DAAZX43 Juggling
Theatre FacultyWinter 2024
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Adéla Kratochvílová, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Movement Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Movement Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable of Seminar Groups
- DAAZX43/A: Wed 16:15–17:45 3, A. Kratochvílová
DAAZX43/B: No timetable has been entered into IS. A. Kratochvílová
DAAZX43/C: No timetable has been entered into IS. A. Kratochvílová - Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen studentům mateřských oborů.
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je kompenzace důsledků „jednostranné“ aplikace racionální výuky. Rozvoj schopností komunikace mezi analytickou a syntetickou (dominantní a submisivní) mozkovou hemisférou, stimulace hipokampu.
Rozvoj osobnostní zralosti prostřednictvím psychomotoriky, psychomotorických dovedností (bio-psycho-socio-spirituální zralosti člověka) – žonglování.
Individuální tréninkové prvky rozvíjí psychofyzickou zralost s akcentem na dlouhodobou koncentraci (záměrně orientovanou pozornost), smysl pro rytmus, vhodné načasování (timming), prezentaci, …
Partnerské, skupinové prvky rozvíjí vzájemné cítění, neverbální komunikaci, smysl pro rytmus a synchronizaci, smysl pro koordinovanou práci ve skupině, vyváženou prezentaci, ... - Learning outcomes (in Czech)
- Zřetelný kvalitativní rozdíl mezi výchozí a výslednou úrovní sledovaných schopností, dovedností studenta, odrážející pravidelný trénink v množství hodinové dotace odpovídající přiděleným kreditům (kontaktní výuka, samostatný trénink).
Konkrétní výstupy jsou individuální. - Syllabus (in Czech)
- Žonglování s měkkými předměty (míčky, šátky,..), Žonglování s kužely, tyčí, specifickými žonglérskými a balančními pomůckami.
- Aplikace individuálních prvků, schopností a dovedností na partnerské, týmové, skupinové variace, prezentace.
- Vzájemné partnerské žonglování.
- Literature
- required literature
- Spitzer, Manfred, 2012. Digitální demence. Host 2014. ISBN 978-80-7294-872-7.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
individuální tréninkový plán, metody vytváření dovedností,
samostatná práce studentů. - Assessment methods (in Czech)
- Soustavné sledování vývoje a výkonů studentů.
Zápočet na základě docházky a prezentace. - Language of instruction
- Czech
DAAZX43 Juggling
Theatre FacultyWinter 2023
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Adéla Kratochvílová, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Movement Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Movement Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable of Seminar Groups
- DAAZX43/A: Fri 14:30–16:00 3, A. Záboj
DAAZX43/B: Wed 14:30–16:00 3, A. Kratochvílová
DAAZX43/MH: Thu 13:30–15:00 3, A. Záboj - Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen studentům mateřských oborů.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 7 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je kompenzace důsledků „jednostranné“ aplikace racionální výuky. Rozvoj schopností komunikace mezi analytickou a syntetickou (dominantní a submisivní) mozkovou hemisférou, stimulace hipokampu.
Rozvoj osobnostní zralosti prostřednictvím psychomotoriky, psychomotorických dovedností (bio-psycho-socio-spirituální zralosti člověka) – žonglování.
Individuální tréninkové prvky rozvíjí psychofyzickou zralost s akcentem na dlouhodobou koncentraci (záměrně orientovanou pozornost), smysl pro rytmus, vhodné načasování (timming), prezentaci, …
Partnerské, skupinové prvky rozvíjí vzájemné cítění, neverbální komunikaci, smysl pro rytmus a synchronizaci, smysl pro koordinovanou práci ve skupině, vyváženou prezentaci, ... - Learning outcomes (in Czech)
- Zřetelný kvalitativní rozdíl mezi výchozí a výslednou úrovní sledovaných schopností, dovedností studenta, odrážející pravidelný trénink v množství hodinové dotace odpovídající přiděleným kreditům (kontaktní výuka, samostatný trénink).
Konkrétní výstupy jsou individuální. - Syllabus (in Czech)
- Žonglování s měkkými předměty (míčky, šátky,..), Žonglování s kužely, tyčí, specifickými žonglérskými a balančními pomůckami.
- Aplikace individuálních prvků, schopností a dovedností na partnerské, týmové, skupinové variace, prezentace.
- Vzájemné partnerské žonglování.
- Literature
- required literature
- Spitzer, Manfred, 2012. Digitální demence. Host 2014. ISBN 978-80-7294-872-7.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
individuální tréninkový plán, metody vytváření dovedností,
samostatná práce studentů. - Assessment methods (in Czech)
- Soustavné sledování vývoje a výkonů studentů.
Zápočet na základě docházky a prezentace. - Language of instruction
- Czech
DAAZX43 Juggling
Theatre FacultyWinter 2022
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Adéla Kratochvílová, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Movement Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Movement Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable of Seminar Groups
- DAAZX43/A: Fri 12:00–13:30 3, A. Záboj
DAAZX43/B: Wed 14:30–16:00 3, A. Kratochvílová, A. Záboj - Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen studentům mateřských oborů.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 7 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je kompenzace důsledků „jednostranné“ aplikace racionální výuky. Rozvoj schopností komunikace mezi analytickou a syntetickou (dominantní a submisivní) mozkovou hemisférou, stimulace hipokampu.
Rozvoj osobnostní zralosti prostřednictvím psychomotoriky, psychomotorických dovedností (bio-psycho-socio-spirituální zralosti člověka) – žonglování.
Individuální tréninkové prvky rozvíjí psychofyzickou zralost s akcentem na dlouhodobou koncentraci (záměrně orientovanou pozornost), smysl pro rytmus, vhodné načasování (timming), prezentaci, …
Partnerské, skupinové prvky rozvíjí vzájemné cítění, neverbální komunikaci, smysl pro rytmus a synchronizaci, smysl pro koordinovanou práci ve skupině, vyváženou prezentaci, ... - Learning outcomes (in Czech)
- Zřetelný kvalitativní rozdíl mezi výchozí a výslednou úrovní sledovaných schopností, dovedností studenta, odrážející pravidelný trénink v množství hodinové dotace odpovídající přiděleným kreditům (kontaktní výuka, samostatný trénink).
Konkrétní výstupy jsou individuální. - Syllabus (in Czech)
- Žonglování s měkkými předměty (míčky, šátky,..), Žonglování s kužely, tyčí, specifickými žonglérskými a balančními pomůckami.
- Aplikace individuálních prvků, schopností a dovedností na partnerské, týmové, skupinové variace, prezentace.
- Vzájemné partnerské žonglování.
- Literature
- required literature
- Spitzer, Manfred, 2012. Digitální demence. Host 2014. ISBN 978-80-7294-872-7.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
individuální tréninkový plán, metody vytváření dovedností,
samostatná práce studentů. - Assessment methods (in Czech)
- Soustavné sledování vývoje a výkonů studentů.
Zápočet na základě docházky a prezentace. - Language of instruction
- Czech
DAAZX43 Juggling
Theatre FacultyWinter 2021
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Adéla Kratochvílová, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Movement Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Movement Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable of Seminar Groups
- DAAZX43/A: Fri 12:00–13:30 3, A. Záboj
DAAZX43/B: Wed 14:30–16:00 3, A. Kratochvílová, A. Záboj
DAAZX43/FD: Tue 16:15–17:45 3, A. Kratochvílová - Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen studentům mateřských oborů.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Dramatic Acting (programme DIFA, Her_Tvo:M)
- Dramatic Acting (programme DIFA, M-DRAUM)
- Physical Theatre (programme DIFA, Her_Tvo:M)
- Musical Acting (programme DIFA, Her_Tvo:M)
- Musical Acting (programme DIFA, M-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je kompenzace důsledků „jednostranné“ aplikace racionální výuky. Rozvoj schopností komunikace mezi analytickou a syntetickou (dominantní a submisivní) mozkovou hemisférou, stimulace hipokampu.
Rozvoj osobnostní zralosti prostřednictvím psychomotoriky, psychomotorických dovedností (bio-psycho-socio-spirituální zralosti člověka) – žonglování.
Individuální tréninkové prvky rozvíjí psychofyzickou zralost s akcentem na dlouhodobou koncentraci (záměrně orientovanou pozornost), smysl pro rytmus, vhodné načasování (timming), prezentaci, …
Partnerské, skupinové prvky rozvíjí vzájemné cítění, neverbální komunikaci, smysl pro rytmus a synchronizaci, smysl pro koordinovanou práci ve skupině, vyváženou prezentaci, ... - Learning outcomes (in Czech)
- Zřetelný kvalitativní rozdíl mezi výchozí a výslednou úrovní sledovaných schopností, dovedností studenta, odrážející pravidelný trénink v množství hodinové dotace odpovídající přiděleným kreditům (kontaktní výuka, samostatný trénink).
Konkrétní výstupy jsou individuální. - Syllabus (in Czech)
- Žonglování s měkkými předměty (míčky, šátky,..), Žonglování s kužely, tyčí, specifickými žonglérskými a balančními pomůckami.
- Aplikace individuálních prvků, schopností a dovedností na partnerské, týmové, skupinové variace, prezentace.
- Vzájemné partnerské žonglování.
- Literature
- required literature
- Spitzer, Manfred, 2012. Digitální demence. Host 2014. ISBN 978-80-7294-872-7.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
individuální tréninkový plán, metody vytváření dovedností,
samostatná práce studentů. - Assessment methods (in Czech)
- Soustavné sledování vývoje a výkonů studentů.
Zápočet na základě docházky a prezentace. - Language of instruction
- Czech
DAAZX43 Juggling
Theatre FacultyWinter 2020
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Adéla Kratochvílová, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Fri 12:00–12:45 3, Fri 12:45–13:30 3
- Timetable of Seminar Groups:
- Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen studentům mateřských oborů.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 7 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je kompenzace důsledků „jednostranné“ aplikace racionální výuky. Rozvoj schopností komunikace mezi analytickou a syntetickou (dominantní a submisivní) mozkovou hemisférou, stimulace hipokampu.
Rozvoj osobnostní zralosti prostřednictvím psychomotoriky, psychomotorických dovedností (bio-psycho-socio-spirituální zralosti člověka) – žonglování.
Individuální tréninkové prvky rozvíjí psychofyzickou zralost s akcentem na dlouhodobou koncentraci (záměrně orientovanou pozornost), smysl pro rytmus, vhodné načasování (timming), prezentaci, …
Partnerské, skupinové prvky rozvíjí vzájemné cítění, neverbální komunikaci, smysl pro rytmus a synchronizaci, smysl pro koordinovanou práci ve skupině, vyváženou prezentaci, ... - Learning outcomes (in Czech)
- Zřetelný kvalitativní rozdíl mezi výchozí a výslednou úrovní sledovaných schopností, dovedností studenta, odrážející pravidelný trénink v množství hodinové dotace odpovídající přiděleným kreditům (kontaktní výuka, samostatný trénink).
Konkrétní výstupy jsou individuální. - Syllabus (in Czech)
- Žonglování s měkkými předměty (míčky, šátky,..), Žonglování s kužely, tyčí, specifickými žonglérskými a balančními pomůckami.
- Aplikace individuálních prvků, schopností a dovedností na partnerské, týmové, skupinové variace, prezentace.
- Vzájemné partnerské žonglování.
- Literature
- required literature
- Spitzer, Manfred, 2012. Digitální demence. Host 2014. ISBN 978-80-7294-872-7.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
individuální tréninkový plán, metody vytváření dovedností,
samostatná práce studentů. - Assessment methods (in Czech)
- Soustavné sledování vývoje a výkonů studentů.
Zápočet na základě docházky a prezentace. - Language of instruction
- Czech
DAAZX43 Juggling
Theatre FacultyWinter 2019
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Aleš Záboj (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Tue 18:00–19:30 3, Fri 12:00–13:30 3
- Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen studentům mateřských oborů.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Dramatic Acting (programme DIFA, M-DRAUM)
- Musical Acting (programme DIFA, M-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je kompenzace důsledků „jednostranné“ aplikace racionální výuky. Rozvoj schopností komunikace mezi analytickou a syntetickou (dominantní a submisivní) mozkovou hemisférou, stimulace hipokampu.
Rozvoj osobnostní zralosti prostřednictvím psychomotoriky, psychomotorických dovedností (bio-psycho-socio-spirituální zralosti člověka) – žonglování.
Individuální tréninkové prvky rozvíjí psychofyzickou zralost s akcentem na dlouhodobou koncentraci (záměrně orientovanou pozornost), smysl pro rytmus, vhodné načasování (timming), prezentaci, …
Partnerské, skupinové prvky rozvíjí vzájemné cítění, neverbální komunikaci, smysl pro rytmus a synchronizaci, smysl pro koordinovanou práci ve skupině, vyváženou prezentaci, ... - Learning outcomes (in Czech)
- Zřetelný kvalitativní rozdíl mezi výchozí a výslednou úrovní sledovaných schopností, dovedností studenta, odrážející pravidelný trénink v množství hodinové dotace odpovídající přiděleným kreditům (kontaktní výuka, samostatný trénink).
Konkrétní výstupy jsou individuální. - Syllabus (in Czech)
- Žonglování s měkkými předměty (míčky, šátky,..), Žonglování s kužely, tyčí, specifickými žonglérskými a balančními pomůckami.
- Aplikace individuálních prvků, schopností a dovedností na partnerské, týmové, skupinové variace, prezentace.
- Vzájemné partnerské žonglování.
- Literature
- required literature
- Spitzer, Manfred, 2012. Digitální demence. Host 2014. ISBN 978-80-7294-872-7.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
individuální tréninkový plán, metody vytváření dovedností,
samostatná práce studentů. - Assessment methods (in Czech)
- Soustavné sledování vývoje a výkonů studentů.
Zápočet na základě docházky a prezentace. - Language of instruction
- Czech
DAAZX43 Juggling
Theatre FacultyWinter 2018
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Aleš Záboj (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Fri 12:00–13:30 3
- Prerequisites (in Czech)
- EVER( DAALX43 Juggling )
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů. - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 6 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je kompenzace důsledků „jednostranné“ aplikace racionální výuky. Rozvoj schopností komunikace mezi analytickou a syntetickou (dominantní a submisivní) mozkovou hemisférou.
Rozvoj osobnostní zralosti prostřednictvím psychomotoriky, psychomotorických dovedností (bio-psycho-socio-spirituální zralosti člověka) – žonglování.
Individuální tréninkové prvky rozvíjí psychofyzickou zralost s akcentem na dlouhodobou koncentraci (záměrně orientovanou pozornost), smysl pro rytmus, vhodné načasování (timming), prezentaci, …
Partnerské, skupinové prvky rozvíjí vzájemné cítění, neverbální komunikaci, smysl pro rytmus a synchronizaci, smysl pro koordinovanou práci ve skupině, vyváženou prezentaci, ... - Syllabus
- Práce s měkkými předměty (míčky, šátky,..), práce s kužely, tyčí, specifickými žonglérskými pomůckami.
- Aplikace individuálních prvků, schopností a dovedností na partnerské, týmové, skupinové variace, prezentace.
- Literature
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
metody vytváření dovedností,
samostatná práce studentů. - Assessment methods (in Czech)
- Soustavné sledování výkonu studentů.
Zápočet na základě docházky a prezentace. - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
DAAZX43 Juggling
Theatre FacultyWinter 2017
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Aleš Záboj (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Mon 18:00–19:30 3
- Prerequisites (in Czech)
- EVER( DAALX43 Juggling )
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů. - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Dramatic Acting (programme DIFA, M-DRAUM)
- Physical Theater (programme DIFA, B-DRAUM)
- Musical Acting (programme DIFA, M-DRAUM)
- Drama Education for the Deaf (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je kompenzace důsledků „jednostranné“ aplikace racionální výuky. Rozvoj schopností komunikace mezi analytickou a syntetickou (dominantní a submisivní) mozkovou hemisférou.
Rozvoj osobnostní zralosti prostřednictvím psychomotoriky, psychomotorických dovedností (bio-psycho-socio-spirituální zralosti člověka) – žonglování.
Individuální tréninkové prvky rozvíjí psychofyzickou zralost s akcentem na dlouhodobou koncentraci (záměrně orientovanou pozornost), smysl pro rytmus, vhodné načasování (timming), prezentaci, …
Partnerské, skupinové prvky rozvíjí vzájemné cítění, neverbální komunikaci, smysl pro rytmus a synchronizaci, smysl pro koordinovanou práci ve skupině, vyváženou prezentaci, ... - Syllabus
- Práce s měkkými předměty (míčky, šátky,..), práce s kužely, tyčí, specifickými žonglérskými pomůckami.
- Aplikace individuálních prvků, schopností a dovedností na partnerské, týmové, skupinové variace, prezentace.
- Literature
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
metody vytváření dovedností,
samostatná práce studentů. - Assessment methods (in Czech)
- Soustavné sledování výkonu studentů.
Zápočet na základě docházky a prezentace. - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
DAAZX43 Juggling
Theatre FacultyWinter 2016
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Aleš Záboj (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Fri 14:30–16:00 3
- Prerequisites (in Czech)
- EVER( DAALX43 Juggling )
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů. - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Dramatic Acting (programme DIFA, M-DRAUM)
- Physical Theater (programme DIFA, B-DRAUM)
- Musical Acting (programme DIFA, M-DRAUM)
- Drama Education for the Deaf (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je kompenzace důsledků „jednostranné“ aplikace racionální výuky. Rozvoj schopností komunikace mezi analytickou a syntetickou (dominantní a submisivní) mozkovou hemisférou.
Rozvoj osobnostní zralosti prostřednictvím psychomotoriky, psychomotorických dovedností (bio-psycho-socio-spirituální zralosti člověka) – žonglování.
Individuální tréninkové prvky rozvíjí psychofyzickou zralost s akcentem na dlouhodobou koncentraci (záměrně orientovanou pozornost), smysl pro rytmus, vhodné načasování (timming), prezentaci, …
Partnerské, skupinové prvky rozvíjí vzájemné cítění, neverbální komunikaci, smysl pro rytmus a synchronizaci, smysl pro koordinovanou práci ve skupině, vyváženou prezentaci, ... - Syllabus
- Práce s měkkými předměty (míčky, šátky,..), práce s kužely, tyčí, specifickými žonglérskými pomůckami.
- Aplikace individuálních prvků, schopností a dovedností na partnerské, týmové, skupinové variace, prezentace.
- Literature
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
metody vytváření dovedností,
samostatná práce studentů. - Assessment methods (in Czech)
- Soustavné sledování výkonu studentů.
Zápočet na základě docházky a prezentace. - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
DAAZX43 Juggling
Theatre FacultyWinter 2015
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Aleš Záboj (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Fri 12:00–13:30 3
- Prerequisites (in Czech)
- EVER( DAALX43 Juggling )
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů. - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Dramatic Acting (programme DIFA, M-DRAUM)
- Musical Acting (programme DIFA, M-DRAUM)
- Drama Education for the Deaf (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je kompenzace důsledků „jednostranné“ aplikace racionální výuky. Rozvoj schopností komunikace mezi analytickou a syntetickou (dominantní a submisivní) mozkovou hemisférou.
Rozvoj osobnostní zralosti prostřednictvím psychomotoriky, psychomotorických dovedností (bio-psycho-socio-spirituální zralosti člověka) – žonglování.
Individuální tréninkové prvky rozvíjí psychofyzickou zralost s akcentem na dlouhodobou koncentraci (záměrně orientovanou pozornost), smysl pro rytmus, vhodné načasování (timming), prezentaci, …
Partnerské, skupinové prvky rozvíjí vzájemné cítění, neverbální komunikaci, smysl pro rytmus a synchronizaci, smysl pro koordinovanou práci ve skupině, vyváženou prezentaci, ... - Syllabus
- Práce s měkkými předměty (míčky, šátky,..), práce s kužely, tyčí, specifickými žonglérskými pomůckami.
- Aplikace individuálních prvků, schopností a dovedností na partnerské, týmové, skupinové variace, prezentace.
- Literature
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
metody vytváření dovedností,
samostatná práce studentů. - Assessment methods (in Czech)
- Soustavné sledování výkonu studentů.
Zápočet na základě docházky a prezentace. - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
DAAZX43 Juggling
Theatre FacultyWinter 2014
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Mgr. Hana Halberstadt (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- EVER( DAALX43 Juggling )
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů. - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je kompenzace důsledků „jednostranné“ aplikace racionální výuky. Rozvoj schopností komunikace mezi analytickou a syntetickou (dominantní a submisivní) mozkovou hemisférou.
Rozvoj osobnostní zralosti prostřednictvím psychomotoriky, psychomotorických dovedností (bio-psycho-socio-spirituální zralosti člověka) – žonglování.
Individuální tréninkové prvky rozvíjí psychofyzickou zralost s akcentem na dlouhodobou koncentraci (záměrně orientovanou pozornost), smysl pro rytmus, vhodné načasování (timming), prezentaci, …
Partnerské, skupinové prvky rozvíjí vzájemné cítění, neverbální komunikaci, smysl pro rytmus a synchronizaci, smysl pro koordinovanou práci ve skupině, vyváženou prezentaci, ... - Syllabus
- Práce s měkkými předměty (míčky, šátky,..), práce s kužely, tyčí, specifickými žonglérskými pomůckami.
- Aplikace individuálních prvků, schopností a dovedností na partnerské, týmové, skupinové variace, prezentace.
- Literature
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
metody vytváření dovedností,
samostatná práce studentů. - Assessment methods (in Czech)
- Soustavné sledování výkonu studentů.
Zápočet na základě docházky a prezentace. - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Study Materials
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
- Enrolment Statistics (recent)