DAALX31 3D Graphics
Theatre FacultySummer 2024
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
- Guaranteed by
- Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable of Seminar Groups
- DAALX31/JT: Mon 14:30–16:00 304, T. Gruna
DAALX31/SC: Wed 8:30–10:00 304, T. Gruna - Prerequisites (in Czech)
- Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on management and technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Management and Technology (programme DIFA, Div_Pro:B)
- Stage Technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Design (programme DIFA, B-DRAUM)
- Set and Costume Design (programme DIFA, Sce_Sd:B)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je studenta naučit studenta texturovat 3D objekty, efektivního renderování a zejména hledání vlastního pojetí 3D vizualizace.
Aktivní přístup k individuálnímu rozvoji 3D vizualizace dle zaměření oboru. - Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- vytvořit pokročilé 3D objekty a scény ve volně šiřitelném programu např. Blender 3D
- schopen pracovat se světlem v 3D prostředí programu např. Blender 3D
- schopen jednoduchých a mírně pokročilých texturování v renderovacím enginu CYCLES RENDER (nodový systém)
- vizualizace interiéru a exteriéru
- efektivně renderovat do různých typů formátů - Syllabus (in Czech)
- nastavení cycles render
- node system
- pokročilé modifiers
- UV mapping
- Vertex paint
- Texture paint
- Bump mapping / Normal mapping / Displacement
- typy a užití emitterů
- nastavení kvality výstupní vizualizace
- nastavení cycles render
- Literature
- recommended literature
- https://www.blendernation.com/category/education/tutorials/
- https://www.blendernation.com/category/store/training-videos-store/
- https://www.youtube.com/user/blendercookie
- Blender 3D By Example -- Romain Caudron, Pierre-Armand Nicq 2015
- Blender ; Pokorný Pavel, BEN, 2006. info
- Teaching methods (in Czech)
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Assessment methods (in Czech)
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34% - Language of instruction
- Czech
DAALX31 3D Graphics
Theatre FacultySummer 2023
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
- Guaranteed by
- Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Mon 14:30–16:00 304
- Prerequisites (in Czech)
- Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on management and technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Management and Technology (programme DIFA, Div_Pro:B)
- Stage Technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Design (programme DIFA, B-DRAUM)
- Set and Costume Design (programme DIFA, Sce_Sd:B)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je studenta naučit studenta texturovat 3D objekty, efektivního renderování a zejména hledání vlastního pojetí 3D vizualizace.
Aktivní přístup k individuálnímu rozvoji 3D vizualizace dle zaměření oboru. - Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- vytvořit pokročilé 3D objekty a scény ve volně šiřitelném programu např. Blender 3D
- schopen pracovat se světlem v 3D prostředí programu např. Blender 3D
- schopen jednoduchých a mírně pokročilých texturování v renderovacím enginu CYCLES RENDER (nodový systém)
- vizualizace interiéru a exteriéru
- efektivně renderovat do různých typů formátů - Syllabus (in Czech)
- nastavení cycles render
- node system
- pokročilé modifiers
- UV mapping
- Vertex paint
- Texture paint
- Bump mapping / Normal mapping / Displacement
- typy a užití emitterů
- nastavení kvality výstupní vizualizace
- nastavení cycles render
- Literature
- recommended literature
- https://www.blendernation.com/category/education/tutorials/
- https://www.blendernation.com/category/store/training-videos-store/
- https://www.youtube.com/user/blendercookie
- Blender 3D By Example -- Romain Caudron, Pierre-Armand Nicq 2015
- Blender ; Pokorný Pavel, BEN, 2006. info
- Teaching methods (in Czech)
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Assessment methods (in Czech)
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34% - Language of instruction
- Czech
DAALX31 3D Graphics
Theatre FacultySummer 2022
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
- Guaranteed by
- Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Audiovisual Media and Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Mon 14:30–16:00 304
- Prerequisites (in Czech)
- Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on management and technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Management and Technology (programme DIFA, Div_Pro:B)
- Stage Technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Design (programme DIFA, B-DRAUM)
- Set and Costume Design (programme DIFA, Sce_Sd:B)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je studenta naučit studenta texturovat 3D objekty, efektivního renderování a zejména hledání vlastního pojetí 3D vizualizace.
Aktivní přístup k individuálnímu rozvoji 3D vizualizace dle zaměření oboru. - Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- vytvořit pokročilé 3D objekty a scény ve volně šiřitelném programu např. Blender 3D
- schopen pracovat se světlem v 3D prostředí programu např. Blender 3D
- schopen jednoduchých a mírně pokročilých texturování v renderovacím enginu CYCLES RENDER (nodový systém)
- vizualizace interiéru a exteriéru
- efektivně renderovat do různých typů formátů - Syllabus (in Czech)
- nastavení cycles render
- node system
- pokročilé modifiers
- UV mapping
- Vertex paint
- Texture paint
- Bump mapping / Normal mapping / Displacement
- typy a užití emitterů
- nastavení kvality výstupní vizualizace
- nastavení cycles render
- Literature
- recommended literature
- https://www.blendernation.com/category/education/tutorials/
- https://www.blendernation.com/category/store/training-videos-store/
- https://www.youtube.com/user/blendercookie
- Blender 3D By Example -- Romain Caudron, Pierre-Armand Nicq 2015
- Blender ; Pokorný Pavel, BEN, 2006. info
- Teaching methods (in Czech)
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Assessment methods (in Czech)
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34% - Language of instruction
- Czech
DAALX31 3D Graphics
Theatre FacultySummer 2021
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
- Guaranteed by
- Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Mon 14:30–15:15 304, Mon 15:15–16:00 304
- Prerequisites (in Czech)
- Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on management and technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Management and Technology (programme DIFA, Div_Pro:B)
- Stage Technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Design (programme DIFA, B-DRAUM)
- Set and Costume Design (programme DIFA, Sce_Sd:B)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je studenta naučit studenta texturovat 3D objekty, efektivního renderování a zejména hledání vlastního pojetí 3D vizualizace.
Aktivní přístup k individuálnímu rozvoji 3D vizualizace dle zaměření oboru. - Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- vytvořit pokročilé 3D objekty a scény ve volně šiřitelném programu např. Blender 3D
- schopen pracovat se světlem v 3D prostředí programu např. Blender 3D
- schopen jednoduchých a mírně pokročilých texturování v renderovacím enginu CYCLES RENDER (nodový systém)
- vizualizace interiéru a exteriéru
- efektivně renderovat do různých typů formátů - Syllabus (in Czech)
- nastavení cycles render
- node system
- pokročilé modifiers
- UV mapping
- Vertex paint
- Texture paint
- Bump mapping / Normal mapping / Displacement
- typy a užití emitterů
- nastavení kvality výstupní vizualizace
- nastavení cycles render
- Literature
- recommended literature
- https://www.blendernation.com/category/education/tutorials/
- https://www.blendernation.com/category/store/training-videos-store/
- https://www.youtube.com/user/blendercookie
- Blender 3D By Example -- Romain Caudron, Pierre-Armand Nicq 2015
- Blender ; Pokorný Pavel, BEN, 2006. info
- Teaching methods (in Czech)
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Assessment methods (in Czech)
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34% - Language of instruction
- Czech
DAALX31 3D Graphics
Theatre FacultySummer 2020
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
- Guaranteed by
- Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Mon 14:30–16:00 304
- Prerequisites (in Czech)
- Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on management and technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Design (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je studenta naučit studenta texturovat 3D objekty, efektivního renderování a zejména hledání vlastního pojetí 3D vizualizace.
Aktivní přístup k individuálnímu rozvoji 3D vizualizace dle zaměření oboru. - Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- vytvořit pokročilé 3D objekty a scény ve volně šiřitelném programu např. Blender 3D
- schopen pracovat se světlem v 3D prostředí programu např. Blender 3D
- schopen jednoduchých a mírně pokročilých texturování v renderovacím enginu CYCLES RENDER (nodový systém)
- vizualizace interiéru a exteriéru
- efektivně renderovat do různých typů formátů - Syllabus (in Czech)
- nastavení cycles render
- node system
- pokročilé modifiers
- UV mapping
- Vertex paint
- Texture paint
- Bump mapping / Normal mapping / Displacement
- typy a užití emitterů
- nastavení kvality výstupní vizualizace
- nastavení cycles render
- Literature
- recommended literature
- https://www.blendernation.com/category/education/tutorials/
- https://www.blendernation.com/category/store/training-videos-store/
- https://www.youtube.com/user/blendercookie
- Blender 3D By Example -- Romain Caudron, Pierre-Armand Nicq 2015
- Blender ; Pokorný Pavel, BEN, 2006. info
- Teaching methods (in Czech)
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Assessment methods (in Czech)
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34% - Language of instruction
- Czech
DAALX31 3D Graphics
Theatre FacultySummer 2019
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Mon 14:30–16:30 304
- Prerequisites (in Czech)
- EVER ( DAAZX31 3D Graphics )
Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC. - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 6 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základy tvorby 3D objektů ve volně šiřitelném programu Blender 3D Student bude schopen vytvořit jednoduché a pokročilé 3D předměty, umístit je do 3D prostředí a vytvořit 3D vizualizaci pro prezentaci. Student bude schopen se orientovat v základních a pokročilých funkcích volně šiřitelného vizualizačního programu Blender3D. Student bude způsobilý pro tvorbu jednoduchých a středně pokročilých 3D vizualizací.
- Syllabus (in Czech)
- Základy prostředí Blendru 3D Základy modelování Základy přípravy objektu pro 3D tisk. Práce se světlem (cycle render)
- Literature
- recommended literature
- https://www.blendernation.com/category/education/tutorials/
- https://www.blendernation.com/category/store/training-videos-store/
- https://www.youtube.com/user/blendercookie
- Blender 3D By Example -- Romain Caudron, Pierre-Armand Nicq 2015
- Blender ; Pokorný Pavel, BEN, 2006. info
- Teaching methods (in Czech)
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Assessment methods (in Czech)
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34% - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
DAALX31 3D Graphics
Theatre FacultySummer 2018
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Mon 14:30–16:00 304
- Prerequisites (in Czech)
- EVER ( DAAZX31 3D Graphics )
Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC. - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on management and technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Design (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Design (programme DIFA, N-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základy tvorby 3D objektů ve volně šiřitelném programu Blender 3D Student bude schopen vytvořit jednoduché a pokročilé 3D předměty, umístit je do 3D prostředí a vytvořit 3D vizualizaci pro prezentaci. Student bude schopen se orientovat v základních a pokročilých funkcích volně šiřitelného vizualizačního programu Blender3D. Student bude způsobilý pro tvorbu jednoduchých a středně pokročilých 3D vizualizací.
- Syllabus (in Czech)
- Základy prostředí Blendru 3D Základy modelování Základy přípravy objektu pro 3D tisk. Práce se světlem (cycle render)
- Literature
- recommended literature
- https://www.blendernation.com/category/education/tutorials/
- https://www.blendernation.com/category/store/training-videos-store/
- https://www.youtube.com/user/blendercookie
- Blender 3D By Example -- Romain Caudron, Pierre-Armand Nicq 2015
- Blender ; Pokorný Pavel, BEN, 2006. info
- Teaching methods (in Czech)
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Assessment methods (in Czech)
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34% - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
DAALX31 3D Graphics
Theatre FacultySummer 2017
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Mon 10:15–11:45 304
- Prerequisites (in Czech)
- EVER ( DAAZX31 3D Graphics )
Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC. - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on management and technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Design (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základy tvorby 3D objektů ve volně šiřitelném programu Blender 3D Student bude schopen vytvořit jednoduché a pokročilé 3D předměty, umístit je do 3D prostředí a vytvořit 3D vizualizaci pro prezentaci. Student bude schopen se orientovat v základních a pokročilých funkcích volně šiřitelného vizualizačního programu Blender3D. Student bude způsobilý pro tvorbu jednoduchých a středně pokročilých 3D vizualizací.
- Syllabus (in Czech)
- Základy prostředí Blendru 3D Základy modelování Základy přípravy objektu pro 3D tisk. Práce se světlem (cycle render)
- Literature
- recommended literature
- https://www.blendernation.com/category/education/tutorials/
- https://www.blendernation.com/category/store/training-videos-store/
- https://www.youtube.com/user/blendercookie
- Blender 3D By Example -- Romain Caudron, Pierre-Armand Nicq 2015
- Blender ; Pokorný Pavel, BEN, 2006. info
- Teaching methods (in Czech)
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Assessment methods (in Czech)
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34% - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
DAALX31 3D Graphics
Theatre FacultySummer 2016
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Mon 10:15–11:45 304, except Tue 12. 4. to Sat 16. 4.
- Prerequisites (in Czech)
- EVER ( DAAZX31 3D Graphics )
Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC. - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on management and technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Stage Technology (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základy tvorby 3D objektů ve volně šiřitelném programu Blender 3D Student bude schopen vytvořit jednoduché a pokročilé 3D předměty, umístit je do 3D prostředí a vytvořit 3D vizualizaci pro prezentaci. Student bude schopen se orientovat v základních a pokročilých funkcích volně šiřitelného vizualizačního programu Blender3D. Student bude způsobilý pro tvorbu jednoduchých a středně pokročilých 3D vizualizací.
- Syllabus (in Czech)
- Základy prostředí Blendru 3D Základy modelování Základy přípravy objektu pro 3D tisk. Práce se světlem (cycle render)
- Literature
- Blender ; Pokorný Pavel, BEN, 2006. info
- Teaching methods (in Czech)
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Assessment methods (in Czech)
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34% - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
DAALX31 3D Graphics
Theatre FacultySummer 2015
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Gruna (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- EVER ( DAAZX31 3D Graphics )
Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC. - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základy tvorby 3D objektů ve volně šiřitelném programu Blender 3D Student bude schopen vytvořit jednoduché a pokročilé 3D předměty, umístit je do 3D prostředí a vytvořit 3D vizualizaci pro prezentaci. Student bude schopen se orientovat v základních a pokročilých funkcích volně šiřitelného vizualizačního programu Blender3D. Student bude způsobilý pro tvorbu jednoduchých a středně pokročilých 3D vizualizací.
- Syllabus (in Czech)
- Základy prostředí Blendru 3D Základy modelování Základy přípravy objektu pro 3D tisk. Práce se světlem (cycle render)
- Literature
- Blender ; Pokorný Pavel, BEN, 2006. info
- Teaching methods (in Czech)
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Assessment methods (in Czech)
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34% - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
- Enrolment Statistics (recent)