DDML405 Marketing Communication

Theatre Faculty
Summer 2024
Extent and Intensity
1/1/4. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Wed 10:15–11:45 305
Prerequisites
Student graduated in the bachelor degree of Theatre Production and Stage Technology or in equal type of studies.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
„Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU“
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.

Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.

Learning outcomes (in Czech)
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.


DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.

ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje.
Syllabus (in Czech)
  • Osnova celkem 6 výukových bloků:
    - Strategické řízení marketingu
    - Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
    - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
    - Psychologické aspekty marketingových komunikací
    - Branding
    - Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
Literature
    required literature
  • Smart Chart 4.0 (Make Smart Communication Choices). Washington: Spitfire, 2021.
  • Interaktivní osnovy k předmětu v IS JAMU
  • MCINTYRE, Morris Hargreaves. Strategic Marketing and Audience Development for Cultural Organisations. Manchester, 2007. info
  • West South Arts Marketing and West South Arts Marketing. Strategic Marketing Planning. Bristol: West South Arts Marketing. 31 pp. 2002. URL info
    recommended literature
  • www.artsprofessional.co.uk
  • www.spitfirestrategies.com
  • KOTLER, Philip and Joanne SCHEFF. Standing Room Only. Strategies for Marketing the Performing Arts, 2014. info
  • KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
Teaching methods (in Czech)
FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2

VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.

Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení
Assessment methods (in Czech)
Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.

Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností, způsobilostí a kritického myšlení studenta).
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023.

DDML405 Marketing Communication

Theatre Faculty
Summer 2023
Extent and Intensity
1/1/4. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
each even Wednesday 10:15–11:45 107
Prerequisites
Student graduated in the bachelor degree of Theatre Production and Stage Technology or in equal type of studies.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
„Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU“
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.

Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.

Learning outcomes (in Czech)
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.


DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.

ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje.
Syllabus (in Czech)
  • Osnova celkem 6 výukových bloků:
    - Strategické řízení marketingu
    - Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
    - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
    - Psychologické aspekty marketingových komunikací
    - Branding
    - Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
Literature
    required literature
  • Smart Chart 4.0 (Make Smart Communication Choices). Washington: Spitfire, 2021.
  • Interaktivní osnovy k předmětu v IS JAMU
  • MCINTYRE, Morris Hargreaves. Strategic Marketing and Audience Development for Cultural Organisations. Manchester, 2007. info
  • West South Arts Marketing and West South Arts Marketing. Strategic Marketing Planning. Bristol: West South Arts Marketing. 31 pp. 2002. URL info
    recommended literature
  • www.artsprofessional.co.uk
  • www.spitfirestrategies.com
  • KOTLER, Philip and Joanne SCHEFF. Standing Room Only. Strategies for Marketing the Performing Arts, 2014. info
  • KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
Teaching methods (in Czech)
FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2

VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.

Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení
Assessment methods (in Czech)
Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.

Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností, způsobilostí a kritického myšlení studenta).
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2024.

DDML405 Marketing Communication

Theatre Faculty
Summer 2022
Extent and Intensity
1/1/4. 3 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites
Student graduated in the bachelor degree of Theatre Production and Stage Technology or in equal type of studies.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
„Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU“
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.

Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.

Learning outcomes (in Czech)
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.


DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.

ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje.
Syllabus (in Czech)
  • Osnova celkem 6 výukových bloků:
    - Strategické řízení marketingu
    - Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
    - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
    - Psychologické aspekty marketingových komunikací
    - Branding
    - Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
Literature
    required literature
  • Interaktivní osnovy k předmětu v IS JAMU
  • CIALDINI, Robert B. Zbraně vlivu: manipulativní techniky a jak se jim bránit. Brno: Jan Melvil. ISBN 978-80-87270-32-5. 2012. info
  • GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
  • BYRNES, William J. Management and the Arts. ilustrované vydání. Taylor & Francis. 476 pp. ISBN 978-0-240-81004-1. 2009. info
  • OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
  • HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
    recommended literature
  • KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
  • KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
  • VARBANOVA, Lidia. Strategic management in the arts. 1st ed. New York: New York Routledge. 358 pp. ISBN 978-0-415-53003-3. 2013. info
  • STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
  • TOMANDL, Ján. Jak účinně oslovit média: media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. Computer Press: Computer Press. ISBN 978-80-251-3457-3. 2011. info
  • ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
  • LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
  • VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
  • HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
  • KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
  • KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
  • BECK, Gloria. Zakázaná rétorika: 30 manipulativních technik. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1743-2. 2007. info
Teaching methods (in Czech)
FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2

VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.

Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení
Assessment methods (in Czech)
Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.

Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností, způsobilostí a kritického myšlení studenta).
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further Comments
The course is taught: every other week.
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2023, Summer 2024.

DDML405 Marketing Communication

Theatre Faculty
Summer 2021
Extent and Intensity
1/1/4. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
each odd Wednesday 8:30–10:00 305
Prerequisites
Student graduated in the bachelor degree of Theatre Production and Stage Technology or in equal type of studies.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
„Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU“
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.

Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.

Learning outcomes (in Czech)
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.


DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.

ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje.
Syllabus (in Czech)
  • Osnova celkem 6 výukových bloků:
    - Strategické řízení marketingu
    - Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
    - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
    - Psychologické aspekty marketingových komunikací
    - Branding
    - Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
Literature
    required literature
  • Interaktivní osnovy k předmětu v IS JAMU
  • CIALDINI, Robert B. Zbraně vlivu: manipulativní techniky a jak se jim bránit. Brno: Jan Melvil. ISBN 978-80-87270-32-5. 2012. info
  • GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
  • BYRNES, William J. Management and the Arts. ilustrované vydání. Taylor & Francis. 476 pp. ISBN 978-0-240-81004-1. 2009. info
  • OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
  • HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
    recommended literature
  • KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
  • KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
  • VARBANOVA, Lidia. Strategic management in the arts. 1st ed. New York: New York Routledge. 358 pp. ISBN 978-0-415-53003-3. 2013. info
  • STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
  • TOMANDL, Ján. Jak účinně oslovit média: media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. Computer Press: Computer Press. ISBN 978-80-251-3457-3. 2011. info
  • ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
  • LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
  • VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
  • HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
  • KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
  • KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
  • BECK, Gloria. Zakázaná rétorika: 30 manipulativních technik. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1743-2. 2007. info
Teaching methods (in Czech)
FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2

VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.

Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení
Assessment methods (in Czech)
Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.

Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností, způsobilostí a kritického myšlení studenta).
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024.

DDML405 Marketing Communication

Theatre Faculty
Summer 2020
Extent and Intensity
1/1/4. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Wed 8:30–10:00 305
Prerequisites
Student graduated in the bachelor degree of Theatre Production and Stage Technology or in equal type of studies.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
„Vznik nového předmětu, úprava obsahu či výukových metod předmětu byl podpořen z projektu CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002245 Zvýšení kvality vzdělávání na JAMU“
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.

Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.

Learning outcomes (in Czech)
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.


DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.

ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje.
Syllabus (in Czech)
  • Osnova celkem 6 výukových bloků:
    - Strategické řízení marketingu
    - Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
    - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
    - Psychologické aspekty marketingových komunikací
    - Branding
    - Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
Literature
    required literature
  • Interaktivní osnovy k předmětu v IS JAMU
  • CIALDINI, Robert B. Zbraně vlivu: manipulativní techniky a jak se jim bránit. Brno: Jan Melvil. ISBN 978-80-87270-32-5. 2012. info
  • GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
  • BYRNES, William J. Management and the Arts. ilustrované vydání. Taylor & Francis. 476 pp. ISBN 978-0-240-81004-1. 2009. info
  • OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
  • HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
    recommended literature
  • KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
  • KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
  • VARBANOVA, Lidia. Strategic management in the arts. 1st ed. New York: New York Routledge. 358 pp. ISBN 978-0-415-53003-3. 2013. info
  • STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
  • TOMANDL, Ján. Jak účinně oslovit média: media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. Computer Press: Computer Press. ISBN 978-80-251-3457-3. 2011. info
  • ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
  • LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
  • VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
  • HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
  • KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
  • KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
  • BECK, Gloria. Zakázaná rétorika: 30 manipulativních technik. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1743-2. 2007. info
Teaching methods (in Czech)
FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2

VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.

Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení
Assessment methods (in Czech)
Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.

Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností, způsobilostí a kritického myšlení studenta).
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024.

DDML405 Marketing Communication

Theatre Faculty
Summer 2019
Extent and Intensity
0/16/16. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
prof. MgA. Blanka Chládková
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites
Successful completion of appropriate courses teaching bachelor degree field of Theatre Management, specializing in theater productions: Marketing I, II Marketing, marketing research.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.

Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.

Learning outcomes (in Czech)
DESKRIPTORY
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.


DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.

ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje.
Syllabus (in Czech)
  • - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
    - Psychologické aspekty marketingových komunikací
    - Marketingová strategie (od analýz přes návrh po implementaci a vyhodnocení)
    - Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
    - Branding
    - Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
Literature
    required literature
  • KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
  • STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
  • GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
  • LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
  • OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
  • HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
    recommended literature
  • KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
  • ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
  • VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
  • HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
  • KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
  • KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
Teaching methods (in Czech)
FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 3

VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.

Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení
Assessment methods (in Czech)
Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.

Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností a způsobilostí studenta),
- eseje na zadaná témata: 30 % (slouží k ověření kritického myšlení studenta).
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further Comments
The course is taught: in blocks.
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024.

DDML405 Marketing Communication

Theatre Faculty
Summer 2018
Extent and Intensity
1/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
prof. MgA. Blanka Chládková
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites
Successful completion of appropriate courses teaching bachelor degree field of Theatre Management, specializing in theater productions: Marketing I, II Marketing, marketing research.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.

Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.

DESKRIPTORY
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.


DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.

ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje.
Syllabus (in Czech)
  • - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
    - Psychologické aspekty marketingových komunikací
    - Marketingová strategie (od analýz přes návrh po implementaci a vyhodnocení)
    - Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
    - Branding
    - Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
Literature
    required literature
  • KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
  • STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
  • GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
  • LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
  • OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
  • HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
    recommended literature
  • KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
  • ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
  • VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
  • HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
  • KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
  • KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
Teaching methods (in Czech)
FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 3

VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.

Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení
Assessment methods (in Czech)
Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.

Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností a způsobilostí studenta),
- eseje na zadaná témata: 30 % (slouží k ověření kritického myšlení studenta).
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further Comments
Study Materials
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024.

DDML405 Marketing Communication

Theatre Faculty
Summer 2017
Extent and Intensity
1/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
prof. MgA. Blanka Chládková
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Wed 14:30–16:00 106
Prerequisites
Successful completion of appropriate courses teaching bachelor degree field of Theatre Management, specializing in theater productions: Marketing I, II Marketing, marketing research.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.

Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.

DESKRIPTORY
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace.


DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.

ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje.
Syllabus (in Czech)
  • - Vývoj, změny a trendy v současné marketingové komunikaci
    - Psychologické aspekty marketingových komunikací
    - Marketingová strategie (od analýz přes návrh po implementaci a vyhodnocení)
    - Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
    - Branding
    - Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
Literature
    required literature
  • KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
  • STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
  • GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
  • LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
  • OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
  • HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
    recommended literature
  • KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
  • ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
  • VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
  • HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
  • KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
  • KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
Teaching methods (in Czech)
FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky: 2 hodiny co 14 dní
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 3

VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování v průběhu semestru zadaných úkolů. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.

Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení
Assessment methods (in Czech)
Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat úkoly a eseje na zadaná témata.

Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace úkolů a esejí: 80 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga (slouží k ověření znalostí, dovedností a způsobilostí studenta),
- eseje na zadaná témata: 30 % (slouží k ověření kritického myšlení studenta).
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024.

DDML405 Marketing Communication

Theatre Faculty
Summer 2016
Extent and Intensity
1/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
prof. MgA. Blanka Chládková
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
each odd Tuesday 8:30–10:00 107, except Tue 12. 4. to Sat 16. 4.
Prerequisites
Successful completion of appropriate courses teaching bachelor degree field of Theatre Management, specializing in theater productions: Marketing I, II Marketing, marketing research.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.

Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.

DESKRIPTORY
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace,
- vysvětlit základní principy metod podporujících kreativitu jednotlivce a týmů.

DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- zanalyzovat a vyhodnotit stávající strategii značky, strategii komunikačního mixu a korporátní identity vybrané kulturní organizace, a navrhnout možnosti jejich rozvoje,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- prezentovat, diskutovat a argumentovat své návrhy k řešení modelového příkladu se svými kolegy a pedagogem předmětu,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.

ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje.
Syllabus (in Czech)
  • - Úvod do strategického marketingu
    - Marketingová strategie (od analýz přes návrh po implementaci a vyhodnocení)
    - Strategie značky
    - Korporátní identita
    - Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
    - Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
    - Vývoj a změny v současné marketingové komunikaci
Literature
    required literature
  • KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
  • STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
  • GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
  • LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
  • OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
  • HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
    recommended literature
  • KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
  • ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
  • VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
  • HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
  • KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
  • KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
Teaching methods (in Czech)
FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2

VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování analýzy prostředí a návrhu marketingové strategie vybrané kulturní instituce studie. Výsledná práce je v závěrečné hodině prezentována a reflektována jak pedagogem, tak ostatními studenty. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.

Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení
Assessment methods (in Czech)
Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat eseje na zadaná témata, zpracovat a prezentovat analýzu prostředí a návrh marketingové strategie vybrané kulturní organizace.

Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace seminární práce: 50 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga a ostatních členů týmu (slouží k ověření znalostí, dovedností a způsobilostí studenta),
- eseje na zadaná témata: 30 % (slouží k ověření kritického myšlení studenta).
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024.

DDML405 Marketing Communication

Theatre Faculty
Summer 2015
Extent and Intensity
1/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
doc. Mgr. Jan Kolegar
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites
Successful completion of appropriate courses teaching bachelor degree field of Theatre Management, specializing in theater productions: Marketing I, II Marketing, marketing research.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
CÍL
Cílem předmětu je v souladu s producentským zaměřením magisterského studia zajistit znalosti a jejich aplikaci v oblasti strategického řízení marketingu. Předmět zasazuje strategický marketing do systému firemních strategií, seznamuje studenty s jednotlivými oblastmi marketingové strategie, reflektuje změny a trendy v současné marketingové komunikaci a zdůrazňuje nutnost přistupovat k marketingovým řešením nikoli pouze systematicky, ale i kreativně.

Předmět rozšiřuje znalosti z oblasti marketingových komunikací nabyté v předmětech bakalářského stupně studia (především Marketing I, Marketing II a Základy marketingového výzkumu) a doplňuje základy nutné pro zpracování absolventského producentského záměru.

DESKRIPTORY
ZNALOSTI
Student dokáže:
- vysvětlit pojem marketingová strategie a zasadit jej do systému firemních strategií,
- vysvětlit pojmy strategie značky, strategie komunikačního mixu, korporátní identita,
- popsat a vysvětlit postup zpracování marketingové strategie organizace,
- popsat a vysvětlit základní principy metod sloužících ke zpracování marketingové strategie,
- vysvětlit pojem marketingový plán a vymezit jeho obsah,
- popsat a zhodnotit změny a trendy v současné marketingové komunikaci,
- vysvětlit rozdíl mezi pojmy kreativita a inovace,
- vysvětlit základní principy metod podporujících kreativitu jednotlivce a týmů.

DOVEDNOSTI
Student umí:
- na základě dílčích analýz zmapovat a vyhodnotit zásadní faktory vnitřního a vnějšího prostředí, které mají vliv na marketing vybrané kulturní organizace,
- zanalyzovat a vyhodnotit stávající strategii značky, strategii komunikačního mixu a korporátní identity vybrané kulturní organizace, a navrhnout možnosti jejich rozvoje,
- navrhnout strukturu marketingové strategie vybrané organizace, reflektujíc kontext, v němž působí, a to včetně potřebného personálního, finančního, materiálního a informačního zajištění, stanovit kritéria, na jejichž základě bude marketingová strategie posuzována,
- na základě znalostí z projektového řízení určit zásadní předpoklady, rizika a milníky marketingového plánu, prostřednictvím něhož bude marketingová strategie implementována,
- prezentovat, diskutovat a argumentovat své návrhy k řešení modelového příkladu se svými kolegy a pedagogem předmětu,
- reflektovat změny v současné marketingové komunikaci prostřednictvím esejí na témata zadaná pedagogem.

ZPŮSOBILOSTI
Student je schopen:
- volit a obhájit si vlastní postupy řešení při maximálním ohledu na vnější i vnitřní prostředí,
- samostatně vyhledat odpovídající materiály a informace potřebné ke zpracování zadaných úkolů,
- kriticky a samostatně nastudovat klíčové i doplňující materiály a prameny zadané pedagogem,
- plnit zadané úkoly s ohledem na stanovené termíny a v odpovídající kvalitě,
- sledovat aktuální trendy v oblasti marketingu a umí je začlenit do svého profesního rozvoje.
Syllabus (in Czech)
  • - Úvod do strategického marketingu
    - Marketingová strategie (od analýz přes návrh po implementaci a vyhodnocení)
    - Strategie značky
    - Korporátní identita
    - Komunikační strategie a strategie komunikačního mixu
    - Kreativita a inovace (nejen) v marketingu
    - Vývoj a změny v současné marketingové komunikaci
Literature
    required literature
  • KLEON, A. Kraď jako umělec. Brno: Melvil. ISBN 978-80-87270-36-3. 2013. info
  • STROSS, R. Planeta Google. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2412-3. 2012. info
  • GODIN, S. Fialová kráva – Marketing konečně jinak! Praha: Fragment. ISBN 978-80-253-1120-2. 2010. info
  • LEVINSON, J. C. Guerilla Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2472-7. 2009. info
  • OLLINS, W. O značkách. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0158-4. 2009. info
  • HUGHES, M. Buzzmarketing. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4. 2006. info
    recommended literature
  • KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013. info
  • ADAIR, John. Umění kreativního myšlení. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3004-9. 2011. info
  • VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2790-5. 2009. info
  • HANZELKOVÁ, A., M. KEŘKOVSKÝ, D. ODEHNALOVÁ and O. VYKYPĚL. Strategický marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. 2009. info
  • KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1481-3. 2007. info
  • KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3. 2007. info
Teaching methods (in Czech)
FORMY VÝUKY
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2

VÝUKOVÉ METODY
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje při zpracování analýzy prostředí a návrhu marketingové strategie vybrané kulturní instituce studie. Výsledná práce je v závěrečné hodině prezentována a reflektována jak pedagogem, tak ostatními studenty. Schopnost kriticky posuzovat vývoj a změny v současné marketingové komunikaci a prostředí student ověřuje prostřednictvím esejí na pedagogem zadaná témata.

Pedagog používá následující výukové metody:
- Přednáška
- Práce s textem
- Diskusní metody
- Heuristické metody
- Práce s videozáznamem
- Metody vytváření dovedností
- Individuální výuka, samostatná práce studentů
- Kritické myšlení
Assessment methods (in Czech)
Letní semestr
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Pro úspěšné zakončení předmětu je třeba být účasten/účastna alespoň 80 % výuky v semináři, zpracovat eseje na zadaná témata, zpracovat a prezentovat analýzu prostředí a návrh marketingové strategie vybrané kulturní organizace.

Procentuální váha hodnocení:
- aktivní přítomnost v semináři: 20 % hodnocení,
- zpracování a prezentace seminární práce: 50 % hodnocení, vč. slovní zpětné vazby pedagoga a ostatních členů týmu (slouží k ověření znalostí, dovedností a způsobilostí studenta),
- eseje na zadaná témata: 30 % (slouží k ověření kritického myšlení studenta).
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
The course is also listed under the following terms Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018, Summer 2019, Summer 2020, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024.
  • Enrolment Statistics (recent)