DAALX55 Basics of PC Work
Theatre FacultySummer 2024
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable of Seminar Groups
- DAALX55/ATD: No timetable has been entered into IS. A. Záboj
DAALX55/SC: No timetable has been entered into IS. T. Gruna
DAALX55/VDN: No timetable has been entered into IS. T. Gruna, A. Záboj - Prerequisites (in Czech)
- Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii./z/
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 9 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je základní pochopení výhod zpracovávání dat do tabulkového editoru.
Cílem předmětu je pochopení důležitosti v sdílení a estetické (účelná) prezentace dat. - Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- vkládat data do tabulkovém editoru
- aktivně aplikovat základní funkce
- generovat graf
- vytvářet různé typy prezentací v různém softwaru, jak on-line tak off-line
- aktivně sdílet data
- Syllabus (in Czech)
- styly znaku, buňky, sloupce a tabulky
- základní funkce tab. editoru
- graf
- porovnávání on-line editoru a off-line editoru (LibreOffice X Google Sheets)
- tvorba prezentace: ■ LibreOffice Impress ■ Prezi, ■ PowToon ■ Prezentace Google
- sdílení prezentace
- Literature
- required literature
- Spitzer, Manfred, 2012. Digitální demence. Host 2014. ISBN 978-80-7294-872-7.
- not specified
- HBR Guide to Persuasive Presentations, Nancy Duarte, ISBN-13: 978-1511366977
- Otevřené informační zdroje.
Uživatelské příručky k jednotlivým aplikacím.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
diskuzní metody, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů, komplexní syntéza znalostí i dovedností. - Assessment methods (in Czech)
- písemný test,
soustavné sledování výkonu studentů,
analýza výsledků činnosti studenta,
projekt, profesní výkon,
aktivní účast ve výuce,
kolokvium. - Language of instruction
- Czech
DAALX55 Basics of PC Work
Theatre FacultySummer 2023
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable of Seminar Groups
- DAALX55/ATD: No timetable has been entered into IS. A. Záboj
DAALX55/JT: Fri 8:30–10:00 304, A. Záboj
DAALX55/SC: No timetable has been entered into IS. T. Gruna - Prerequisites (in Czech)
- Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii./z/
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 7 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je základní pochopení výhod zpracovávání dat do tabulkového editoru.
Cílem předmětu je pochopení důležitosti v sdílení a estetické (účelná) prezentace dat. - Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- vkládat data do tabulkovém editoru
- aktivně aplikovat základní funkce
- generovat graf
- vytvářet různé typy prezentací v různém softwaru, jak on-line tak off-line
- aktivně sdílet data
- Syllabus (in Czech)
- styly znaku, buňky, sloupce a tabulky
- základní funkce tab. editoru
- graf
- porovnávání on-line editoru a off-line editoru (LibreOffice X Google Sheets)
- tvorba prezentace: ■ LibreOffice Impress ■ Prezi, ■ PowToon ■ Prezentace Google
- sdílení prezentace
- Literature
- required literature
- Spitzer, Manfred, 2012. Digitální demence. Host 2014. ISBN 978-80-7294-872-7.
- not specified
- HBR Guide to Persuasive Presentations, Nancy Duarte, ISBN-13: 978-1511366977
- Otevřené informační zdroje.
Uživatelské příručky k jednotlivým aplikacím.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
diskuzní metody, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů, komplexní syntéza znalostí i dovedností. - Assessment methods (in Czech)
- písemný test,
soustavné sledování výkonu studentů,
analýza výsledků činnosti studenta,
projekt, profesní výkon,
aktivní účast ve výuce,
kolokvium. - Language of instruction
- Czech
DAALX55 Basics of PC Work
Theatre FacultySummer 2022
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable of Seminar Groups
- DAALX55/CR: Fri 10:15–11:45 304, A. Záboj
DAALX55/JT: Fri 8:30–10:00 304, A. Záboj - Prerequisites (in Czech)
- Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii./z/
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Directing (programme DIFA, B-DRAUM)
- Theatre Directing (programme DIFA, Rez_Dram:B)
- Theatre Dramaturgy (programme DIFA, B-DRAUM)
- Theatre Dramaturgy (programme DIFA, Rez_Dram:B)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je základní pochopení výhod zpracovávání dat do tabulkového editoru.
Cílem předmětu je pochopení důležitosti v sdílení a estetické (účelná) prezentace dat. - Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- vkládat data do tabulkovém editoru
- aktivně aplikovat základní funkce
- generovat graf
- vytvářet různé typy prezentací v různém softwaru, jak on-line tak off-line
- aktivně sdílet data
- Syllabus (in Czech)
- styly znaku, buňky, sloupce a tabulky
- základní funkce tab. editoru
- graf
- porovnávání on-line editoru a off-line editoru (LibreOffice X Google Sheets)
- tvorba prezentace: ■ LibreOffice Impress ■ Prezi, ■ PowToon ■ Prezentace Google
- sdílení prezentace
- Literature
- required literature
- Spitzer, Manfred, 2012. Digitální demence. Host 2014. ISBN 978-80-7294-872-7.
- not specified
- HBR Guide to Persuasive Presentations, Nancy Duarte, ISBN-13: 978-1511366977
- Otevřené informační zdroje.
Uživatelské příručky k jednotlivým aplikacím.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
diskuzní metody, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů, komplexní syntéza znalostí i dovedností. - Assessment methods (in Czech)
- písemný test,
soustavné sledování výkonu studentů,
analýza výsledků činnosti studenta,
projekt, profesní výkon,
aktivní účast ve výuce,
kolokvium. - Language of instruction
- Czech
DAALX55 Basics of PC Work
Theatre FacultySummer 2021
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable of Seminar Groups
- DAALX55/CR: Fri 8:30–10:00 304, A. Záboj
DAALX55/DD: Fri 8:30–10:00 304, A. Záboj
DAALX55/DP: Tue 12:00–12:45 304, Tue 12:45–13:30 304, A. Záboj
DAALX55/JT: Tue 12:00–13:30 304, A. Záboj
DAALX55/SC: Wed 10:15–11:00 304, Wed 11:00–11:45 304, A. Záboj
DAALX55/VDN: Mon 16:15–17:00 304, Mon 17:00–17:45 304, T. Gruna, A. Záboj - Prerequisites (in Czech)
- Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii./z/
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 11 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je základní pochopení výhod zpracovávání dat do tabulkového editoru.
Cílem předmětu je pochopení důležitosti v sdílení a estetické (účelná) prezentace dat. - Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- vkládat data do tabulkovém editoru
- aktivně aplikovat základní funkce
- generovat graf
- vytvářet různé typy prezentací v různém softwaru, jak on-line tak off-line
- aktivně sdílet data
- Syllabus (in Czech)
- styly znaku, buňky, sloupce a tabulky
- základní funkce tab. editoru
- graf
- porovnávání on-line editoru a off-line editoru (LibreOffice X Google Sheets)
- tvorba prezentace: ■ LibreOffice Impress ■ Prezi, ■ PowToon ■ Prezentace Google
- sdílení prezentace
- Literature
- required literature
- Spitzer, Manfred, 2012. Digitální demence. Host 2014. ISBN 978-80-7294-872-7.
- not specified
- HBR Guide to Persuasive Presentations, Nancy Duarte, ISBN-13: 978-1511366977
- Otevřené informační zdroje.
Uživatelské příručky k jednotlivým aplikacím.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
diskuzní metody, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů, komplexní syntéza znalostí i dovedností. - Assessment methods (in Czech)
- písemný test,
soustavné sledování výkonu studentů,
analýza výsledků činnosti studenta,
projekt, profesní výkon,
aktivní účast ve výuce,
kolokvium. - Language of instruction
- Czech
DAALX55 Basics of PC Work
Theatre FacultySummer 2020
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Tue 12:00–13:30 304, Fri 8:30–10:00 304
- Prerequisites (in Czech)
- Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii./z/
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Directing (programme DIFA, B-DRAUM)
- Theatre Dramaturgy (programme DIFA, B-DRAUM)
- Theatre Management focusing on management and technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Theatre Management focusing on production management (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je základní pochopení výhod zpracovávání dat do tabulkového editoru.
Cílem předmětu je pochopení důležitosti v sdílení a estetické (účelná) prezentace dat. - Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- vkládat data do tabulkovém editoru
- aktivně aplikovat základní funkce
- generovat graf
- vytvářet různé typy prezentací v různém softwaru, jak on-line tak off-line
- aktivně sdílet data
- Syllabus (in Czech)
- styly znaku, buňky, sloupce a tabulky
- základní funkce tab. editoru
- graf
- porovnávání on-line editoru a off-line editoru (LibreOffice X Google Sheets)
- tvorba prezentace: ■ LibreOffice Impress ■ Prezi, ■ PowToon ■ Prezentace Google
- sdílení prezentace
- Literature
- required literature
- Spitzer, Manfred, 2012. Digitální demence. Host 2014. ISBN 978-80-7294-872-7.
- not specified
- HBR Guide to Persuasive Presentations, Nancy Duarte, ISBN-13: 978-1511366977
- Otevřené informační zdroje.
Uživatelské příručky k jednotlivým aplikacím.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
diskuzní metody, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů, komplexní syntéza znalostí i dovedností. - Assessment methods (in Czech)
- písemný test,
soustavné sledování výkonu studentů,
analýza výsledků činnosti studenta,
projekt, profesní výkon,
aktivní účast ve výuce,
kolokvium. - Language of instruction
- Czech
DAALX55 Basics of PC Work
Theatre FacultySummer 2019
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Mon 16:15–17:45 304, Tue 12:00–13:30 304, Wed 10:15–11:45 304, Fri 8:30–10:00 304
- Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 13 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je zvyšování kompetencí vyplývajících z odbornosti studenta respektive absolventa mateřského oboru.
Orientace v komunikačním prostoru interaktivních informačních, komunikačních, audiovizuálních a multimediálních technologií.
Aktivní přístup k individuálnímu rozvoji i týmovému užívání. - Syllabus (in Czech)
- Orientace v možnostech užití ve škole existujících IT a ICT (Information and Communication Technologies).
- Individuální úprava pracovního prostředí běžných IT i specializovaných pracovišť orientovaných na uměleckou tvorbu.
- Otevřené počítačové programy (open-source software) a možnosti jejich užívání.
- Základní pravidla dokumentů s grafikou, pořizování fotodokumentace, zvukových záznamů i audiovizuálních záznamů.
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití editorů kancelářských „balíků“ (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití grafických editorů (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití zvukových editorů (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití editorů pro audiovizuální tvorbu.
- Profesionální (placené) protějšky open-source software.
- Dokumentace výukových procesů, odborných aktivit a umělecké tvorby (textová, grafická a fotografická, zvuková, s využitím AV technologií).
- Aktivní tvůrčí zpracování (postprodukce) a prezentace, archivace odborných i uměleckých aktivit.
- Literature
- Otevřené informační zdroje.
Uživatelské příručky k jednotlivým aplikacím.
- Otevřené informační zdroje.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
diskuzní metody, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů,
komplexní syntéza znalostí i dovedností. - Assessment methods (in Czech)
- závěrečný písemný test
soustavné sledování výkonu studentů
analýza výsledků činnosti studenta
projekt, profesní výkon
docházka - Language of instruction
- Czech
DAALX55 Basics of PC Work
Theatre FacultySummer 2018
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Tue 12:00–13:30 304, Fri 8:30–10:00 304
- Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 10 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je zvyšování kompetencí vyplývajících z odbornosti studenta respektive absolventa mateřského oboru.
Orientace v komunikačním prostoru interaktivních informačních, komunikačních, audiovizuálních a multimediálních technologií.
Aktivní přístup k individuálnímu rozvoji i týmovému užívání. - Syllabus (in Czech)
- Orientace v možnostech užití ve škole existujících IT a ICT (Information and Communication Technologies).
- Individuální úprava pracovního prostředí běžných IT i specializovaných pracovišť orientovaných na uměleckou tvorbu.
- Otevřené počítačové programy (open-source software) a možnosti jejich užívání.
- Základní pravidla dokumentů s grafikou, pořizování fotodokumentace, zvukových záznamů i audiovizuálních záznamů.
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití editorů kancelářských „balíků“ (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití grafických editorů (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití zvukových editorů (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití editorů pro audiovizuální tvorbu.
- Profesionální (placené) protějšky open-source software.
- Dokumentace výukových procesů, odborných aktivit a umělecké tvorby (textová, grafická a fotografická, zvuková, s využitím AV technologií).
- Aktivní tvůrčí zpracování (postprodukce) a prezentace, archivace odborných i uměleckých aktivit.
- Literature
- Otevřené informační zdroje.
Uživatelské příručky k jednotlivým aplikacím.
- Otevřené informační zdroje.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
diskuzní metody, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů,
komplexní syntéza znalostí i dovedností. - Assessment methods (in Czech)
- závěrečný písemný test
soustavné sledování výkonu studentů
analýza výsledků činnosti studenta
projekt, profesní výkon
docházka - Language of instruction
- Czech
DAALX55 Basics of PC Work
Theatre FacultySummer 2017
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Mgr. Petr Francán (lecturer)
MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Wed 10:15–11:45 304
- Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 6 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je zvyšování kompetencí vyplývajících z odbornosti studenta respektive absolventa mateřského oboru.
Orientace v komunikačním prostoru interaktivních informačních, komunikačních, audiovizuálních a multimediálních technologií.
Aktivní přístup k individuálnímu rozvoji i týmovému užívání. - Syllabus (in Czech)
- Orientace v možnostech užití ve škole existujících IT a ICT (Information and Communication Technologies).
- Individuální úprava pracovního prostředí běžných IT i specializovaných pracovišť orientovaných na uměleckou tvorbu.
- Otevřené počítačové programy (open-source software) a možnosti jejich užívání.
- Základní pravidla dokumentů s grafikou, pořizování fotodokumentace, zvukových záznamů i audiovizuálních záznamů.
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití editorů kancelářských „balíků“ (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití grafických editorů (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití zvukových editorů (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití editorů pro audiovizuální tvorbu.
- Profesionální (placené) protějšky open-source software.
- Dokumentace výukových procesů, odborných aktivit a umělecké tvorby (textová, grafická a fotografická, zvuková, s využitím AV technologií).
- Aktivní tvůrčí zpracování (postprodukce) a prezentace, archivace odborných i uměleckých aktivit.
- Literature
- Otevřené informační zdroje.
Uživatelské příručky k jednotlivým aplikacím.
- Otevřené informační zdroje.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
diskuzní metody, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů,
komplexní syntéza znalostí i dovedností. - Assessment methods (in Czech)
- závěrečný písemný test
soustavné sledování výkonu studentů
analýza výsledků činnosti studenta
projekt, profesní výkon
docházka - Language of instruction
- Czech
DAALX55 Basics of PC Work
Theatre FacultySummer 2016
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Mgr. Petr Francán (lecturer)
MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- EVER ( DAAZX55 Basics of PC Work )
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů. - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on management and technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Design (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je zvyšování kompetencí vyplývajících z odbornosti studenta respektive absolventa mateřského oboru.
Orientace v komunikačním prostoru interaktivních informačních, komunikačních, audiovizuálních a multimediálních technologií.
Aktivní přístup k individuálnímu rozvoji i týmovému užívání. - Syllabus (in Czech)
- Orientace v možnostech užití ve škole existujících IT a ICT (Information and Communication Technologies).
- Individuální úprava pracovního prostředí běžných IT i specializovaných pracovišť orientovaných na uměleckou tvorbu.
- Otevřené počítačové programy (open-source software) a možnosti jejich užívání.
- Základní pravidla dokumentů s grafikou, pořizování fotodokumentace, zvukových záznamů i audiovizuálních záznamů.
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití editorů kancelářských „balíků“ (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití grafických editorů (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití zvukových editorů (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití editorů pro audiovizuální tvorbu.
- Profesionální (placené) protějšky open-source software.
- Dokumentace výukových procesů, odborných aktivit a umělecké tvorby (textová, grafická a fotografická, zvuková, s využitím AV technologií).
- Aktivní tvůrčí zpracování (postprodukce) a prezentace, archivace odborných i uměleckých aktivit.
- Literature
- Otevřené informační zdroje.
Uživatelské příručky k jednotlivým aplikacím.
- Otevřené informační zdroje.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
diskuzní metody, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů,
komplexní syntéza znalostí i dovedností. - Assessment methods (in Czech)
- závěrečný písemný test
soustavné sledování výkonu studentů
analýza výsledků činnosti studenta
projekt, profesní výkon
docházka - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
DAALX55 Basics of PC Work
Theatre FacultySummer 2015
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Mgr. Petr Francán (lecturer)
MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable of Seminar Groups
- DAALX55/Cinohra: No timetable has been entered into IS. A. Záboj, Kurz pro cinoherni herectvi
- Prerequisites (in Czech)
- EVER ( DAAZX55 Basics of PC Work )
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů. - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je zvyšování kompetencí vyplývajících z odbornosti studenta respektive absolventa mateřského oboru.
Orientace v komunikačním prostoru interaktivních informačních, komunikačních, audiovizuálních a multimediálních technologií.
Aktivní přístup k individuálnímu rozvoji i týmovému užívání. - Syllabus (in Czech)
- Orientace v možnostech užití ve škole existujících IT a ICT (Information and Communication Technologies).
- Individuální úprava pracovního prostředí běžných IT i specializovaných pracovišť orientovaných na uměleckou tvorbu.
- Otevřené počítačové programy (open-source software) a možnosti jejich užívání.
- Základní pravidla dokumentů s grafikou, pořizování fotodokumentace, zvukových záznamů i audiovizuálních záznamů.
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití editorů kancelářských „balíků“ (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití grafických editorů (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití zvukových editorů (open-source software).
- Zvýšení kompetencí v praktickém užití editorů pro audiovizuální tvorbu.
- Profesionální (placené) protějšky open-source software.
- Dokumentace výukových procesů, odborných aktivit a umělecké tvorby (textová, grafická a fotografická, zvuková, s využitím AV technologií).
- Aktivní tvůrčí zpracování (postprodukce) a prezentace, archivace odborných i uměleckých aktivit.
- Literature
- Otevřené informační zdroje.
Uživatelské příručky k jednotlivým aplikacím.
- Otevřené informační zdroje.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
diskuzní metody, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů,
komplexní syntéza znalostí i dovedností. - Assessment methods (in Czech)
- závěrečný písemný test
soustavné sledování výkonu studentů
analýza výsledků činnosti studenta
projekt, profesní výkon
docházka - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
- Enrolment Statistics (recent)