována jak pedagogem, tak ostatními studenty. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.
Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení - Assessment methods (in Czech)
- Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat eseje na zadaná témata, zpracovat a prezentovat analýzu prostředí a návrh marketingové strategie vybrané kulturní organizace.
Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace seminární práce: 50 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga a ostatních členů týmu (slouží k ověření znalostí, dovedností a způsobilostí studenta),
- eseje na zadaná témata: 30 % (slouží k ověření kritického myšlení studenta). - Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Enrolment Statistics (recent)